Nette en snelle service, afdruk doet niet geheel aan verwachting.

Afdruk iets te groot voor canvas raamwerk.

Oplossingsgericht

Bestelling beschadigd aangeleverd. Zonder enige problemen wordt er een nieuwe geleverd. Heel klein minpuntje dat alles via mail moet. Mis persoonlijk contact.

Goede kwaliteit

Meer als wat ik had verwacht qua kwaliteit ik had de Tuin der Lusten op forex. Erg scherp!

Bestelde poster is niet vlak, het papier golft.

Bestelde poster is niet vlak, het papier golft.

Snelle afhandeling

Fantastische (bidond) kwaliteit TOP, heel blij mee!

We hebben gekozen voor de Dibond uitvoering (omdat op de site deze uitvoering als mooiste werd aangeraden). En gekozen voor de optie met "Boost kleuren". Heel erg blij mee. Geweldig, top kwaliteit, prachtige kleuren. Super snel geleverd, prima bezorging! Een echte aanrader. Bij eventueel volgend kunstwerk kies ik graag weer voor ART-NOW Amsterdam. Hele goede prijs - kwaliteit verhouding. Wel een tip om handschoenen aan te doen wanneer je het kunstwerk aanraakt voor ophangen e.d. Ophangsysteem is precisiewerk.

Mooi goede prijs kwaliteit verhouding

Verbeterpunten zou moeten bedenken zijn het deze twee: Had graag willen weten dat er een Art Now logo op gedrukt wordt. Dit zie je pas als hij in je winkel wagen zit en je op de afbeelding klikt. Meer keuze uit ophang systemen. Bij grote zware stukken zou ik toch een U profiel rondom willen hebben voor de stevigheid.

Levering van het artikel helemaal top, alleen de DHL was zwaar onder de maat

De snelheid waarmee de bestelling was gemaakt en op transport ging was 100% woensdagavond besteld donderdag klaar en afgegeven bij DHL. Daarna eerste melding dat vrijdag het pakket geleverd ging worden tussen 10.00 uur en 15.00 uur. Niemand gekomen!!! Daarna aanpassing vanwege vertraging levering op zaterdag tussen 11.40 uur en 14.00 uur, Wederom niemand gezien. Weer een aanpassing voor de levering op dinsdag tussen 10.00 en 13.30 uur. Nu is de levering wel geleverd. Gewoon hele slechte prestatie van DHL, en dit is niet onze eerste ervaring met hun. Of een pakket voor de deur zetten in de regen ter wijl er niemand thuis is. Advies neem een andere transporteur.

Prachtig canvas in boost colors. Track en trace update kan echt beter dmv melding datum en tijd.

Goede en snelle levering.

Eerste keer besteld. Prima service.

Super kwaliteit en snelle levering

Het kunstwerk heeft een fantastische kwaliteit, de kleuren springen echt uit het beeld! Snel thuis geleverd en zeer goedkoop in vergelijking met andere winkels. Super!

Zeer goed.

Ik was verrast toen ik het schilderij zag, de afdruk op canvas is echt prachtig.

Het is precies wat ik er van verwacht heb

Snel geleverd en keurig ingepakt! Ben er blij mee !

Goede sevice, snelle levering, prima prijs/kwaliteit

Zie boven.

Blij met mijn canvas schilderij! Mooi afgedrukt en na een paar dagen goed verpakt geleverd.

Ontvangen wat ik verwacht had

Razendsnel geleverd, goed verpakt en mooie kwaliteit van kunstwerk.

Tenslotte ook nog heel betaalbaar.

Goede service en prachtig kunstwerk

Ruime keuze, eenvoudige bestelling, kunstwerk goed ingepakt en afgeleverd en van goede kwaliteit

Nette en Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Track and trace zou iets specifieker mogen. Omdat het in veel gevallen om grotere items zal gaan die je niet zomaar bij de buren wilt of kunt laten geven.

Perfecte kwaliteit (foto op plexiglas), zonder gebruiksaanwijzing.

Goederen zijn in goede staat afgeleverd maar - omdat we niet thuis waren - buiten onder het afdak neergezet. Gezien de totale waarde van het geheel in onze ogen onzorgvuldig. Omdat er geen gebruiksaanwijzing was bijgeleverd, kon het gebeuren dat we tijdens het passen, meten en ophangen van het schilderij, de achterkant hebben beschadigd (hadden handschoenen moeten dragen tijdens het vastpakken/bevestigen van het schilderij). De plexiglas voorkant was beschermd met een beschermlaag, de zeer gevoelige achterkant niet. Een waarschuwing was hier op z'n plaats geweest! Ondanks bovenstaande, zijn we heel blij met onze aankoop. Een aanwinst voor ons huis.

Alles prima geregeld

Duidelijke bestelwijze, snelle, keurige levering. Prima verpakt en schilderij ziet er schitterend uit!

Super tevreden!

Snelle levering, mooie kwaliteit! Hartstikke blij mee!

Echt een geweldig product!

De afbeelding is scherp afgebeeld. Het materiaal is mooi dun en licht. Het kunstwerk is stevig te bevestigen aan de muur. Zeer goede service. Erg vriendelijk geholpen! Kortom: zeer tevreden met het kunstwerk en de service!

mooi product, snelle levering

We hebben een mooie print van het meisje met de parel. Komt goed uit en de matte afwerking past super bij onze achterwand.