Snelle service en prachtig resultaat.

Heel behulpzame mensen. Ze hebben heel snel werk geleverd zodat het op tijd was voor vaderdag. Prachtige kwaliteit.

super

goed advies, snelle reactie per mail. Mooie producten. Denken goed mee, kunnen in principe alles maken. Leuke epoxy projecten met hout, maar ook goede kwaliteit foto's in epoxy. Foto afdrukken op mooi dikke kwaliteit papier, zodat we daar zelf mee aan de slag kunnen om te gieten in epoxy. snelle, goede service en verzending. Kortom zeer tevreden. We zullen zeker vaker bestellen.

Fantastisch mooi en uniek, goede service en geen moeite te veel!

In de hal van het notariskantoor staat het prachtige tafeltje met unieke epoxy afbeelding. Een echte blikvanger met vakmanschap gemaakt! Dank voor de goede service en het mooie product.

Helemaal waar we naar op zoek waren.

Wat een beleving! We hebben bij LiquidMasters een boomstamtafel met epoxy afwerking besteld. Samen zochten we de juiste materialen uit en tijdens het project werden we middels foto-updates op de hoogte gehouden. Super leuk. Wil je iets met epoxy, dan weet ik zeker dat Valentijn en zijn team je kan helpen.

Over LiquidMasters

LiquidMasters™ - Meesters in Epoxy gieten - levert epoxy gerelateerde diensten en producten (webshop) voor architecten, interieurbouwers, fotografen, kunstenaars en particulieren. Samen maken wij de meest briljante objecten!