Top klantenservice en snel geleverd

Goede ervaring gehad met dit bedrijf. Communicatie verliep vlekkeloos en zijn netjes op de hoogte gehouden. Ook de aflevering met een palletwagen was voor ons echt een uitkomst omdat wij zelf niet beschikken over een heftruck. Dozen waren netjes gebundeld en afgedekt Wij komen zeker terug als klant. Twente Sanitair

Top klantenservice en snel geleverd

Snelle en vlotte afhandeling, en juiste product is geleverd.

Ik ben via google hier terecht gekomen en had snel al contact met de verkoper, alle vragen die ik had waren netjes beantwoord en vanuit daar een bestelling geplaatst. De Dozen zijn zoals ze waren beschreven met de juiste kwaliteit in de toekomst vaker hier dozen bestellen. Mike.

prima service snelle levering

steeds contact over wat we precies wilden. snel geleverd

Snelle levering. Goede kwaliteit. Goede service.

Snel geleverd. Goede prijs. Goede kwaliteit. Goede service. Top

Goede klantenservice

Snelle hulp om goede dozen te bestellen.

tevreden

heel tevreden over het contact en de snelle levering van de dozen. enige minpuntje is dat ik de dozen iets dikker had verwacht

Topservice!

Zoals afspraak geleverd, goede service!

Ronduit Top! Goed bereikbaar Duidelijke website Meedenkend Snelle service Alles verlopen volgens afspraak en wensen!

Fijne samenwerking, meedenkend & snel

Naast het feit dat onze order super snel binnen was (binnen 6 weken) hebben we voorafgaand aan de bestelling fijn contact gehad. Deze partij denkt mee in mogelijkheden, oplossingen en bedrukking, is geduldig en levert kwalitatief mooie dozen. Een aanrader om mee samen te werken.

Supersnel geleverd

Superdoos doet wat het beloofd. Leverdatum exact nagekomen. Levertijd was een kleine week, topservice!

Doen wat ze beloven

Superdoos doet wat ze belooft. Prima kwaliteit voor een scherpe prijs. Levering volgens afspraak en zelfs sneller dan verwacht. De dozen zijn heel mooi en passen precies.

Goede service, snelle levering.

Makkelijk en snel bestellen, een goede service en snelle levering!

Snel en betrouwbaar

Goede dozen tegen een schappelijke prijs, en zeer snel geleverd

Prima , afspraak is afspraak en de levertijd binnen 3 weken helemaal top

Makkelijk bestellen, geleverd binnen de aangegeven levertijd, precies zoals verwacht. Geen gedoe, gewoon dozen binnen krijgen met de juiste afmetingen.

TOP SERVICE SNELLE LEVERING

goede communicatie en snelle levering!:)

Erg tevreden!

Goede prijs/kwaliteit. Netjes geleverd. Eigen maat dozen kiezen was voor ons echt een uitkomst. Ietwat lange levertijd maar kan je rekening mee houden.

Goed geholpen

Op zoek naar goede prijs, door advies achter gekomen dat Golfdikte B gewoon goed is voor wat wij willen doen. Dus goed meegedacht + volumekorting gekregen. Als er een actie of iets dergelijks is wil ik daar graag van op de hoogte worden gebracht. Mijn email kan ook gebruikt worden als een direct mailing of iets.

Goede ervaring levering op tijd

De levering was op tijd zoals in order bevestiging stond, dozen zijn goed.

Goede kwaliteit en klantgericht!

Na het opvragen van wat informatie kreeg ik snel karton samples toegestuurd om te kijken welke het beste paste voor de dozen die ik wilde. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de levering / order verwerking was vervolgens snel geregeld, super bedankt!

beste prijs / kwaliteit verhouding

Beste prijs/kwaliteit verhouding. Levering volgens afspraak en op afgesproken dag. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Kom zeker terug.

Excellent customer service!

Very responsive seller and goods delivered in a timely manner.

Kwaliteit en tijdig

Prijs/kwaliteit is goed. Op de gemelde datum geleverd.

Lage Ham 190 5102 AE Dongen

(0)85-077-3684

Over Superdoos B.V. - Dozen op maat

Superdoos.nl levert kartonnen dozen op maat en uit voorraad. Superdoos.nl staat voor goedkoop, makkelijk en snel. Goedkope dozen op maat. Makkelijk online verzenddozen samenstellen en direct een prijs tot 5000 stuks. Snelle levering gratis in Nederland en België. "Klanten komen bij ons voor onze korte levertijden of scherpe prijzen, en klanten blijven bij ons vanwege onze leverbetrouwbaarheid en kwaliteit. Superdoos is jouw business partner voor kartonnen dozen op maat" Ga naar Superdoos.nl en zie direct wat je kunt besparen.