Super mooie ringen, leuk verpakt en snel geleverd! Heel erg blij mee, échte aanrader!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Goede kwaliteit, veel keuze
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Perfect! Mooi verpakt en snel geleverd
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Zijn super mooi

Goede kwaliteit en helpt echt

Heb nou al paar maanden de fidget ring goud en de ring met 10 balletjes. Beide zijn niet verkleurd en ik merk dat ik echt minder aan mn vingers pulk. Het is wel wennen in het begin, maar dat is puur het doorbreken van je onbewuste gewoonte. Als je anxiety ringen wil zou ik ze hier halen. Verkleurd niet, werkt, niet mega duur en nog garantie! Heb 1 ring teruggestuurd en 1 laten omruilen ivm de maat en ook dit was allemaal snel geregeld

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Werkt, kwalitatief prima en verkleurd niet
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Goed, snelle reactie

Leuke sierraden

Mooi maar dunner dan verwacht

• Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? N.v.t.

Mooie ring en goede service! Dank

• Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Goed

Mooi ringen en nog een ring cadeau ook!

Top dus

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Mooi
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Fantastisch
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Zeker

Verkleurd niet, zijn ook erg mooi. Ik was enthousiast waardoor 'n vriendin ook meteen het gekocht.

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Perfect
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Jazeker

Mooi en leuk

Heel mooi, goede maat, goed materiaal

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Uitstekend

Hele goede sevice

Sinds Charmin's bestaat draag ik ringen van hen en deze zijn door de jaren heen allemaal mooi gebleven (ondanks dat ik er wel eens mee heb gedouched, geslapen en ze om heb gehouden bij het handen wassen, wat natuurlijk niet de bedoeling is!). Twee weken geleden heb ik een zegelring met een amethist kado gegeven aan een vriendin. Anderhalve week later vertelde ze mij dat de steen uit haar ring was gevallen. Ze wist niet hoe of wanneer dit was gebeurd. Ze had wel een keer haar handen gewassen met de ring om. Ik heb contact opgenomen met Charmin's en uitgelegd wat er was gebeurd. Charmin's vroeg mij om een foto van de ring toe te sturen. Nog dezelfde dag ontving ik een mailtje van hen. Ze schreven dat ze mij een nieuwe ring hadden toegestuurd. Dit zonder verdere kosten of vragen. De kapotte ring hoefde ik niet eens terug te sturen. Echt fantastische service!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja, mooie ringen, goede kwaliteit en hele goede service.
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Fantastisch, compliment!
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja

De ring was precies zoals op de foto en de beschrijving. Helemaal naar verwachting dus. En hij werd ook snel geleverd. Een aanrader dus!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? 10
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? 10
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? 10

niks ontvangen

Heb nog steeds niks ontvangen en was voor een cadeautje. Had diegene vorige week al verteld dat ik haar iets had opgestuurd en ze heeft elke dag brievenbus in de gaten gehouden maar heeft nog steeds niks ontvangen en heb het week geleden besteld

• Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? N.v.t.

Hi Anne, Wat vervelend. Jouw order is op op vrijdag 17-2-23 verzonden naar het door jou opgegeven adres. Deze reactie hebben we vandaag ontvangen op donderdagochtend de 23ste. We verzenden al onze orders in een envelopje met PostNL. Normaliter bezorgt PostNL binnen 1-2 dagen de post. Waarschijnlijk is er met dit brievenbusenvelopje iets mis gegaan. Je begrijpt natuurlijk dat we geen invloed kunnen uitoefenen op de bezorging van de post met PostNL. Nogmaals super vervelend, maar dit is helaas overmacht. Uiteraard zullen we het oplossen, we zullen de oplossing aanbieden via een mail. Liefs bibi

Duidelijke site Snelle levering

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Prima

Het steentje was na een dag al uit de ring

Het steentje was na een dag al uit de ring

• Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Nee

Hi Matty, Wat vervelend dat het steentje er al na een dag uit is en ook wat vervelend dat je via Kiyoh reageert en ons niet (ook) zelf een mailtje stuurt. Je begrijpt dat als er een steentje na een dag uitvalt dit uiteraard gewoon onder garantie valt, want dat is niet de kwaliteit die wij van Charmin's ringen garanderen en leveren. Zoals je uit mijn reactie begrijpt, willen wij niet ondanks of dankzij jouw manier van contact zoeken maar vanuit onze bedrijfsfilosofie jouw defecte ringetje graag vervangen voor een nieuwe. Daarom vraag ik je vriendelijk een mailtje te sturen naar [email protected] en dan komen we er zeker samen uit. Liefs Bibi

Helemaal super

Snel verzonden en er zat een lief cadeautje bij. Bedankt Bibi, ben er blij mee!

• Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? N.v.t.

Snel gevonden, snel verzonden!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Jazeker,mooi fijn ringetje en de maat klopt!
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Uitstekend
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja, super blij mee.. mooi fijn ringetje, precies wat ik zocht!

Mooie ringen en top service

Ringen snel en netjes ontvangen. Helaas na enkele dagen 1 ring kapot maar er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Top service!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Mooie ringen voor goede prijs
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Super!
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja

Snelle levering met leuke attentie

Snel geleverd net een klein cadeautje extra. Heel fijn!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Eindelijk kleine ringen voor m’n dochter gevonden, zij heeft supersmalle vingers en deze maat 15 past wel!
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Netjes, snel en met kleine attentie extra. Leuk dus!
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Zeker.

Zeer snelle levering

Veel keuze. Makkelijke ordering. Geen verzendkosten en snelle levering.

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja veel keuze
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Goed
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja zelfde als op afbeelding

Gewoon goed!

Mooie producten en goede snelle service! Leuk verpakt bij verzending.

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja, snel, goed en leuk
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Jazeker

Helemaal perfect!

Helemaal perfect!

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Top
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja

Ik was lange tijd op zoek naar een betaalbare ring en kwam uit bij Charmins ringen. Veel keuze en betaalbare prijzen. Levering was zoals ze beloofde ,ik ben van plan om meer te bestellen bij Charmins ringen.

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja betaalbaar
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Super

Heel mooi afgewerkt!

Mooi afgewerkt, fijn, goeie kwaliteit

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Heel goed

Snelle en goede service!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja, goede kwaliteit
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Goed
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Zeker weten

Goed!

Mooie ringen, snel geleverd.

Super snelle service

Erg tevreden

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ziet er schitterend uit
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Erg goed en snel
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja helemaal

Ring snel en netjes ontvangen.

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? N.v.t.
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Jazeker.

Over Charmins ringen

Charmin's Rings is een webshop met heel veel ringen, pinkringen, zegelringen,minimalistische ringen, eye catcher ringen, statement ring, tiny ringetjes, smalle ringen met kristalletjes en ketting-ringen. Shop snel jouw favoriete ringen en maak jouw sieraden stash helemaal compleet! We hebben meer dan 400 soorten dus je kunt dus alle kanten op met de gouden ringen en zilveren Charmin's ringen op Charminsringen.nl. Ringetjes vanaf € 9,95. Gratis verzendkosten. Stainless steel en zilver. Mix en match en combineer eindeloos. You can never have enough Charmin's jewellery!