Snelle levering, persoonlijk verpakt. Mooie keuze in ringen, goede kwaliteit!

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Goed!
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja, nog mooier dan op de afbeeldingen.

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Goed!

Superleuke ringen voor een hele redelijke prijs!

Ik ben heel blij met mijn ringen. Ze zijn heel mooi en hebben echte kristallen en natuurstenen. Ze werden netjes op tijd bezorgd en Charmins rekent niet eens verzendkosten daarvoor! Lief persoonlijk handgeschreven briefje erbij en dan ook nog een heel leuk kado'tje. Echt een superbedrijf, daar wordt ik blij van!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Mooie ringen, echte stenen en komen netjes de afspraken na
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Ik heb contact met Charmins gehad, leuk en integer bedrijf
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja

Verkleurd snel de zwarte balletjes

Verkleurd snel

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ivm verkleuring niet
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? N.v.t.

Erg tevreden! Netjes verpakt, geen beschadigingen, geen lange levertijd en het mooiste van alles; ik kreeg er een gratis prachtig ringetje bij! Zeker een aanrader.

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja prachtige ring
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Fantastisch!
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja zeker wel

Mooie ringen

Voor Sinterklaas ringen besteld voor mijn dochter. Eerst 1 ring en vervolgens kwamen we erachter dat we er nog 2 van haar lijstje moesten kopen. Deed ik dus meteen na de 1e ring. Verwachte dus dat de ringen tegelijk zouden binnenkomen, maar dat was helaas niet het geval, dus dacht al dat de 2 ringen kwijt waren, maar gelukkig de dag erop kwamen ze alsnog. Er is een enorme keuze aan stapelringen. Ik draag ook graag ringen, maar door de artrose moet ik ze groter kopen en dan zitten ze wanneer ze over de knobbels zijn toch niet fijn. Zou het een mogelijkheid zijn dat ringen ook een soort van sluiting hebben, zodat mensen met artrose ook jullie mooie ringen kunnen kopen en dragen?

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Prachtige ringen
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Netjes
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Absoluut

Hoi Tineke, Bedankt voor je mailtje! gelukkig zijn beide bestellingen aangekomen en hopelijk vindt je dochter de ringen mooi. Ik ben zeer geïntrigeerd door je vraag, ik weet weinig over artrose maar weer wel veel over ringen ;-). Ik heb net een verzoek gedaan bij één van de fabrieken waarmee ik al sinds 2006 werk. Zeker niet alle modellen zijn geschikt, maar ze kunnen wel veel. Dus wie weet... Of een nieuw design doorgaat hangt natuurlijk van vele factoren af en zo'n proces duurt vaak lang, zeker als iet (voor ons) nieuw is. Maar ik vind het leuk en ga je op de hoogte houden van het resultaat. Liefs van Bibi 7-2-2023 Hi Tineke, Korte update; Ik ben met verschillende fabrikanten bezig geweest, om een ring te ontwikkelen, maar helaas tot nu toe is het nog niets geworden. Er zijn een aantal dingen lastig, bijvoorbeeld het feit dat we met edelstaal werken en dit heel hard is en dus lastiger om in een bepaalde vorm te maken wat nog betaalbaar is. We zijn er nog mee bezig, maar het loopt traag. liefs bibi

top, en top producten!!!

zie boven. ik ben een zeer tevreden klant van mooie sieraden!!!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? het zijn mooie en kwalitatief goede spullen
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? goed
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? ja!!!

Leuke ringen en goede service!

Maat van ringen bleken toch te klein, maar zonder probleem kunnen omruilen voor maat groter.

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja leuke ringen en goede service
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Heel goed, ruilen zonder probleem

Snel, flexibel en persoonlijk

Snelle levering, persoonlijke communicatie en flexibel bij het retourneren van een eerder verkeerd bestelde ring

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Top

Super snelle levering!

Snel geleverd, netjes verpakt en prima prijzen.

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja, zie review.
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Uitstekend.
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja.

FANTASTISCH

Geweldige service, prachtige ringen

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Heel goed

Mooie ringen

Fijne klantenservice, ik wilde van maat ruilen en dat kon heel makkelijk. Mooie ringen!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja, goede kwaliteit-prijsverhouding
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Goed

Ok ervaring.

Ik mis één ringetje! Ik heb daarna een mailtje gestuurd hierover maar heb daar nog geen antwoord op. Verder had ik de ringetjes snel binnen en ben ik heel erg blij met de kwaliteit van de ringetjes. En zien ze er super mooi uit!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Ja! Mooie kwaliteit.
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Prima
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja!

Snelle levering, Mooie ringen, Lief cadeautje.

Had al eens een ring van Charmin's gekocht in een winkeltje, super blij mee! Kwam er toen achter dat ze ook gewoon online fijn en niet te duur te bestellen zijn! Gewoon stevige ringen en tot nu toe zie ik geen verkleuring, doe er stiekem alles mee. Zal het niet verklappen maar er zit echt een leuk cadeautje bij als je besteld boven de €25. Heb 2 van de anxiety collectie om mn vingers, plus een van de elastische ringen daar kan ik heerlijk mee friemelen en me daardoor beter concentreren bij bepaalde activiteiten met mn Adhd hoofdje ! Thanks!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Stevig, niet duur, veel keus.
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Super
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja !

Vriendelijke service en mooie prijzen

Goede service, snelle levering, mooie prijs, retourneren geen probleem en geld snel terug. Reageren netjes en snel op mail.

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Leuke sieraden voor een goede prijs
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Top.
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja

Helemaal geweldig, bestel gerust als je twijfelt

Vond mijn ring heel erg tegenvallen. Durfde hem niet terug te sturen klein pakket en drukte bij de post., toch gedaan en geruild voor een andere ring. Bleven me goed op de hoogte houden dat mij ring geruild was en nieuwe ring onderweg. Super!

• Hoe was de service van Charmin's Ringen? Heel netjes
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? De 1e ring niet 2e ring perfect

Perfecte maat en zeer mooie ring.

Ik vond direct wat ik nodig had. Besteld en paar dagen later al in huis!

• Zou je dit product aan anderen aanraden, en zo ja, waarom? Prijs-kwaliteit zeer goed en helpt bij anxiety
  • Hoe was de service van Charmin's Ringen? Super snelle levering!!!
  • Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? Ja!!

Na een week nog steeds niets ontvangen

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling… Fijn dat jullie gratis verzending aanbieden, maar een vermelding erbij dat het dan lang kan duren zou wel op zijn plaats zijn. Dan betaal ik liever voor verzending.

• Voldoen de ringen en/of sieraden aan je verwachtingen? N.v.t.

Hi mevrouw Schijndel, Wat vervelend dat je niets ontvangen hebt na een week, maar ook wat jammer dat je niet gewoon contact met ons hebt opgenomen om te kijken waar wat mis is gegaan. Alle ringen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden, daar is geen uitzondering op. Helaas staat je ordernummer er niet bij en op je achternaam kan ik geen bestelling vinden, zou je ons je ordernummer willen mailen dan gaan we uitzoeken waar jouw bestelling is. We horen graag van je, Liefs van Bibi

Over Charmins ringen

Charmin's Rings is een webshop met heel veel ringen, pinkringen, zegelringen,minimalistische ringen, eye catcher ringen, statement ring, tiny ringetjes, smalle ringen met kristalletjes en ketting-ringen. Shop snel jouw favoriete ringen en maak jouw sieraden stash helemaal compleet! We hebben meer dan 400 soorten dus je kunt dus alle kanten op met de gouden ringen en zilveren Charmin's ringen op Charminsringen.nl. Ringetjes vanaf € 9,95. Gratis verzendkosten. Stainless steel en zilver. Mix en match en combineer eindeloos. You can never have enough Charmin's jewellery!