super

fijn telefonisch contact en telefonisch advies, dozen snel geleverd en goede kwaliteit. volgende keer gaan we weer bij superdoos bestellen

Prima bedrijf

Levering was ruim binnen de gestelde termijn. Exact op gewenste datum. De communicatie is prima verlopen. Zeer nette prijs. Een aanrader !

Levering naar wens

Vriendelijke communicatie. Goede kwaliteit dozen. Levering volgens afspraak.

Goede service en snelle levering

Site is gemakkelijk te gebruiken, je kunt snel je doos op maat samenstellen. Het is ook prettig dat je pas na levering hoeft te betalen. Dat geeft direct vertrouwen. Doos is precies op maat en van een goede kwaliteit.

Alles is top

Goede service en afspraken worden nagekomen.

Naam veranderen in Supermandoos B.V

Top bedrijf krijgt gelijk antwoord en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele snelle levering en komen na wat er beloofd word en een telefoontje en er is niks teveel gevraagd top Dames als je een van de Dames aan de telefoon krijgt is je chagrijnigheid zo weer weg dus ik raad je bel superdoos.

Heel goed!

Heel Goed. Geleverd wat ik gevraagd heb en op tijd!

Ik ben zeer tevreden over Superdoos.nl. De communicatie was super en levering was snel. De dozen zelf zijn ook goed. Ik raad superdoos.nl iedereen aan en kom zeker terug.

Uitstekende service tegen een scherpe prijs

Jullie website is gebruiksvriendelijk en je hebt direct uw prijzen. Wij zijn zeer tevreden van de kwaliteit van de dozen en de levering. Zullen jullie diensten zeker aanbevelen aan iedereen die nood aan dozen heeft.

Goede service, Korte productietijd en afspraken worden nagekomen!!

Zie titel

Super behulpzame en prettige samenwerking!

Superdoos gaat graag een uitdaging aan! Ze hebben ons geholpen om de perfecte doos te vinden voor ons product met buitengewone grote maten en specifieke wensen. Superdoos heeft deze specifieke wensen om weten te zetten naar een creatief ontwerp waarbij de communicatie erg prettig is verlopen.

Flexibel en komen afspraken na. Fijne partij!

Flexibel en komen afspraken na. Fijne partij!

Precies zoals besproken, Levering zelfs eerder.

Goed.

top

prima bedrijf !

Wanneer je veel dozen van 1 maat moet hebben de voordeligste leverancier. Wordt goed op de hoogte gehouden en wordt netjes afgeleverd. Enige nadeel is de lange levertijd maar als je hier rekening mee houdt is dit geen probleem.

Transparante en duidelijke communicatie + denkt next-level mee

Als marketing manager was ik op zoek naar verschillende dozen op maat inclusief vakverdeling en lagen. Jaap van der Heijden heeft hier een passende offerte en oplossingen voor bedacht. De kwaliteit en de manier van leveren is erg goed gedaan door Superdoos. Levertijd was wel meer dan 6 weken, maar dit werd op voorhand goed aangegeven. Daarnaast is er goed gecommuniceerd over wie-wat-waar-wanneer én voldoen de dozen perfect aan onze wensen. We hopen nog een langdurige samenwerking aan te gaan en in de toekomst meer orders te plaatsen. Verder was de prijs ook veel goedkoper dan bij andere aanbieders, wat ook fijn is meegenomen!

Mooie bedrukte dozen tegen scherpe prijzen.

Mooie bedrukte dozen ontvangen. We gaan zeker nog eens bestellen.

Prima geregeld

Vriendelijk qua contact en netjes geleverd.

Prima service bij eerste bestelling

Uiterst positief is dat je op de website onmiddellijk zelf prijs per doos kan berekenen. Dag na de bestelling ontvang je de te verwachten leverdatum. Levering gebeurde zelfs enkele dagen vroeger dan gepland. Kortom erg goede kennismaking met Superdoos ( 2de bestelling reeds geplaatst ) !

uitstekend

goede kwaliteit dozen voor een mooie prijs, geleverd op de afgesproken datum.

zeer behulpzaam en meedenkend

De medewerkers zijn behulpzaam en denken ook met je mee in het creeren van een eigen doos. wij hebben een superdoos resultaat

Zeer fijne leverancier

Wij bestellen sinds kort bij Superdoos, maar de ervaringen zijn nu al heel goed!

Super kwaliteit en prijs niveau doen wat ze beloven

Zalig om snel en gemakkelijk een doos op maat te creëren

Zalig om snel en gemakkelijk een doos op maat te creëren

Makkelijk en duidelijk

Makkelijk bestel proces. Duidelijke website, levertijd komt overeen met planning ondanks waarschuwing over te kort aan karton door COVID-19.

Lage Ham 190

5102 AE Dongen

(0)85-077-3684

Over Superdoos B.V. - Dozen op maat

Superdoos.nl levert kartonnen dozen op maat en uit voorraad. Superdoos.nl staat voor goedkoop, makkelijk en snel. Goedkope dozen op maat. Makkelijk online verzenddozen samenstellen en direct een prijs tot 5000 stuks. Snelle levering gratis in Nederland en België. "Klanten komen bij ons voor onze korte levertijden of scherpe prijzen, en klanten blijven bij ons vanwege onze leverbetrouwbaarheid en kwaliteit. Superdoos is jouw business partner voor kartonnen dozen op maat" Ga naar Superdoos.nl en zie direct wat je kunt besparen.