Het is precies wat ik er van verwacht heb

Snel geleverd en keurig ingepakt! Ben er blij mee !

Goede sevice, snelle levering, prima prijs/kwaliteit

Zie boven.

Blij met mijn canvas schilderij! Mooi afgedrukt en na een paar dagen goed verpakt geleverd.

Ontvangen wat ik verwacht had

Razendsnel geleverd, goed verpakt en mooie kwaliteit van kunstwerk.

Tenslotte ook nog heel betaalbaar.

Goede service en prachtig kunstwerk

Ruime keuze, eenvoudige bestelling, kunstwerk goed ingepakt en afgeleverd en van goede kwaliteit

Nette en Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Track and trace zou iets specifieker mogen. Omdat het in veel gevallen om grotere items zal gaan die je niet zomaar bij de buren wilt of kunt laten geven.

Perfecte kwaliteit (foto op plexiglas), zonder gebruiksaanwijzing.

Goederen zijn in goede staat afgeleverd maar - omdat we niet thuis waren - buiten onder het afdak neergezet. Gezien de totale waarde van het geheel in onze ogen onzorgvuldig. Omdat er geen gebruiksaanwijzing was bijgeleverd, kon het gebeuren dat we tijdens het passen, meten en ophangen van het schilderij, de achterkant hebben beschadigd (hadden handschoenen moeten dragen tijdens het vastpakken/bevestigen van het schilderij). De plexiglas voorkant was beschermd met een beschermlaag, de zeer gevoelige achterkant niet. Een waarschuwing was hier op z'n plaats geweest! Ondanks bovenstaande, zijn we heel blij met onze aankoop. Een aanwinst voor ons huis.

Alles prima geregeld

Duidelijke bestelwijze, snelle, keurige levering. Prima verpakt en schilderij ziet er schitterend uit!

Super tevreden!

Snelle levering, mooie kwaliteit! Hartstikke blij mee!

Echt een geweldig product!

De afbeelding is scherp afgebeeld. Het materiaal is mooi dun en licht. Het kunstwerk is stevig te bevestigen aan de muur. Zeer goede service. Erg vriendelijk geholpen! Kortom: zeer tevreden met het kunstwerk en de service!

mooi product, snelle levering

We hebben een mooie print van het meisje met de parel. Komt goed uit en de matte afwerking past super bij onze achterwand.

Heel erg mooi !

Wij hebben enkele ‘oude meesters’ in huis en enkele in onze vakantiewoning. Wij krijgen daar vaak positieve reacties van onze gasten op. Zelf zijn we erg blij met de prima kwaliteit van de reprodukties. Aanrader !

Fijne site, vele afbeeldingen te bestellen. Prijzen vallen zeker mee gezien de kwaliteit.

Prachtig kunstwerk en uitstekende klantenservice!

Wij hebben het grootste formaat dibond genomen, wat een super mooi materiaal en de grootte van het kunstwerk zorgt gelijk voor heel veel sfeer in de kamer. Snelle levering en perfecte ondersteuning van de klantenservice!

Het is een prachtig product, super blij mee!!!

Snelle levering, resultaat boven alle verwachtingen, leuk contact via de mail, wij zijn erg tevreden!

Goede service en levering

Mooie kwaliteit en goede service. Snelle levering

Goed ingepakt ,kwaliteit doek goed,heel snel geleverd,zeer tevreden

Mooi product.

Mooi product, snel geleverd.

In het echt nog mooier dan verwacht.

Snelle levering, keurig verpakt, hele mooie kwaliteit!

Snelle levering en een zeer mooie kwaliteit voor een redelijke prijs.

Een eye-catcher in ons huis waar we zeer blij mee zijn. Snelle levering, prima verpakt en gemakkelijk op te hangen. Uitstekende kwaliteit.

Super ben heel tevreden en beveel Art Now absoluut aan. Als iemand die bij mij komt vraagt waar ik het gekocht heb zeg ik dat graag. Prachtig materiaal dat dibond. Wij hebben de bedreigde Zwaan op 220 cm breed, echt groot maar wel onzettend mooi.

Mooi product

Prijs kwaliteit is top Snelle levering

Prachtige eyecatchers aan de muur!

In de zoektocht naar 'oude meesters' voor aan de muur stuitte we op Art-Now. De keuze viel op Dibond in een redelijk groot formaat. Inmiddels ben ik vier prachtige werken verder en is met name de kwaliteit, het ophangsysteem waardoor het schilderij iets van de muur hangt en de service echt perfect. Enige verbeterpuntje is de strakke ophanging. Staat echt super mooi, maar is wel een uitdaging om op te hangen. Size matters is ook een goede aanbeveling, ons laatste trots is 240cmx140cm ... durf!

Top geregeld

Ben zeer tevreden met melkmeisje dacht eerst wat groot maar is echt een eye Catcher