Mooi bedrijf met mooie spullen!

Prachttafel degelijk. Netjes gebracht en in elkaar gezet.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

Mooie tafel, staat te pronken in de tuin

Prima product, zeer tevreden. Eerst verkeerde tafel geleverd, maar snel omgeruild door de zeer vriendelijke bezorgers

• Wat vind je van de website?

Snel geholpen, afspraken worden nagekomen

Heel fijn, snel en duidelijk.

Verrast

Verrast door de kwaliteit van het tvmeubel, verrast door de snelheid van levering en verrast door de extra korting na levering. Super tevreden dus.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niets

Bijzondere aanbod van producten

Ik vind het blad erg mooi. Ik werd al ‘verliefd’ op de foto. Helaas wist ik niet wat ‘beschadigd’ inhield. Dat was niet beschreven. Ik ben nu op zoek hoe ik de krassen en putten in het blad kan herstellen. Het zou mij geholoen hebben als dit als advies werd geleverd via de mail.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Zie opmerking. Meer informatie

Snelle levering, goed product

Heb bij jullie een hangstoel besteld de levering was heel vlot en ben erg tevreden over de hangstoel zit er dan ook dagelijks in

Super snelle levering

Voor de verjaardag van onze dochter een hangstoel gekocht. Prima prijs voor deze stoel en optie om extra bevestiging bij te bestellen. De volgende dag al geleverd, Dochter helemaal blij met de hangstoel

Prachtige tafel

Prachtige tafel, fijne service en snelle levering!!

• Wat vind je van de website?

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Mooie artikelen voor een eerlijke prijs. Het wordt ook keurig thuis afgeleverd!

Mooie tafel

Netjes geholpen. En een prachtige tafel!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) WhatsApp werkt beter dan mailen, ik begrijp dat het een familie bedrijf is dat er niet altijd iemand mail kan beantwoorden, dus misschien dat dit vermeld kan worden op de website.

Superblij met onze boomstamtafel! Heel fijn dat je het blad online kunt uitzoeken en reserveren. Goede service, aanrader!

Gewoon een topbedrijf

Van het uitzoeken tot de levering en nog wat aanpassingen zijn we perfect geholpen. Goed meegedacht, levering op afgesproken termijn en ook de nazorg perfect.

• Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vind je van de website? N.v.t.

Heel erg tevreden. Product exact volgens verwachting.

Het is nu de tweede keer dat wat iets kopen bij Ars longa. Eerder een prachtige mozaïek tafel en nu een mooie aparte eettafel. Het leuke is dat het bijzondere objecten zijn die je niet zo maar overal ziet. Wij worden daar erg blij van. Verder levering en service uitstekend.

Keurig geholpen

Via WhatsApp kon ik een vraag stellen over een kruik en daarin wilde ik een kunsttak maar ik wist niet of dat paste. Ik kreeg netjes een foto met hoe het er dan uit zou zien. Daardoor kon ik het complete product super goed beoordelen! Heel fijn!

Erg tevreden!

Fijn geholpen en snel geleverd.. Bedankt voor de goede service en we komen zeker terug voor de buitentafel!

Ben heel tevreden

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en alles was goed verzorgd en volgens afspraak gegaan.

Goede communicatie, mooi product

Goede communicatie in de corona tijd. De levering van onze tafel en het installeren was qua tijd precies zoals afgesproken. En de prijs die we voor onze tafel hebben betaald, was lager dan bij vergelijkbare bedrijven en wat betreft kwaliteit beter.

• Wat vind je van de website?

De hangstoel in uitstekende staat ontvangen en deze was dezelfde dag nog binnen een paar uur bezorgd! Wat een service!

Verrassend

We waren op zoek naar een nieuwe tafel. Lang gezocht. Via een vriend bij ARS longa terecht gekomen. Afspraak gemaakt en gastvrij ontvangen. Tafel wat wij zochten en gekocht. Maar ook nog meer mooie artikelen gezien. We gaan zeker nog een keer terug.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Mail box zat vaak vol.

Fantastisch geleverd goederen

Mijn ervaring met A L is heel positief ze doen wat ze zeggen en afspraken zijn prima te maken. Mooie producten, we hebben al veel producten in huis en in de tuin. Ook leuk om kado's voor familie en vrienden te bestellen. Wij zijn blij met A L

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niet echt een tip

Goed en duidelijk

Niks op aan te merken

• Wat vind je van de website?

Prachtige mogelijkheid om je eigen eettafel samen te stellen

Via via kenden wij het bedrijf van Ars Longa al. Met een eigen woning in het vooruitzicht, gingen wij langs om een eettafel samen te stellen. Heel bijzonder om vooraf op de website al een paar planken te reserveren en dan in het echt te zien. Er is ook nog maatwerk mogelijk in de keuze van tafelpoten. De levering moest helaas een week later omdat de poten niet klaar waren. Dit had eerder konden worden gecommuniceerd dan een dag vooraf, maar dit is goed opgelost en op het latere moment verliep het gesmeerd. Wij zijn erg tevreden met de tafel: een echte blikvanger!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Communicatie rond levering

Zag er echt zo mooi uit als op de foto. Je krijgt tijdig bericht over de levering.

• Wat vind je van de website?

Geweldige meubels, goede service en vriendelijk personeel

Al twee keer meubels besteld. Daarnaast maken we ook reclame voor Ars Longa. Ze houden zich prima aan de afspraken....Ze mogen alleen wat sneller op vragen in de chat of op de mail reageren.Desondanks zijn we super tevreden!!!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Zie biven

Geduld is een schone zaak

Vanwege Corona hebben we heel lang moeten wachten op onze boomstamtafel. We hadden het fijn gevonden wanneer Ars Longa ons op de hoogte had gehouden van svz. Nu was het zo dat we maar wachten en wachten en uiteindelijk zelf contact legden om aan de info te komen.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Communicatie zou echt veel beter kunnen.

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.