Super goede service! Een heel goede communicatie.

Superdoos heeft ons geweldig geholpen met het zoeken naar de juiste doos, het ontwerp nakijken en het leveren. + de dozen zijn heel goed uitgekomen. Exact wat we zochten.

Handige dozen op maat

Voor het verpakken van onze maatwerkproducten hebben we bij Superdoos dozen op maat besteld. De inpaktijd is hierdoor drastisch verminderd, en het ziet er ook nog mooier uit. Heldere en duidelijke communicatie.

Super service!

Hele fijne service. Ondanks dat de website gemakkelijk werkt, heeft mijn account manager Jaap alle moeite genomen om me te helpen met mijn bestelling. Alles haarfijn uitgelegd qua verschillen tussen de dozen (wij als beginnend onderneming hadden er verder geen ervaring mee). Daarnaast zijn de prijzen super economisch. Al met al een aanrader!

Duidelijk, kwaliteit goed en benaderbaar bedrijf

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf verliep super. Telefonisch advies gevraagd over welke dozen voor mij het meest geschikt zijn. Ik werd prima geholpen en ook mijn specifieke wensen, zoals handvatten in de doos, werden perfect besproken.

goede kwaliteit, snelle levering

Na een offerteaanvraag werd ik gelijk gebeld om het een en ander door te spreken. Over de kwaliteit van het karton en de mogelijkheden met betrekking tot het drukken van het logo. Er is meermaals aangeboden een monster te nemen van onze vorige dozen om ons te verzekeren van het feit dat het karton vergelijkbaar zou zijn. Na goedkeuring waren de dozen er vrij snel en ze zijn mooi! Heldere kleuren, stevige dozen en mooi maatvast. Al met al een goede ervaring, en ook als we geen cliches hadden ingekocht denk ik dat we het nogmaals bij Superdoos zouden inkopen. Super dozen :)

Exact volgens wens, snel geleverd.

Mooie prijs, goede kwaliteit & snel geleverd ondanks problemen met aanvoer van materialen door de pandemie. Levering 1 dag vertraagd, echter snel & direct gecommuniceerd.

Goede kwaliteit doos

Kwaliteit van de doos is heel goed, voor een mooie prijs. Levering ook keurig. Dozen stonden netjes verpakt op de pallet.

meedenkend en flexibel

op het laatste moment gebruik gemaakt van de diensten van Superdoos. Zeer meedenkend en flexibel, bestelling zelfs nog eerder binnen dan verwacht! Terecht een SUPERdoos!

Zeer klantvriendelijk.

Denken mee met de klant, reageren snel op vragen en doen wat ze hebben afgesproken!

Super tevreden

Super service, al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord en de bezorging verliep heel soepel. Bezorger was een vriendelijke gast en werkte proffesioneel.

Super service, perfecte levering en de perfecte prijs

Ik had dozen op maat nodig die op een europallet passen. Ik wist niet precies hoe ik dat moest gaan uitrekenen met buiten en binnen maten zodat de dozen niet over het europallet steken. Ik werd perfect, vriendelijk, snel, transparant, eerlijk, oplossingsgericht en professioneel geholpen door Jaap van Superdoos. Ondertussen de bestelling ontvangen en het is precies zoals ik het wilde. Hier bestel ik de volgende keer weer opnieuw omdat ze met mij meedenken, zich kunnen inleven in wat ik bedoel en mijn dozen probleem oplossen zodat ik me kan concentreren op mijn eigen handel.

Goede service, staan open om mee te denken en het contact loopt heel fijn. Kwaliteit prijs verhouding echt super!

Perfecte Service!

Vriendelijke klantenservice en erg behulpzaam! Dozen zijn van goede kwaliteit en perfect op maat. Ik ben zeer tevreden over de geleverde dienst.

Goede en persoonlijke service!

Super complete service

Na mail contact over de gewenste dozen alles besteld. Alles conform afspraak en wens geleverd! In een woord helemaal top!

Super systeem & top dozen

Super fijn dat je zelf je maat kunt invoeren & alles zo op maat kunt bestellen. Levering duurt 2-3 weken, wat voor maatwerk best rap is. Alles netjes verzorgd & superdozen!

Perfecte verpakking op maat

Al meerdere keren verschillende dozen besteld die op maat gemaakt worden voor ons onze toepassing. Met de juiste afmetingen van de dozen besparen wij veel transportkosten. Door de goede kwaliteit van de dozen worden onze producten perfect beschermd.

Snelle service en flexibel

Tot op heden prima ervaringen met Superdoos. Snel schakelen, flexibel en maatwerk is wat hen uniek maakt. Dat in combinatie met nette prijzen maakt deze firma tot een prettige partner.

Echt zonder overdrijven, fantastisch!

Wat een super bedrijf. Wij hebben zelf dozen afgenomen en hier zat best een tijdsdruk achter. De firma heeft snel kunnen leveren en de dozen waren perfect! Precies zoals verwacht, eigenlijk nog beter :).

Goede kwaliteit, snelle levering en topservice!

Goed geholpen bij het maken van keuzes over formaten en bij de bestelling. Snel geleverd en goede kwaliteit dozen, topbedrijf!

Uitstekend!

Een van de weinige bedrijven die snel kan leveren met deze tijden.

Tevreden. Geleverd op de afgesproken datum.

Vlotte samenwerking. Dank je voor het afgeleverde product.

Goede dozen, goede service, goede prijs

Goede dozen, goede service, goede prijs

Over Superdoos B.V. - Dozen op maat

Superdoos.nl levert kartonnen dozen op maat. Superdoos.nl staat voor goedkoop, makkelijk en snel. Goedkope dozen op maat. Makkelijk online verzenddozen samenstellen en direct een prijs tot 5000 stuks. Snelle levering gratis in Nederland en België. "Klanten komen bij ons voor onze korte levertijden of scherpe prijzen, en klanten blijven bij ons vanwege onze leverbetrouwbaarheid en kwaliteit. Superdoos is jouw business partner voor kartonnen dozen op maat" Ga naar Superdoos.nl en zie direct wat je kunt besparen.