Snel en goed. Klant- en servicegericht.

De dozen op maat werden snel geleverd. Vanaf de bestelling tot na de levering, heeft men contact gehouden. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service.

gewoon top - goeie service - correct - ik wou dat alle bedrijven zo efficient en vriendelijk waren. Doe zo voort mannen (en vrouwen) !!

Goede dozen voor een goede prijs, alles volgens afspraak

Goede dozen voor een goede prijs, alles volgens afspraak

Goede dozen, goede service

Voor onze webshop weer nieuwe verzenddozen laten maken. Erg tevreden en ik kan ze van harte aanraden. Goede kwaliteit, scherpe prijzen en heel correct geholpen.

goed, snel duidelijk

Wát een goede service!!! Snel, goede prijs/kwaliteitverhoudinig en heel klantvriendelijk!!!

Wij hebben bij superdoos hele mooie doosjes kunnen bestellen voor onze webshop! Wij zullen hier de volgende keer zeker weer bestellen!

Duidelijke afspraken en goede service! Top!

Duidelijke afspraken en goede service! Top!

Superdoos doet wat het beloofd en denkt pro-actief mee

Ook voor de tweede keer zeer goed geholpen door de mensen van Superdoos BV. Het gebruiksgemak van de website en de scherpe prijzen zijn weer doorslaggevend geweest. De kwaliteit van de dozen is prima en alles werd op tijd en netjes geleverd! De mensen van Superdoos dachten goed mee met de aantallen en ook daarom bestellen wij alleen nog maar bij Superdoos.

Dozen op tijd geleverd

De site om te bestellen is overzichtelijk. De dozen werden op de verwachte leveringsdatum correct geleverd. Vriendelijke medewerkers.

Prima service!

Goede begeleiding bij vragen over de bestelling, er wordt goed meegedacht. Goede dozen voor een goede prijs, alle maten en soorten zijn mogelijk.

Deskundig en vriendelijk

Advies : deskundig Levering: korte levering en volgens afspraak Prijzen : redelijk

Makkelijk besteld, snel in huis, overzichtelijke site

Gevonden via google. Zocht witte dozen. Makkelijk via de site dozen op maat besteld. Inmiddels binnen,. Zien er goed uit.

Uitstekende ervaring, vlotte communicatie en goede prijs

Prima eerste ervaring met bestellen bij Superdoos.nl. Maatwerk doos besteld, waarbij ze bij de afmeting die wij zochten als goedkoopste uit uit de bus kwamen. Voorafgaand aan de order even contact gehad per e-mail, verliep vlot en correct. Nu nog even afwachten hoe het zit met de kwaliteit van de dozen, maar de eerste indruk is uitstekend.

professionele kwalitatieve en zeer betaalbare producten en service

heel professioneel, gebruiksvriendelijke site ook super gemakkelijk dat je direct de prijs kunt berekenen. goeie prijzen, goeie service, goeie producten

Snel, goede kwaliteit en een juiste prijs

Snel, goede kwaliteit en een juiste prijs

snel en praktische site

Snelle reactie via de telefoon, goede site waar meteen duidelijkheid van de mogelijkheden wordt gegeven. Nette levering en goed verpakt.

Goede doos, netjes op tijd geleverd!

Goede stevige dozen, netjes op tijd geleverd!

Goede prijs/kwaliteit verhouding - betrouwbare leverancier

De website is toegankelijk en overzichtelijk, de communicatie met Superdoos is sympathiek en efficiënt, de prijs/kwaliteit verhouding prima in orde, de bevestigde levertijden worden aangehouden, kortom bij Superdoos wordt gedaan wat men beloofd.

goede service

goede ervaring

Alles volgens afspraak, helemaal top!

- Makkelijk te navigeren website - Vriendelijke en snelle communicatie - Snel en volgens afspraak geleverd (lever datum werd direct gecommuniceerd) - Goede kwaliteit dozen Zeker aan te raden dus!

Geweldige service en echt de goedkoopste!

Ik heb lang gezocht naar een producent voor onze dozen maar na vele offertes ontvangen te hebben stak Superdoos er echt boven uit wat prijs en kwaliteit betreft. Snel geholpen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Great experience without any difficulty or complications

Great experience without any difficulty or complications, everything went very smooth. I was guided and helped by Jaap, who was very crisp and clear in understanding my requirements and providing me with the best results. The best part is I was the one always asking about payment, without paying a single penny my order was delivered on time and then asked to pay with 14 days time. The whole experience was smooth and professional. Will willingly take their services next time.

Vlotte communiatie, goede prijs en snelle levering

Makkelijk te bereiken, goede prijs/kwaliteit verhouding en levering was vlot en kon makkelijk op afspraak. Ben zelf doof en op verzoek hebben ze een SMS gestuurd als de chauffeur er bijna zou zijn, dus top.

Snelle levering en scherpe prijs !

SUPER

Goede prijs, en super service!

Over Superdoos bv

Superdoos.nl levert kartonnen dozen op maat. Superdoos.nl staat voor goedkoop, makkelijk en snel. Goedkope dozen op maat. Makkelijk online verzenddozen samenstellen en direct een prijs tot 5000 stuks. Snelle levering gratis in Nederland en België. "Klanten komen bij ons voor onze korte levertijden of scherpe prijzen, en klanten blijven bij ons vanwege onze leverbetrouwbaarheid en kwaliteit. Superdoos is jouw business partner voor kartonnen dozen op maat" Ga naar Superdoos.nl en zie direct wat je kunt besparen.