Mooi goede prijs kwaliteit verhouding

Verbeterpunten zou moeten bedenken zijn het deze twee: Had graag willen weten dat er een Art Now logo op gedrukt wordt. Dit zie je pas als hij in je winkel wagen zit en je op de afbeelding klikt. Meer keuze uit ophang systemen. Bij grote zware stukken zou ik toch een U profiel rondom willen hebben voor de stevigheid.

Levering van het artikel helemaal top, alleen de DHL was zwaar onder de maat

De snelheid waarmee de bestelling was gemaakt en op transport ging was 100% woensdagavond besteld donderdag klaar en afgegeven bij DHL. Daarna eerste melding dat vrijdag het pakket geleverd ging worden tussen 10.00 uur en 15.00 uur. Niemand gekomen!!! Daarna aanpassing vanwege vertraging levering op zaterdag tussen 11.40 uur en 14.00 uur, Wederom niemand gezien. Weer een aanpassing voor de levering op dinsdag tussen 10.00 en 13.30 uur. Nu is de levering wel geleverd. Gewoon hele slechte prestatie van DHL, en dit is niet onze eerste ervaring met hun. Of een pakket voor de deur zetten in de regen ter wijl er niemand thuis is. Advies neem een andere transporteur.

Prachtig canvas in boost colors. Track en trace update kan echt beter dmv melding datum en tijd.

Goede en snelle levering.

Eerste keer besteld. Prima service.

Super kwaliteit en snelle levering

Het kunstwerk heeft een fantastische kwaliteit, de kleuren springen echt uit het beeld! Snel thuis geleverd en zeer goedkoop in vergelijking met andere winkels. Super!

Zeer goed.

Ik was verrast toen ik het schilderij zag, de afdruk op canvas is echt prachtig.

Het is precies wat ik er van verwacht heb

Snel geleverd en keurig ingepakt! Ben er blij mee !

Goede sevice, snelle levering, prima prijs/kwaliteit

Zie boven.

Blij met mijn canvas schilderij! Mooi afgedrukt en na een paar dagen goed verpakt geleverd.

Ontvangen wat ik verwacht had

Razendsnel geleverd, goed verpakt en mooie kwaliteit van kunstwerk.

Tenslotte ook nog heel betaalbaar.

Goede service en prachtig kunstwerk

Ruime keuze, eenvoudige bestelling, kunstwerk goed ingepakt en afgeleverd en van goede kwaliteit

Nette en Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Track and trace zou iets specifieker mogen. Omdat het in veel gevallen om grotere items zal gaan die je niet zomaar bij de buren wilt of kunt laten geven.

Perfecte kwaliteit (foto op plexiglas), zonder gebruiksaanwijzing.

Goederen zijn in goede staat afgeleverd maar - omdat we niet thuis waren - buiten onder het afdak neergezet. Gezien de totale waarde van het geheel in onze ogen onzorgvuldig. Omdat er geen gebruiksaanwijzing was bijgeleverd, kon het gebeuren dat we tijdens het passen, meten en ophangen van het schilderij, de achterkant hebben beschadigd (hadden handschoenen moeten dragen tijdens het vastpakken/bevestigen van het schilderij). De plexiglas voorkant was beschermd met een beschermlaag, de zeer gevoelige achterkant niet. Een waarschuwing was hier op z'n plaats geweest! Ondanks bovenstaande, zijn we heel blij met onze aankoop. Een aanwinst voor ons huis.

Alles prima geregeld

Duidelijke bestelwijze, snelle, keurige levering. Prima verpakt en schilderij ziet er schitterend uit!

Super tevreden!

Snelle levering, mooie kwaliteit! Hartstikke blij mee!

Echt een geweldig product!

De afbeelding is scherp afgebeeld. Het materiaal is mooi dun en licht. Het kunstwerk is stevig te bevestigen aan de muur. Zeer goede service. Erg vriendelijk geholpen! Kortom: zeer tevreden met het kunstwerk en de service!

mooi product, snelle levering

We hebben een mooie print van het meisje met de parel. Komt goed uit en de matte afwerking past super bij onze achterwand.

Heel erg mooi !

Wij hebben enkele ‘oude meesters’ in huis en enkele in onze vakantiewoning. Wij krijgen daar vaak positieve reacties van onze gasten op. Zelf zijn we erg blij met de prima kwaliteit van de reprodukties. Aanrader !

Fijne site, vele afbeeldingen te bestellen. Prijzen vallen zeker mee gezien de kwaliteit.

Prachtig kunstwerk en uitstekende klantenservice!

Wij hebben het grootste formaat dibond genomen, wat een super mooi materiaal en de grootte van het kunstwerk zorgt gelijk voor heel veel sfeer in de kamer. Snelle levering en perfecte ondersteuning van de klantenservice!

Het is een prachtig product, super blij mee!!!

Snelle levering, resultaat boven alle verwachtingen, leuk contact via de mail, wij zijn erg tevreden!

Goede service en levering

Mooie kwaliteit en goede service. Snelle levering

Goed ingepakt ,kwaliteit doek goed,heel snel geleverd,zeer tevreden

Mooi product.

Mooi product, snel geleverd.