Vorige keer advies in de winkel zelf gehad, nu vanwege de afstand wat beddengoed online besteld. Spullen waren goed ingepakt en alles is snel verzonden. Aanrader!

veel keus, snelle levering

Fijn, zou ik zeker aan bevelen

Gewoon goed

Mooie keuze in ook voor een betere keuze als je voor echte kwaliteit kiest.

Heel prima

Goede advies en snelle levering

Had een specifieke vraag, werd binnen zeer korte tijd beantwoord zodat ik zelfde dag kon bestellen en volgende dag in huis had.

Mijn allereerste bestelling goed gegaan en dik tevreden met de kwaliteit van het product.

Top kwaliteit producten met goede prijs kwaliteit verhouding.

Top kwaliteit producten met goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en een goed opgezette website.

Toppie

Prima Service

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Niet beloofde kwaliteit geleverd

Hoeslaken is te klein en kwaliteit middelmatig terwijl royaal formaat en mooie kwaliteit beloofd werd

Ik heb op aanraden van mijn zus de hoeslakens besteld. Binnen 2 dagen was de bestelling binnen. Perfect verpakt. En de hoeslakens zijn inderdaad heerlijk om op te slapen. Goeie stretch en lekker zacht.

Goede service en goede kwaliteit

Beantwoord vragen snel. Duidelijke informatie over produkt en levertijd. Super kwaliteitsprodukten, zoals beschreven bij het produkt.

keurig en netjes ontvangen

Bestelling verliep perfect. Op tijd en netjes verpakt ontvangen. Goede communicatie via email.

Mooie, kwalitatieve producten, fijne service

Het is een overzichtelijke site, een ruim aanbod aan handdoeken, badjassen, dekbedovertrekken en nog veel meer. Een fijne service, heel tevreden dus.b

Snel.

Keurig verpakt, en op tijd, De handdoeken die ik besteld had zijn geweldig! Niets dan lof!

Zeer positief

Mijn bestelling was niet helemaal wat ik verwachtte. Dit is op een uitstekende wijze opgelost. Reactie en afhandeling van mijn klacht was snel en naar alle tevredenheid.

Mooie hoeslakens.

Fijne kwaliteit hoeslakens en ruime keus in kleuren.

Geweldig, precies wat ik moest hebben!

Gemakkelijk besteld en gekregen.

Snelle levering volgens afspraak

Lakens zijn van perfecte kwaliteit

Artikel en verpakking prima

Geen suggesties voor verbeteringen

Prima kwaliteit van de hoeslakens en snelle verzending

Pakket nog steeds niet ontvangen

Pakket nog steeds niet in bezit na bijna twee weken na bestellen. Kreeg van De Duif snel te horen dat pakket opgestuurd was maar het blijft hangen in vervoersbedrijf cycloon. Die samenwerking is dus hopeloos en ik ga dan dus nooit meer bestellen bij De Duif. Ook op mijn mail naar De Duif is geen reactie gekomen!!

Helemaal goed

Direct persoonlijk bereikbaar, vriendelijke mensen en snelle levering

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Goede kwaliteit, snel geleverd en ziet eruit zoals de foto weergeeft

Nieuwstad 44 7201 NR Zutphen