Mooi product! (Ook voor de overgevoelige huid)

Met mijn extreem gevoelige huid is het altijd goed zoeken en etiketten lezen op zoek naar een product wat mijn huid verdraagt. Erg fijn dat ik in deze handgel een fijn product heb gevonden. Het plakt niet en droogt mijn huid niet uit. Erg prettige verpakking en laat geen chemische geur achter. Ik ben fan!

Super hand-ig ;)

Fijne structuur, geen heftige geuren en handig mee te nemen. Laatst was ik bij een notaris waar uit hun pompje van een ander merk een enorme bak lotion kwam dat ze direct al de papieren doekjes aangaven toen ik er gebruik van maakte. De hele ruimte stonk ook direct. Super suf. Voor mij maakte dat direct duidelijk hoe fijn dit product is. Normaal zou ik er niet zo snel bij zo'n product stilstaan maar ik vond het contrast tussen dit soort producten toch wel opmerkelijk.

GEWELDIG

Fijn product plakt niet en is heel fris. Wij delen de flesjes met ons logo uit daar worden onze gasten heel blij van. Enerzijds dus effectief en veilig werken en anderzijds vergeten ze onze naam niet.

Wij (en onze klanten) zijn ontzettend enthousiast!

In onze showroom wordt de handgel van World of Wellcare gebruikt door onze medewerkers en klanten. Dit product reinigt de handen zonder uit te drogen, heel fijn. Daarnaast; wij zijn werkzaam in de luxe interieurbranche, waar esthetiek belangrijk is. De verpakking is zeer stijlvol ontworpen. Onze flesjes zijn daarnaast voorzien van personal branding. Top product!!

Verzorgend en veilig

Ik run een yogastudio en voor mijn deelnemers was ik op zoek naar veilig maar ook verzorgend. En dat heb ik gevonden in de handgel van World of Wellcare.

Top Cadeau Personeel

Gezien de huidige omstandigheden hebben wij ons personeel een eigen persoonlijke flacon gegeven. Ideaal voor iedereen en extra schoon, dus veilig. #staysafe

Je handen voelen meteen schoon

Je voelt dat ze aandacht hebben voor het product. Het flesjes ziet er al mooi uit. De handgel kan je makkelijk doseren en bij het uitsmeren heb je meteen het gevoel dat je handen schoon worden. Wat ze zeggen klopt ook echt. Het plakt niet. Echt een aanrader!

De beste handgel die ik tot nu heb gekocht.

Het flesje is compact en handzaam, kan hem overal neerleggen. Ik krijg geen kapotte handen van het vele smeren, kortom top product.

Ruikt lekker, plakt niet, voelt zacht aan

Ik vind handgels die extreem naar alcohol ruiken echt heel smerig, maar deze ruikt juist heel lekker! Ook voelen mijn handen na het gebruik zacht aan, ook heel prettig. Een aanrader!

Prettige handgel die gelijk een schoon gevoel geeft.

Handig te gebruiken, geen nare geurtjes of plakkerige handen en een fris gevoel.

Fijn om altijd bij me te hebben!

Erg bij met de antibacteriële handgel van World of Wellcare. Wat deze handgel onderscheid van de andere merken is dat deze snel opdroogt, niet plakt en niet zo’n heftige alcohol-geur heeft. Ik zou deze zeker aanraden! Het flesje is ook niet heel groot dus ik kan het overal makkelijk mee naartoe nemen in mijn tas.

Fantastisch product, reinig en ruikt goed!

Ik gebruik dit product veel, ik heb standaard een flesje in de auto liggen. Het product bevalt zo goed omdat mijn handen er niet kapot aan gaan, wat ik bij andere producten wel ervaar. Mijn handen voelen zachter na gebruik en ze reinigen goed. Aldus erg tevreden!

Erg goed!

Het is een ontzettend fijn product!

Lekker ruikend desinfecteermiddel

Het middel trekt snel in waardoor je handen niet lang nat blijven. Het geeft een fris gevoel en ruikt ook nog eens lekker

Plakt niet en verzorgt mijn handen

WoW handgel is prettig in het gebruik, plakt niet, ruikt fris en verzorgt ook nog mijn handen, mijn handen worden niet droog.

Fijn

werkt goed en plakt niet

Hele fijne handgel

De handgel is een fijn formaat die je overal mee naar toe kan nemen. Daarnaast is de structuur van de handgel heel fijn, met een klein drupje heb je al genoeg voor beide handen en het trekt snel in. Ook ruikt het niet zo sterk naar alcohol wat ik persoonlijke heel fijn vind. Nadat ik de handgel heb gebruikt voelen mijn handen weer helemaal schoon. Deze handgel raad ik zeker aan!

WOW handgel 125 ML

Heel handige flesjes van 125 ML handgel. Makkelijk om mee te nemen omdat ik met het OV reis en met boodschappen doen. Sterk geur en reiniging.

Geweldig product, super service!

Dit is de enige handgel die ik nog gebruik ten tijden van het Corona virus! Snelle levering, gemakkelijk direct contact en een heel goed product!

Prima spul!

Het middel ruikt lekker (maar je hebt nog wel het idee dat het goed desinfecteert), irriteert mijn handen niet en zorgt zelfs voor gladde niet plakkende handen. Als we door de voorraad heen zijn, ga ik zeker bijbestellen.

Hele fijne handgel

Ik heb de handgel een aantal dagen in gebruik en ik ben er heel tevreden mee! Vergeleken met andere handgels plakt deze niet en maakt het je handen lekker zacht. Ik heb het flesje nu standaard in mijn tas :)

Over World of Wellcare

World of Wellcare is een Nederlands luxe lifestyle merk dat gespeciasliseerd is in bacteriewerendheid. Daarbij staan comfort en welzijn van mens en natuur centraal bij het ontwikkelen van de producten. Het eerste product dat World of Wellcare lanceert is een bacteriewerende Handgel waarmee je je handen veilig kunt reinigen zonder water en zeep. De World of Wellcare Handgel bestaat uit 70% alcohol en plantaardige glycerine om je handen te verzorgen, is vegan en is verpakt in een mooi en handzaam flesje dat makkelijk doseert. Het unieke is dat de Handgel in Nederland wordt geproduceerd, geregistreerd conform de Europese cosmeticawetgeving en voorzien van een veiligheidsinformatieblad (MSDS). Bescherm jezelf en de mensen om je heen.