Uitstekende kwaliteit en service

Wij hadden bedrukte dozen besteld van een afwijkend formaat met een hoge kwaliteit voor het vervoer van machines. De klantenservice luisterde naar onze wensen en stuurde ons verschillende samples op wat bij ons de beslissing vergemakkelijkte. Ook was het heel prettig dat zij bij ons langskwamen om de samples en de eisen voor de dozen te bespreken. Over het resultaat zijn wij zeer tevreden. De dozen zijn stevig, van goede kwaliteit en de bedrukking oogt helder en professioneel. De volgende keer zullen wij opnieuw dozen bij Superdoos bestellen.

Levering correct zoals het wordt verwacht

Vriendelijke chauffeur en pallet gebracht waar gevraagd.

Zeer tevreden met de dozen die we op hebben laten maken. Ook de service/advies voor de aanschaf was top!

Super doos!

De dozen zijn super, vandaag geleverd en hebben ze gelijk kunnen gebruiken. Goede kwaliteit, precies wat we nodig hadden. Had ik jullie maar eerder ontdekt!

1 belletje en alles was geregeld, want een fijn bedrijf dit zeg

wij wouden andere dozen op voorraad hebben en hebben contact gehad met Superdoos.nl hier hebben wij Jaap aan de lijn gekregen wat heel fijn communiceren is. Alles is mogelijk bij Jaap en denkt goed met de klant mee. Ons logo op een sticker kwam niet lekker uit met de kleuren maar dan doen we toch gewoon een andere kleur tape waardoor het wel uitkomt. Echt Jaap, ik ben blij dat we voor Superdoos hebben gekozen maar dat komt ook zeker door jouw persoonlijke hulp. Aanrader voor iedereen.

Alles is naar wens verlopen.

snelle levering en prima kwaliteit

Toplevering en kwaliteit

Erg tevreden keurig op tijd en de kwaliteit van de dozen en afwerking super.

Supersnelle levering

Dozen werden binnen de 24 uur geleverd.

Top kwaliteit en service

Super tevreden over de kwaliteit en service van Superdoos. Wij zijn vriendelijk en professioneel geholpen door medewerker Jaap. Er werd goed meegedacht en naar aanleiding van onze wensen hebben zij een mooi ontwerp gemaakt. De levering is super goed verlopen, zelfs eerder dan verwacht en alles werd goed gecommuniceerd. Dozen zijn van top kwaliteit en wij gaan hier zeker vaker bestellen. Bedankt!

Verwachtingen overtroffen

Heel goed geholpen met een super advies. Toen overgegaan tot order en deze werd sneller dan verwacht netjes geleverd. De dozen zijn heel netjes en precies op maat. Heel tevreden over de service en het geleverde werk. Zonder twijfel bestel ik hier de volgende keer weer. Ga zo door daar bij Superdoos!

Goed, netjes en snel

Duidelijk site, goede communicatie en geleverd zoals afgesproken

Prima service en duidelijke communicatie

Prima service, afspraken worden goed nagekomen, optijd geleverd, goede communicatie wat betreft de wensen.

"Goede wijn behoeft geen krans"

Ik heb een zéér goede ervaring met superdoos bv. De dozen stralen kwaliteit uit en zijn mooi stevig. Ik verzend broedeieren van mijn kippen over de gehele wereld en dan is het zéér belangrijk, dat er een stukje kwaliteit naar de klant toekomt. Daar mag je eenvoudigweg niet op gaan besparen. "Kwaliteit is een feit" Ook de prijs is tevens het bewijs. Vooral in deze toch al dure tijd! Kortom ik heb mijn adres gevonden wat betreft de bestellingen van mijn dozen. Verder zoeken heeft geen zin!!

Goede communicatie, persoonlijk, reageren snel op mail, snelle levering. Zeer tevreden.

Top, lekker snel en dozen van goede kwaliteit

Top, lekker snel en dozen van goede kwaliteit

Goede klantenservice, meedenkend, duidelijk en snelle levering.

'Super' tevreden over het contact, de kennis en de snelle levering. Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Precies zoals gewenst

We hebben dit nog niemand zo snel zien doen. Snelle levering dus dik tevreden

Superdoos.nl, super dienst, kwalitatieve prijs

Klant vriendelijk, goed prijs en kwaliteit, een aanrader!

Goede service en prachtige kwaliteit dozen

Fijne communicatie gehad via de mail. Na het ontvangen van de bestelling, erg enthousiast over de kwaliteit en de bedrukking. Zeker aan te raden om hier te bestellen.

Goede klantenservice

Professionele hulp bij het bepalen van de correcte doos. Update leveringsdatum Vriendelijke klantenservice

Goede ervaring gehad met dit bedrijf. Communicatie verliep vlekkeloos en zijn netjes op de hoogte gehouden. Ook de aflevering met een palletwagen was voor ons echt een uitkomst omdat wij zelf niet beschikken over een heftruck. Dozen waren netjes gebundeld en afgedekt Wij komen zeker terug als klant. Twente Sanitair

Top klantenservice en snel geleverd

Over Superdoos B.V. - Dozen op maat

Superdoos.nl levert kartonnen dozen op maat. Superdoos.nl staat voor goedkoop, makkelijk en snel. Goedkope dozen op maat. Makkelijk online verzenddozen samenstellen en direct een prijs tot 5000 stuks. Snelle levering gratis in Nederland en België. "Klanten komen bij ons voor onze korte levertijden of scherpe prijzen, en klanten blijven bij ons vanwege onze leverbetrouwbaarheid en kwaliteit. Superdoos is jouw business partner voor kartonnen dozen op maat" Ga naar Superdoos.nl en zie direct wat je kunt besparen.