Product niet geleverd door Post nl

Steeds mailtjes dat het geleverd wordt, bij diverse afhaalpunten, maar daar aangekomen staat het nog steeds geboekt in het sorteercentrum. Ook mail dat het product is terug gestuurd. Geen idee wat het nu is. Ars longa beperkt open. Dus nog niet kunnen bellen

• Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website? N.v.t.
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Ben je tevreden met de levering? Niet geleverd, wel betaald
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

Un travail remarquable

Un très bon travail, très minutieux, un vrai savoir-faire ! Livraison rapide Je recommande

• Super ! Merci
  • La livraison était rapide mais malheureusement j’étais seule à la maison pour recevoir ce colis . Prévoyez des transporteurs pour livré au domicile et non devant la porte .
  • Fixer les étagères d’avantages, nous avons dû rajouter une vice pour chaque planche . Le reste est parfait merci

Helemaal goed!

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

• Ben je tevreden met de levering? Zeer tevreden

Prachtige krabpaal

De communicatie is wat beperkt, het is dan ook een klein familie bedrijf. Maar de krabpaal, maakt het meer dan goed. Zeer mooi en stevige krabpaal, van uitmuntende kwaliteit

• Ben je tevreden met de levering?
  • Ben je tevreden met de levering? N.v.t.

Mooi product maar met de levering liep wat mis.

Marokkaans tafeltje besteld en geleverd binnen de afgesproken termijn. Helaas op het factuur adres en niet op het leveringsadres. Eind goed al goed: het was een mooi tafeltje en mijn zoon is er blij mee!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Vriendelijke contactpersoon, snelle reactie.
  • Ben je tevreden met de levering? Nee. Bij de bestelling was duidelijk een factuur en verschillend leverings adres vermeld. Enkele dagen voor de levering ontving ik een email met de details. Hieruit bleek dat de levering was ingepland op het factuur adres. Heb toen nog getelefoneerd en dit zou in orde gebracht worden. Niets van gemerkt … Heeft me nog behoorlijke kopzorgen gegeven om tafel + onderstel tot bij mijn zoon te krijgen.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Zorg dat de firma die instaat voor de levering haar administratie wat beter nakijkt.

Super tevreden over de producten en de service

Wij kwamen voor mozaiektafels. Verwacht geen gelikte toonzaal. Maar in plaats daarvan wel een uitgebreide collectie en een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper. De prachtige tafels werden snel en op het afgesproken tijdstip thuisbezorgd. We zijn uiterst tevreden en alles tegen een zeer redelijke prijs.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Zeer vriendelijk en we kregen alle tijd.
  • Ben je tevreden met de levering? Op tijd en heel netjes afgeleverd.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Ik miste meerdere foto's op de website.

Mooi product met prima service

Productverpakking, transport en levering zijn zorgvuldig uitgevoerd.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Bevestiging versnellen.

Mooie mozaïektafel!

Erg blij met onze mozaïektafel! Staat prachtig in onze tuin. Ik ontving echter geen bericht over wanneer de tafel zou worden bezorgd. Toen ik hierover contact zocht met Wiebe kreeg ik gelukkig snel antwoord. Over de bezorging ben ik minder tevreden. Ik kreeg op de geplande dag van bezorging 's ochtends een mail met het tijdstip waarop de tafel geleverd zou worden. Ik kon zelf geen voorkeur aangeven. Uiteindelijk werd de tafel die dag niet geleverd en ben ik 2 dagen voor niets thuisgebleven, de bezorger kwam 2 keer niet opdagen. Uiteindelijk gebeld met het bezorgbedrijf en toen werd de tafel gelukkig de dag erna alsnog geleverd. Al met al erg tevreden over de tafel en communicatie met Wiebe, maar de bezorging (en de communicatie hierover) kan beter!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goed, snelle reactie
  • Ben je tevreden met de levering? Mooie tafel
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Communiceren over wanneer de tafel wordt bezorgd en de mogelijkheid geven om zelf een voorkeur aan te geven voor dag en tijdstip van bezorging.

Prachtige tafel

Alles perfect

Ik ben uitstekend geholpen

De levering duurde wat lang, ik heb een paar keer contact opgenomen en gevraagd Waarom het zo lang duurde. Maar ik kreeg telkens een goed antwoord ,zodat ik alle begrip kreegoor de reden waarom het zolang duurde. Het is een mooie tuintafel.

• Ben je tevreden met de levering? Ja

Top kwaliteit waar je even op wil wachten.

Een aantal weken geleden het ik bij ArsLonga een plaat suar hout besteld. Deze plank 80 bij 40 cm wilde ik gebruiken voor 2 kleine salon tafeltjes. Na ongeveer 2 weken werd de plank bezorgd, mooi verpakt en gratis geleverd. Echt eerste kwaliteit suar en mooi vlak. Je bent tegenwoordig zo verwend met snelle leveringen van webwinkels dat ik de 2 weken lang vond maar dit was het wachten meer de waard.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goed en duidelijk
  • Ben je tevreden met de levering? Ja, goed verpakt
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Misschien iets sneller leveren

uitstekend

zijn zeer tevreden met het dressior en de wandplank zo tevreden zelfs dat we aan wiebe een tekening voor nog een (boeken) kast meegegeven hebben met de vraag of dit mogelijk is en zoja wat de kosten ongeveer zouden zijn (zien kostenplaatje t.z.t. wel verschijnen) zodat wij deze dan kunnen bestellen deze zou dan zo eind september/half oktober (dit i.v.m. langdurige (camper) vakantie) geleverd zou kunnen worden 1 klein min puntje waren de (goekope?)druksluitingen 1 viel er uit elkaar een tweede wiegerde na enkele keren dienst dus heb ik ze alle vervangen door wat zwaardere metalen (meubelbeslag.nl) bij het monteren van deze sluitingen heeft men kennelijk elk schroefje/spijkertje wat voohanden was gebruikt streep-kruis en torq alles is voorbij gekomen 2 waren zelfs met spijkertjes vast gezet dit omdat kennelijk de schroefjes waren afgebroken (misschien een puntje van aandacht?) voor de rest nogmaals zeer tevreden en wachten rustig af m.vr.gr. Pieter Ariese

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) uistekend
  • Ben je tevreden met de levering? zeer
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) zie beschrijving

Mooi product

Ik ben erg tevreden met de voor mij op maat gemaakte plank! Mooi en sterk hout.

• Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vind je van de website? N.v.t.
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goed!
  • Ben je tevreden met de levering? Ja!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie tafel voor een goede prijs. Een betere kom je niet gauw tegen. Als ik toch iets moet zeggen, dan kan de afwerking ietjes beter. Maar dat kan ook komen omdat ik kritisch ben en dat je dit niet kunt verwachten van een natuurproduct zoals een Suar tafel. Maar na een tijdje zie je het niet meer. Kortom, ik zou wel weer een tafel hier kopen en daar gaat het om.

• Ben je tevreden met de levering? Ja

Vlotte en snelle levering van een mooie krabpaal voor onze 2 poezen.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Top !!
  • Ben je tevreden met de levering? Meer dan tevreden
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niets wat ons betreft

Er waren wat problemen met mijn eerste tafel maar dit is netjes opgelost door Wiebe!!!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goede service!!
  • Ben je tevreden met de levering? Ja tevreden
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) _

Hele fijne service!

Via de website stelde ik een vraag over een krukje. Ik kreeg vrijwel direct antwoord, met daarbij de opmerking dat er de volgende dag nog meer artikelen op de website zouden verschijnen. De volgende dag kreeg ik tot mijn verrassing de foto's van die nieuwe artikelen via WhatsApp toegestuurd. Wat een leuke service! Zo klantvriendelijk maak je zelden mee. En het door mij gekozen krukje werd ook snel geleverd, het is prachtig. Dit is vast niet mijn laatste bestelling hier.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Fantastisch zie hierboven.

Heel goed geholpen

Alles netjes ingepakt afgeleverd. Prachtige suar planken voor mijn project. Was 1 van de planken op dat moment niet leverbaar, maar moest ik iets verzinnen voor de deadline van mijn project. Heel fijn en klantvriendelijk opgelost. Enige advies, na de bestelling wat erder over de leveringstermijn communiceren. Maar ze zijn wel goed bereikbaar via de mail, telefoon en WhatsApp. Geweldig.

• Ben je tevreden met de levering? Zeker
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Enige advies, na de bestelling wat erder over de leveringstermijn communiceren.

De tafel is prachtig, precies zoals verwacht

Zeer mooie tafel voor een hele redelijke prijs. De levering & service waren ook top.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Wiebe was erg vriendelijk en behulpzaam
  • Ben je tevreden met de levering? Ja

Aardige stoel voor redelijke prijs.

Ik bestelde twee stoelen die vlgs afspraak werden afgeleverd. Twee onderstellen pasten niet en we kregen nieuwe opgestuurd. We zitten nog steeds met de verkeerde onderstellen omdat het retourlabel niet klopte. Ik heb gebeld en geappt, de onderstellen staan er nog steeds, een retourlabel of antw nr heb ik niet ontvangen.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Prima maar het duurt en duurt en die grote doos staat hier maar.
  • Ben je tevreden met de levering? De afspraak werd precies nagekomen.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Hup, een juist retourlabel aanmaken en opsturen. Het heeft me nu veel tijd gekost om bij post.nl te informeren.

Heel goed geholpen en de kwaliteit is prachtig

Goede service en heel mooi hout!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) heel vriendelijk
  • Ben je tevreden met de levering? zeker

Echt een aanrader

Wat een fantastische ouderwetse service bij dit bedrijf. Hier worden wij vrolijk van. Daarom de salontafel ook nog maar gekocht.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Uitstekend. Neemt duidelijk de tijd en vakkundig
  • Ben je tevreden met de levering? Super
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Helemaal niets. Vooral zo door blijven gaan

Top geholpen, netjes verstuurd, mooi product!

Met Ars Longa, Wiebe, had ik contact via whatsapp om een Suar houten wijnrek te bestellen. De bestelling is van het begin tot het einde netjes afgehandeld. Mijn vrienden waren dolblij met het cadeau, waarmee ik ze wilde verrassen. Ik kon zelfs achteraf betalen. Waar maak je dat nog mee! Ars Longa is een echte aanrader.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Heel fijn, ondanks dat ik soms op reactie moest wachten.
  • Ben je tevreden met de levering? Zeer!

Prachtig tafelblad voor salon tafel

Zelfs op 2e Kerstdag waren we welkom om een tafelblad uit te zoeken. De vrijdag daarop werd het al bezorgd. Mooie kwaliteit, erg blij mee!

Prachtige kapstok!

Wij hebben een kapstok in bohemian stijl besteld, prachtige aanvulling voor onze praktijk. Heel blij mee!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Ben je tevreden met de levering? N.v.t.

Zomerweg 29

6996DP Drempt

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.