Vlotte service, mooi design en heerlijke geur

Met kaarsen elk moment nog zinvoller

Leuke, duidelijke webshop met keuze uit geurkaarsen die voor bepaalde gelegenheden of "attitudes" helemaal perfect zijn! Echt tof wordt het bij het uitpakken; een sticker hier, een quote daar... Een persoonlijk kaartje en natuurlijk, de fantastische kaarsen!

Duidelijke website, supersnelle levering!

Geweldig !

Subtiele geur, mooie vlam, gezellig

Fijne geur, mooie vlam, gezellig.

FANTASTISCH!

De kaarsen ruiken heerlijk en het heeft een heel strak design.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een aangename en zachte prikkeling van uw zintuigen.

Laat een heerlijke geur achter in de kamer zonder voor hoofdpijn te zorgen. Van zodra de kaars brandt, komt er een zacht aroma vrij dat net dat tikkeltje meer is als een klassiekere kaars. Hij brandt mooi op en je hebt er effectief uren genot van. Instant gezelligheid en warmte. Het plaatje is dan ook compleet dankzij het authentiek design dat je nergens anders vindt, zonder te zwijgen over de snelle en goede service. Ideaal als geschenk of om zelf in huis te hebben. In enkele woorden : een echte aanrader!

Ruim aanbod

Keuze te over op de site. Met scherpe prijzen. Levering verliep zoals gepland.

tof produkt en perfecte aflevering

Ik ben zeer tevreden over Just an Attitude : het product is mooi, zéér mooi. De afhandeling verliep correct, alles is heel persoonlijk!! Ik heb reeds gemeld dat ik het leuk had gevonden zo de tekst"a star on heaven" op de kaars zelf zou gestaan hebben. Ik heb daar onmiddellijk een positieve reactie gekregen. Hierdoor voel ik me heel persoonlijk behandeld, bij deze firma ben je geen nummer!! Alles tof!! Ik raad Just an Attitude aan iedereen aan!

Prachtig geschenk

Mooie kaars ontvangen van collega na stopzetting werk. Prachtig, een echte aanrader.

Mooie vlam, subtiele geur, mooi glas. Een echte aanrader om jezelf of iemand cadeau te doen.

Snelle levering met bericht waarbij je kan volgen wanneer de kaars geleverd zal worden. De kaars is goed verpakt in 2 kartonnen dozen. Rondom de kaars zelf zit noppenplastiek om het glas te beschermen. In de binnenste doos zit een eenvoudig en mooi kaartje waarop je iets kan schrijven voor de persoon aan wie je de kaars cadeau wilt doen. Kaars heeft een mooie, grote vlam en geeft een subtiele geur af en brandt gelijklopend op. Het glas loopt schuin af waardoor je er goed bij kan om de kaars aan te steken. Kortom het resultaat van een goed uitgedacht concept. Echt een aanrader ! En een dikke pluim aan Jeroen, de bedenker van dit concept !

authentiek

kwaliteitsvol product,origineel gebracht met ruimte om je geschenk persoonlijke toetst te geven passend bij de gelegenheid en de persoon voor wie dit geschenk bestemd is

Prachtige combinatie

Eerste keer besteld en direct fan!

Bijzonder product-een aanrader

Heel mooie kwaliteit, mooi product, fijne geur en speciaal kaartje. Leuk om te krijgen en om te geven. Top!

unieke geurkaarsen mét een boodschap

Leuke, persoonlijke service! Net dat ietsje meer!

een mooie geurkaars

snelle service na 1 dag was de kaars er al. ik heb er 2 besteld voor moederdag en verjaardag grootmoeder en ze waren beide super tevreden. grtjes Franky

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service, kwaliteitsproduct met waar je lang plezier van hebt

Zeer tevreden van mijn aankoop, een heerlijke geur in huis

Over Just An Attitude

Luxe geurkaarsen voor elke gelegenheid. Zo heeft elke kaars een eigen boodschap.