Uitstekende berichtgeving en snelle levering! Meer dan tevreden!

Gaat niet beter!

Artikel precies zoals beschreven. Levering volgende dag. 10/10!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

De beste kwaliteit, met liefde verpakt.

Alles is tot in de puntjes verzorgd

Het pakket was keurig op tijd, prachtig verpakt en boven verwachting.

Snelle levering en goed verpakt. Blij mee

Geen communicatie en duurt lang voor je je geld terugkrijgt.

Ik had mijn artikel retour gedaan omdat het niet paste. In de voorwaarden vragen jullie om dat eerst per e-mail te melden. Dat heb ik gedaan maar daar komt geen enkele reactie op. Ook nadat het pakket bij jullie is afgeleverd hoorde ik niets mbt de voortgang. Na ruim een week heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen wanneer ik mijn geld terug zou krijgen. Ook daar heb ik geen antwoord op gekregen. Na twee dagen stond toen wel het geld op mijn rekening. Daar moet je dus blijkbaar eerst om vragen. Ik had in de eerste mail ook aangegeven dat de badjas wel heel erg klein uitviel. XXL bij kledingmaat 46/48 zou royaal moeten passen. En de tip gegeven dat dit misschien vermeld moet worden op de site. Scheelt retourzendingen. Maar communiceren is niet jullie sterkste eigenschap.

Alles prima, goed produkt, goede levering

goede en snelle service

veel keuze en ook in matras overtrekken.

Prima spullen. Goede en snelle levering volgens afspraak.

Bestelling handdoeken en washandjes

Een aantal Vandyck handdoeken en washandjes besteld. Deze werden snel geleverd echter in 2 aparte verpakkingen was volgens mij niet nodig geweest.

Mooi verpakt en snelle levering!

Ook fijn dat jullie de beste prijs hadden voor mijn badhanddoeken!

Ik ben tevreden hoe er gecommuniceerd werd.

Goede website, goede communicatie. wel vond ik het retour bedrag wel hoog. heb het desbetreffende artikel niet gehouden was daar 7,95 aan kwijt, plus de verzendkosten, goed dat weet je dan.

Het product is mooi.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb op zondag hoeslakens en moltons van Bella Donna besteld deze zijn best prijzig maar de kwaliteit is er ook naar waardoor je er lang mee doet. Op dinsdag keurig verpakt afgeleverd.

Prima overtrek, snel geleverd

Goed, zacht materiaal

Uitstekend service.

Snelle verzending, goede prijs en heerlijke hoezen

nul reactie op mijn vragen

geen reactie op mijn vragen. Kennelijk houden jullie ruilen/ terugsturen af. Ik zal de Bedshop bij niemand aanbevelen. Koop niet bij de Bedshop!

Snel binnen keurig verpakt

Vorige keer advies in de winkel zelf gehad, nu vanwege de afstand wat beddengoed online besteld. Spullen waren goed ingepakt en alles is snel verzonden. Aanrader!

veel keus, snelle levering

Fijn, zou ik zeker aan bevelen

Gewoon goed

Mooie keuze in ook voor een betere keuze als je voor echte kwaliteit kiest.

Heel prima