Er waren wat problemen met mijn eerste tafel maar dit is netjes opgelost door Wiebe!!!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goede service!!
  • Ben je tevreden met de levering? Ja tevreden
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) _

Hele fijne service!

Via de website stelde ik een vraag over een krukje. Ik kreeg vrijwel direct antwoord, met daarbij de opmerking dat er de volgende dag nog meer artikelen op de website zouden verschijnen. De volgende dag kreeg ik tot mijn verrassing de foto's van die nieuwe artikelen via WhatsApp toegestuurd. Wat een leuke service! Zo klantvriendelijk maak je zelden mee. En het door mij gekozen krukje werd ook snel geleverd, het is prachtig. Dit is vast niet mijn laatste bestelling hier.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Fantastisch zie hierboven.

Heel goed geholpen

Alles netjes ingepakt afgeleverd. Prachtige suar planken voor mijn project. Was 1 van de planken op dat moment niet leverbaar, maar moest ik iets verzinnen voor de deadline van mijn project. Heel fijn en klantvriendelijk opgelost. Enige advies, na de bestelling wat erder over de leveringstermijn communiceren. Maar ze zijn wel goed bereikbaar via de mail, telefoon en WhatsApp. Geweldig.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Ben je tevreden met de levering? Zeker
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Enige advies, na de bestelling wat erder over de leveringstermijn communiceren.

De tafel is prachtig, precies zoals verwacht

Zeer mooie tafel voor een hele redelijke prijs. De levering & service waren ook top.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Wiebe was erg vriendelijk en behulpzaam
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

Aardige stoel voor redelijke prijs.

Ik bestelde twee stoelen die vlgs afspraak werden afgeleverd. Twee onderstellen pasten niet en we kregen nieuwe opgestuurd. We zitten nog steeds met de verkeerde onderstellen omdat het retourlabel niet klopte. Ik heb gebeld en geappt, de onderstellen staan er nog steeds, een retourlabel of antw nr heb ik niet ontvangen.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Prima maar het duurt en duurt en die grote doos staat hier maar.
  • Ben je tevreden met de levering? De afspraak werd precies nagekomen.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Hup, een juist retourlabel aanmaken en opsturen. Het heeft me nu veel tijd gekost om bij post.nl te informeren.

Heel goed geholpen en de kwaliteit is prachtig

Goede service en heel mooi hout!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) heel vriendelijk
  • Ben je tevreden met de levering? zeker

Echt een aanrader

Wat een fantastische ouderwetse service bij dit bedrijf. Hier worden wij vrolijk van. Daarom de salontafel ook nog maar gekocht.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Uitstekend. Neemt duidelijk de tijd en vakkundig
  • Ben je tevreden met de levering? Super
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Helemaal niets. Vooral zo door blijven gaan

Top geholpen, netjes verstuurd, mooi product!

Met Ars Longa, Wiebe, had ik contact via whatsapp om een Suar houten wijnrek te bestellen. De bestelling is van het begin tot het einde netjes afgehandeld. Mijn vrienden waren dolblij met het cadeau, waarmee ik ze wilde verrassen. Ik kon zelfs achteraf betalen. Waar maak je dat nog mee! Ars Longa is een echte aanrader.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Heel fijn, ondanks dat ik soms op reactie moest wachten.
  • Ben je tevreden met de levering? Zeer!

Prachtig tafelblad voor salon tafel

Zelfs op 2e Kerstdag waren we welkom om een tafelblad uit te zoeken. De vrijdag daarop werd het al bezorgd. Mooie kwaliteit, erg blij mee!

Prachtige kapstok!

Wij hebben een kapstok in bohemian stijl besteld, prachtige aanvulling voor onze praktijk. Heel blij mee!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Ben je tevreden met de levering? N.v.t.

Prachtig product, geweldige service!

De houten krabpaal twin voldoet aan al onze verwachtingen! Het is echt een prachtige krabpaal, waar we al veel complimenten over hebben gekregen. De bezorgservice was erg fijn, op tijd een mailtje met vraag of het een geschikt tijdstip was en vervolgens werd de paal naar de gewenste plek getild. Echt een aanrader!

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goed en snel

Prachtige boomstamtafel

Wiebe is erg klantvriendelijk en het is een prachtige boomstamtafel van zeer goede kwaliteit.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Zeer klantvriendelijk
  • Ben je tevreden met de levering? Ja

Prachtige tafel, goede prijs. Goede communicatie met Wiebe, de levering zoals afgesproken.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Vriendelijk
  • Ben je tevreden met de levering? Ja

Ik heb 3000 nieuwe dingen gekocht voor m'n nieuwe woningen en de fruitschalen ben ik t meeste trots

Gewoon super mooi. Motiveert me km gezond te eten. Stom misschien, maar een mooie fruitschaal js belangrijk

• Ben je tevreden met de levering? Absoluut

Topproduct en topservice

Super mooie krabpaal van hoge kwaliteit , snel afgeleverd en onwijs vriendelijk. Een aanrader voor een iedereen met katten. Een sieraad in je woonkamer.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Super
  • Ben je tevreden met de levering? Zeker weten

Onze ervaring met Ars Longa is uitstekend. Zeer goed geholpen door Wiebe met de keuze van tafelblad en poten, levering verliep probleemloos en de tafel staat geweldig. Aardige mensen met groot gevoel voor het product, haar medewerkers en de klant. Een aanbeveling!

Fijn geholpen, mooie producten

We zochten een boomstamtafel en kwamen uit bij Ars Longa. Een klein familiebedrijf dat graag goed helpt. We dachten een tafel van 350.cm.nosig te hebben, maar gingen met een tafel van 300 cm naar huis. Volgens Wiebe was dat, met het juiste onderstel, lang genoeg. En dat klopte! Samen zochten we een mooi blad uitz waarbij Wiebe goed hielp. De levering duurde iets langer dan we bespraken, maar alsnog minder lang dan bij de meeste leveranciers. En de poot is iets breder geworden dan we afspraken. Misschien was dat nodig voor de balans, dat weet ik niet. Het is niet storend omdat de tafel best wel diep is. De levering ging vervolgens prima. Het blad is netjes gemonteerd en de tafel is op de goede plek gezet. Kortom: mooie producten bij een leuk bedrijf, tegen scherpe prijzen.

• Ben je tevreden met de levering?
  • Ben je tevreden met de levering? N.v.t.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Iets strakkere communicatie over levering, aanpassing tafel en versturen factuur.

Alles kwam goed.

Ik bestelde tafels zonder onderstel. Dat was mijn fout. Dat moest gecorrigeerd worden en dat had wat voeten in de aarde. Toen bleek de bestelde tafel niet op voorraad. Ik koos een andere die ook mooi was. Uiteindelijk kwam alles goed. Het ging niet vanzelf, maar er was vanuit Ars-Longa voldoende aandacht om alle problemen op te lossen. Goed gedaan.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) website aanpassen

Mooie krabpaal

Mooie krabpaal besteld. Snel geleverd.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Geen idee.

Goede service!

In mijn vorige review was ik te voorbarig, vandaar deze rechtzetting. Helaas liep mijn (overigens erg mooie) mozaïektafel schade op bij het transport naar België, maar de zaakvoerder doet er alles aan om een oplossing te vinden. Zeker geen klachten dus ☺️

• Wat vond je van de bezorging? N.v.t.
  • Wat vind je van de website?

Mooi tafeltje! Snel en goed verpakt bezorgd!

Een mooi tafelt Tje. We hebben er nog 2! Altijd iets moois te vinden bij ars - longa! Een aanrader!

• Wat vind je van de website?

Mooie tafels en goede service

Ik bestelde twee Marokkaanse mozaïektafels voor buiten. Deze zijn erg mooi. De grootste was helaas licht beschadigd bij het (lange) transport, maar de zaakvoerder doet er alles aan om dit op te lossen. Goede service en communicatie.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Misschien best geen levering van breekbare materialen meer op deze manier naar Wallonië ivm lang transport.

Mooie spullen, passie en persoonlijke aandacht voor klabt

Persoonlijke aandacht. Mooie producten tegen een goede prijs. Geen Warehouse maar klein bedrijf met passie.

Geweldige tafel snel geleverd

Na een eerste keer te hebben gekeken naar de beschikbare tafelbladen, zat er helaas geen tussen. Wiebe gaf aan in april nieuwe te krijgen, daarvan heeft hij ook de foto's nog doorgestuurd voordat deze op de website kwamen. Tafelblad gereserveerd en nogmaals gekeken, toen direct opdracht gegeven. 3 weken later stond de tafel binnen, keurig geleverd en geassembleerd. Op verzoek heeft Wiebe ter plaatse nog een extra laklaag aangebracht.

• Wat vind je van de website?

Vlotte levering en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Mooi product en volgens afspraak geleverd, staat erg mooi. Kortom een tevreden klant.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Mag actiever over de levering worden gecommuniceerd.

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.