Overzichtekijke website. Persoonlijke service Product voldoet volledig aan verwachtingen

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Alles naar wens

geweldig en zeer tevreden

Wij zijn erg tevreden en blij met onze boomstam tafel, correct geholpen en snelle levering.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

Snel en goede kwaliteit

• Wat vind je van de website?

Uitstekend kwaliteit met super service!

Na onze eettafel nu ook een TV meubel hier gekocht. Ontzettend tevreden over de service en tijd die wordt genomen voor je! Er is nog meer dan op de website staat dus ga zeker langs!

• Wat vond je van de bezorging? N.v.t.
  • Wat vind je van de website?

In alles voelde het aan alsof Wiebe familie van ons was.

De woordkeuze in de gesprekken, zijn verschijning in de persoonlijke contactmomenten , in alles heel basic. Een man die het creatieve in zijn meubelen belangrijker vindt dan persoonlijke opsmuk. En prachtig om te ervaren zijn beleving voor hout. We kochten een tv meubel. De uitleg over zijn creatie was bijzonder goed. Een kunstenaar pur sang. Het meubel werd in eigen persoon bezorgd. In alles zijn wij tevreden.

• Wat vind je van de website?

Super goed geholpen door Wiebe ;) , we komen zeker eens langs . Prachtige tafel !

• Wat vind je van de website?

Mooi product, degelijk verpakt! Snel geleverd! En een goede prijs!

Super mooie meubels

Keurig geleverd heel blij mee

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Website

Op de website een tafel gereserveerd, week erna afspraak gemaakt om de tafel te bekijken. Op locatie zoveel tafels bekeken als ik wilde en gerichte adviezen gekregen over de keuzes in soorten tafels en mogelijkheden voor poten en afwerking. Tafel besteld en een schatting gemaakt van levering. De levering 2maal toe uitgesteld, dit ging altijd gemakkelijk via mail/telefoon, op de dag van levering netjes een bevestiging en tijdvak ontvangen.

Zeer goede sevice

Goede communicatie, zeer flexibel en tevreden over de aankoop!

Goed!

Netjes bezorgd. Goede kwaliteit hout. Snelle reacties en net te werk.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) De tafelbladen apart aanbieden. Er staan bij unieke bladen nog 2 op voorraad hoe kan dat?

Zeer klantvriendelijk en heel behulpzaam

niet alleen in de zaak word je goed geholpen, maar ook als je na levering vragen hebt of advies nodig hebt, staan ze altijd klaar voor je. Echt top!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Ik denk dat jullie website veel professioneler kan.

Kwaliteit en superservice

Wij hebben een mooi dressoir waarvan er geen duizenden zijn, iets unieks van zeer goede kwaliteit. Naderhand zijn ze zelfs nog plankjes in de kast komen bevestigen zodat wij meer opbergruimte hadden. Superservice!!!!

• Wat vind je van de website?

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Geweldig.

Wij zijn zeer goed geholpen en alle lof voor Wiebe ( en collega ). Zo goed dat we nogmaals teruggegaan zijn voor nog meer van die prachtige meubels. Zeer tevreden.

• Wat vind je van de website?

Veel aandacht en geen moeite teveel.

Bij het uitzoeken van tafelblad werden zonder probleem zware bladen verplaatst om nog andere te bekijken. Ook de verschillende opties waren duidelijk. Prettig contact.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) De afspraak over bezorging was niet helemaal duidelijk. Wel prima opgelost.

Goede service en kwaliteit.

Een salontafel gekocht. Deze werd snel geleverd en netjes in de woonkamer op zijn plaats gezet.

Fantastisch dikke aanrader

Goede en snelle levering Mooi spul

• Wat vind je van de website?

Indien ik meerdere meubels nodig heb ga ik als eerste zeker terug naar Ars Longa.

Alles volgens verwachting.

Prachtige rotan hangstoel, vlot geleverd. Hangt inmiddels mooi in de veranda van mijn zoon. Ik kan dus nu geen foto nemen.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) geen idee

Mooi bedrijf en zeer behulpzaam personeel.

Zeer goede service en zal het m’n familie en vrienden aanraden om een kijkje te gaan nemen.

Een woord: Geweldig

Ten eerste heel erg bedankt voor de snelle en goede service. Zowel op de site als in het bedrijf kun je de vakmanschap zien. In mijn optiek echt een top bedrijf. We zijn hierdoor heel tevreden met zowel onze eettafel en salontafel. We raden jullie zeker aan bij familie en vrienden. Succes in de toekomst en tot ziens. Familie van Galen

leuk bedrijf

prachtige produkten en goede service, communicatie kan verbeterd worden.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) communicatie

Niks op aan te merken!

Goede levering tot aan de deur en mooie stoelen gekregen

• Wat vond je van de bezorging? N.v.t.
  • Wat vind je van de website? N.v.t.

Goed en netjes geholpen

Wij komen nog terug om tafels bij te kopen

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.