Super samenwerking

Wij hadden een idee om een kerstpakket coronaproof te verkopen, en zochten een leverancier die dit kon maken. We kwamen bij Superdoos terecht en die hebben ons prima geadviseerd en snel geleverd. Een doos van 15x20cm en 1,5 meter lang is best wel een dingetje.... Kortom, jullie hebben er een tevreden klant bij!

Altijd snel en goed geregeld

Ook dit jaar weer doosjes voor kerstpresentjes besteld bij Superdoos. Wederom snel en goed geregeld. Wel fijn dat er ook dozenleveranciers zijn die wél gewoon snel en zonder zorgen dit verzorgen.

goeie prijs kwaliteit en stipte levering

goeie prijs in vergelijking met andere sites en snelle en stipte levering

Super fijne begeleiding, de communicatie is top!

Met het bestellen bij Superdoos bv voelde ik me snel op mijn gemak. De begeleiding is top, snelle reactie zowel via mail als telefonisch. Bezorging goed geregeld en dozen zijn in perfecte staat. Ze hebben me zelfs voorzien van goeie tips!

Zeer goede service

Na het doen van een bestelling werd ik door Superdoos gebeld met de belofte dat ze de datum waarop ik de dozen wilde hebben misschien niet konden halen vanwege de korte leveringstijd en of het eventueel een dagje later mocht zijn. Dat was geen probleem, maar de dozen werden gewoon op de oorspronkelijke leverdag bezorgd. Ik ben zeer te spreken over de service.

Snel, makkelijk en goede prijs

Contact verliep soepel, goede prijzen en snelle levering. Kwaliteit moet in de komende weken blijken, maar ik ga ervanuit dat dat ook goed is. Tot de volgende order!

Top service & snelle levering!

Superdoos denkt mee, levert passend maatwerk van uitstekende kwaliteit en zorgt voor een uiterst snelle levering!

Eenvoudig

De mogelijkheden die je bij Superdoos hebt, zijn uitstekend. Bestaande maten, nieuwe maten, alles is eenvoudig aan te vragen en te laten maken. Ik ga zeker vaker bestellen!

200 dozen besteld en deze zijn ook snel geleverd. Bezorging ging iets minder maar de dozen worden niet bezorgd door SuperDoos dus daar kunnen zij ook niet veel aan doen.

Zeer goede service en kwaliteit!

Goede levering en zeer prettige persoonlijke service. Er wordt goed meegedacht over oplossingen voor niet standaardformaat producten en de mogelijkheid tot bedrukking. Een echte aanrader als leverancier van uitstekende kwaliteit dozen!

"Super"Service!Snelle levering voor scherpe prijs en er wordt goed meegedacht!

Heerlijke communicatie

Alles beloofd en nagekomen, echt een aanrader dit bedrijf zeker Jaap v d Heijden.

Snel en goed. Klant- en servicegericht.

De dozen op maat werden snel geleverd. Vanaf de bestelling tot na de levering, heeft men contact gehouden. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service.

top

gewoon top - goeie service - correct - ik wou dat alle bedrijven zo efficient en vriendelijk waren. Doe zo voort mannen (en vrouwen) !!

Goede dozen voor een goede prijs, alles volgens afspraak

Goede dozen voor een goede prijs, alles volgens afspraak

Goede dozen, goede service

Voor onze webshop weer nieuwe verzenddozen laten maken. Erg tevreden en ik kan ze van harte aanraden. Goede kwaliteit, scherpe prijzen en heel correct geholpen.

goed, snel duidelijk

Wát een goede service!!! Snel, goede prijs/kwaliteitverhoudinig en heel klantvriendelijk!!!

Wij hebben bij superdoos hele mooie doosjes kunnen bestellen voor onze webshop! Wij zullen hier de volgende keer zeker weer bestellen!

Duidelijke afspraken en goede service! Top!

Duidelijke afspraken en goede service! Top!

Superdoos doet wat het beloofd en denkt pro-actief mee

Ook voor de tweede keer zeer goed geholpen door de mensen van Superdoos BV. Het gebruiksgemak van de website en de scherpe prijzen zijn weer doorslaggevend geweest. De kwaliteit van de dozen is prima en alles werd op tijd en netjes geleverd! De mensen van Superdoos dachten goed mee met de aantallen en ook daarom bestellen wij alleen nog maar bij Superdoos.

Dozen op tijd geleverd

De site om te bestellen is overzichtelijk. De dozen werden op de verwachte leveringsdatum correct geleverd. Vriendelijke medewerkers.

Prima service!

Goede begeleiding bij vragen over de bestelling, er wordt goed meegedacht. Goede dozen voor een goede prijs, alle maten en soorten zijn mogelijk.

Deskundig en vriendelijk

Advies : deskundig Levering: korte levering en volgens afspraak Prijzen : redelijk

Makkelijk besteld, snel in huis, overzichtelijke site

Gevonden via google. Zocht witte dozen. Makkelijk via de site dozen op maat besteld. Inmiddels binnen,. Zien er goed uit.

Uitstekende ervaring, vlotte communicatie en goede prijs

Prima eerste ervaring met bestellen bij Superdoos.nl. Maatwerk doos besteld, waarbij ze bij de afmeting die wij zochten als goedkoopste uit uit de bus kwamen. Voorafgaand aan de order even contact gehad per e-mail, verliep vlot en correct. Nu nog even afwachten hoe het zit met de kwaliteit van de dozen, maar de eerste indruk is uitstekend.

Lage Ham 190 5102 AE Dongen

(0)85-077-3684

Over Superdoos B.V. - Dozen op maat

Superdoos.nl levert kartonnen dozen op maat en uit voorraad. Superdoos.nl staat voor goedkoop, makkelijk en snel. Goedkope dozen op maat. Makkelijk online verzenddozen samenstellen en direct een prijs tot 5000 stuks. Snelle levering gratis in Nederland en België. "Klanten komen bij ons voor onze korte levertijden of scherpe prijzen, en klanten blijven bij ons vanwege onze leverbetrouwbaarheid en kwaliteit. Superdoos is jouw business partner voor kartonnen dozen op maat" Ga naar Superdoos.nl en zie direct wat je kunt besparen.