1 woord PRIMA

bestellen ging prima ,,levering goed op te volgen,,op tijd geleverd,,

Prima producten maar levering duurt lang

Het is jammer dat het wel een paar dagen duurt voor de bestelling wordt opgestuurd.

Redelijk snel geleverd

Professioneel en kwalitatief hoogwaardige snacks

Altijd ruime voorraden en snelle verzending.

Snelle levering en goede, persoonlijke service

Ik heb een waterblazer en 2 badjassen gekocht bij AnimalCribs. Ik ben blij met mijn aankopen en heb ervaren dat het bedrijf snelle en goede service biedt. Ik zou zeker weer aankopen doen bij AnimalCribs.

Mijn borstel was gevallen en het hout was doormidden gebroken. Contact opgenomen en zonder twijfel kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Super super blij mee

Simpel en snel

Makkelijk bestellen en snelle levering

Top! Goed verpakt mooi product!

Goed verpakt! Mooi verpakt ! Goede prijs

Uitstekend.

Bestel hier diëtvoer voor de hond. Goede prijs, hele snelle verzending.

Duidelijke site, goed contact.

Vriendelijk contact, duidelijke site, goede prijs kwaliteit prima.

Myr

ik heb goede ervaringen met hun

Goed geregeld

Snelle bezorging

de eerste zending "apenhaar"

een partij "apenhaar" (aka kokosvezels) besteld. snel afgehandeld. enig minpunt is de afhaallokatie (Blue Marlin): lange wachttijd, de man begroet je niet eens, ik vroeg mij af of hij wel wist wat hij aan het doen was, etc. misschien een overweging om een andere pakketbezorger te vinden ? (indien mogelijk natuurlijk).

Mooie site

Ik heb een bestelling gedaan van meerdere artikelen. Bij een aantal stond dat er een nalevering is. De nalevering blijkt voor veel meer artikelen te gelden. Ik heb geen account aangemaakt. Dat vind ik niet voor elke webwinkel noodzakelijk. Maar in de mailing, staat niet aangegeven wat is geleverd en wat nog nageleverd moet worden. Dat is best een ding dat aangepast moet worden. Nu afwachten of het goed komt.

Prima alles

Is zeer goed

Zeer goed. Kreeg ook meteen antwoord op de mail erg netjes en zeer geleefd. Wil Bianca erg bedanken voor alles wat ze gedaan heeft

Mooie aanbieding en snel geleverd

Mooi aanbieding en makkelijk te bestellen. Snel in huis dus allemaal prima.

Fijne shop

Fijn contact, goede producten en op tijd geleverd.

Professioneel en

Uistekende communicatie, snelle verzending en zelfs grotere aantallen zijn altijd op voorraad. Ik ben een terugkerende klant en kan deze zaak aanbevelen, zeker voor gezonde snacks.

Prima geregeld

De flexibele slicker was er snel en de hond vindt het prima

Snelle levering.... goed product.

De website was duidelijk en snel. Alleen lukte het niet om direct via de bank-app te betalen.

Aanrader

Snel, klantvriendelijk, en scherpgeprijsd

Keurige bezorging

De bezorging verliep keurig. Alles werd goed verpakt en kwam heelhuids aan. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden wanneer mijn pakje werd bezorgd. Ik was alleen een beetje teleurgesteld over de houdbaarheid van het onkruidvrije zaad: ten minste houdbaar tot 2 november 2023. Ik weet dat het langer houdbaar is, maar was gewend aan een latere datum zoals van mijn gebruikelijke vogelvoer die ik normaal bestel bij een andere leverancier.

Westzijdeweg 6

2391JG Hazerswoude-dorp