Heel erg mooi !

Wij hebben enkele ‘oude meesters’ in huis en enkele in onze vakantiewoning. Wij krijgen daar vaak positieve reacties van onze gasten op. Zelf zijn we erg blij met de prima kwaliteit van de reprodukties. Aanrader !

Fijne site, vele afbeeldingen te bestellen. Prijzen vallen zeker mee gezien de kwaliteit.

Prachtig kunstwerk en uitstekende klantenservice!

Wij hebben het grootste formaat dibond genomen, wat een super mooi materiaal en de grootte van het kunstwerk zorgt gelijk voor heel veel sfeer in de kamer. Snelle levering en perfecte ondersteuning van de klantenservice!

Het is een prachtig product, super blij mee!!!

Snelle levering, resultaat boven alle verwachtingen, leuk contact via de mail, wij zijn erg tevreden!

Goede service en levering

Mooie kwaliteit en goede service. Snelle levering

Goed ingepakt ,kwaliteit doek goed,heel snel geleverd,zeer tevreden

Mooi product.

Mooi product, snel geleverd.

In het echt nog mooier dan verwacht.

Snelle levering, keurig verpakt, hele mooie kwaliteit!

Snelle levering en een zeer mooie kwaliteit voor een redelijke prijs.

Een eye-catcher in ons huis waar we zeer blij mee zijn. Snelle levering, prima verpakt en gemakkelijk op te hangen. Uitstekende kwaliteit.

Super ben heel tevreden en beveel Art Now absoluut aan. Als iemand die bij mij komt vraagt waar ik het gekocht heb zeg ik dat graag. Prachtig materiaal dat dibond. Wij hebben de bedreigde Zwaan op 220 cm breed, echt groot maar wel onzettend mooi.

Mooi product

Prijs kwaliteit is top Snelle levering

Prachtige eyecatchers aan de muur!

In de zoektocht naar 'oude meesters' voor aan de muur stuitte we op Art-Now. De keuze viel op Dibond in een redelijk groot formaat. Inmiddels ben ik vier prachtige werken verder en is met name de kwaliteit, het ophangsysteem waardoor het schilderij iets van de muur hangt en de service echt perfect. Enige verbeterpuntje is de strakke ophanging. Staat echt super mooi, maar is wel een uitdaging om op te hangen. Size matters is ook een goede aanbeveling, ons laatste trots is 240cmx140cm ... durf!

Top geregeld

Ben zeer tevreden met melkmeisje dacht eerst wat groot maar is echt een eye Catcher

Mooi assortiment, goede kwaliteit en snelle levering

Mooi assortiment, goede kwaliteit en snelle levering. Vriendelijke medewerkers.

Prima product , voldoet aan verwachting.

Vlotte levering . Makkelijk te bestellen .

GEWÉLDIG. Snel, goed en mooi!

Zo'n snelle levering had ik niet verwacht. Goed ingepakt en mooi gemaakt. Kleuren precies zoals ik ze graag wilde hebben. Match fantastisch bij onze bank! Zeer blij mee.

Correct behandeld en zeer tevreden over het resultaat.

Zeer heldere afdruk van foto op goede kwaliteit van materiaal.

Ik ben heel blij met deze prachtige afdruk, waarbij de helderheid en kleuren goed tot zijn recht komen. Ook het materiaal van forex is van zeer goede kwaliteit. Het is echt een aanrader.

Mooie reproductie. Het zou Vincent v. G. verbazen!

Mooie reproductie. Het zou Vincent v. G. verbazen!

Snel geleverd en top kwaliteit

Plexiglas werk besteld bij Art-Now. Supergoede kwaliteit en de kleuren komen perfect tot hun recht; niet te vergelijken met een (goedkoop) canvas.

We zullen jullie zeker aan een ander aanbevelen.

Een heel mooi schilderij, mooie kwaliteit en snel geleverd. Heeft een mooi plekje gekregen aan de muur. We zijn er heel blij mee.

goede afhandeling,snelle levering.

ziet er goed uit,eerst nog contact gehad hoe ik het eventueel wou hebben qua grote. binnenkort weer wat bestellen.

Mooie afdruk met diepe kleuren.

Erg tevreden over de kwaliteit en levering.

snelle levering van een mooi kunstwerk

Gekozen afmeting van kunstwerk is 150x150cm. De afbeelding van de"Nachtwacht" ziet er scherp uit. Een aanrader.

Snelle reactie’s en mooie kwaliteit!

Bedankt voor de snelle reacties op mijn emails en wat hangt het meisje met de parel prachtig hier thuis.