Mooie producten en correcte levering

Je kunt echt zien dat er aandacht is besteed aan de producten. Vajwerk

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

Prima alles naar wens

Snelle levering. Plankjes konden wat groter zijn en meer trapsgewijs geplaatst worden. Verder ben ik tevreden

• Wat vind je van de website?

Op een vlotte en snelle manier een mooie mozaïektafel op ons terras!

Ik ben heel blij met de mooie tafel! Een van mijn zonen zal ook een bestelling plaatsen ;-)

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Ik wachtte tot het nieuwe aanbod op dewebsite kwam. Dat duurde even en heb dan een tafel uit de ‘oude collectie’ gekozen. Die is trouwens supermooi! Communicatie met Wiebe was goed, alleen het moment van levering kenden we niet. Je kon het traject niet volgen. Gelukkig was er iemand thuis bij levering.

Top Preis-Leistungsverhältnis

Da wir aus Deutschland sind , haben wir per WhatsApp & Email Kontakt aufgenommen. Wir haben eine tolle Auswahl an Platten und Gestelle per Bilder bekommen und haben für uns den perfekten Tisch gefunden. Er würde noch Lackiert und geliefert. Preislich war der Gesamtpreis unschlagbar gegenüber von den deutschen Preisen. Sehr gute Qualität. Danke

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Vll. Deutschkenntnisse verbessern

Prachtig mozaiek tafeltje

Het tafelblad was tijdens het vervoer beschadigd geraakt. We kregen per omgaande een nieuw exemplaar opgestuurd. Uitstekende service.

Snelle en goede levering

Vooral de chauffeur die de kattenpaal achterom naar de tuin reed en mij mee hielp met de paal in de tuin zetten. Super lief van hem. Vind het wel jammer dat er alleen kit was aangebracht en daardoor zat er een plank snel los. Dus we gaan ze vast zetten met schroeven.

Wij en de poezen blij

Eerst Snel en vriendelijk reactie op WhatsApp gehad op mijn vraag . Na de levering telefonisch contact gehad omdat er klein puntje mis was , bij transport gebeurt. Was simpel op te lossen. Zelf vind ik nog leuk opgelost en de poes is daar ook blij mee

Goeie service en producten

Mooie houten schalen besteld en ontvangen. Goeie service. Reageren goed en snel op e-mails.

Snel en super vriendelijk

Ik heb geen op of aanmerkingen. Dit was een impulsaankoop die snel geregeld was. De krabpaal is prachtig en de levering was super snel. Dankjewel Wiebe en collega!

• Wat vind je van de website?

Hele goed geholpen naar mijn wens

Ars Longa is een goed en vriendelijk bedrijf prachtig meubel op mijn maat gekregen en goede prijs,

• Wat vind je van de website?

Mooi product en fijne service!

Erg handig dat je via app contact kan hebben. Snelle en vriendelijke service. Bestelling snel en makkelijk afgerond. Ik ben zeer tevreden!

Helemaal top

We zijn heel blij met de tafel en de goede service We zeggen een 10

• Wat vind je van de website?

Goed advies tav kast ennplanken

Goede productkennis, veel mogelijkheden

Leuk om op locatie je eigen tafelblad uit te kunnen zoeken en advies te krijgen in de keuzes die je hebt voor afwerking en poten. Het uiteindelijke product is naar wens en een mooie aanwinst voor ons huis.

Klasse bureau

Het is een prachtig bureau geworden. Fijn dat je zelf een boomstam blad kunt kiezen.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) De foto’s van de bladen stonden niet correct op de site

Geweldig......aanrader

Vorige week Dinsdag, 31-01-2023, zijn wij bij Ars Longa geweest om een krabpaal uit te kiezen. Zeer vriendelijke ontvangst. Onder het mom "De keuze is reuze" hebben wij toch een keuze kunnen maken. We hebben gekozen voor de Kattenpaal gedraaid van 200cm. Klein voordeel, deze had 12 ligplekken i.p.v. 10. Onze 3 katten hebben nu dus keuze en ruimte genoeg om rustig langs elkaar heen te kunnen. Gisteren is de krabpaal bij ons bezorgd en WAUW wat een gaaf ding en wat staat hij prachtig in onze woonkamer. De katten zijn sinds gisteren de paal aan het ontdekken, het is nieuw en weten nog niet precies wat ze er mee aan moeten, maar de nieuwschierigheid is gewekt. De konijnenvelletjes lokken uit om te gaan liggen, maar maken de paal ook af. Het sisaltouw is van dusdanige kwaliteit dat we hier de eerste paar jaar niet naar om hoeven te kijken. Kortom een krabpaal voor het leven. Wij raden Ars Longa zeker aan omdat er geluisterd wordt naar jou wensen maar ook mee wordt gedacht. Dank aan het team van Ars Longa voor hun perfecte service in alle opzichten. Gerrie en Ron

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niks, gewoon doorgaan zo

Helemaal goed!

Prettig, kundig en kwaliteit. Daar doe je het voor.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Geen idee

Prachtig Boomstam bureau

Geweldig advies aan de telefoon, duidelijk over doorlooptijd, montage perfect en snel. Zeer vriendelijk! Echt een aanrader!

• Wat vind je van de website?

Een goed en net bedrijf.

We zijn goed geholpen bij de aankoop en de levering was subliem geen maanden lange levertijd en tafel goed afgewerkt.

• Wat vind je van de website?

We hebben een prachtige boomstam tafel uitgezocht, levering kon op korte termijn en in overleg. We zijn zeer tevreden!

• Wat vind je van de website?

Prima product en vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Prima telefoongesprek, aflevering volgens afspraak en mooi product.

• Wat vind je van de website?

Super mooie en betaalbare tafeltjes

Super geholpen en snelle levering en tafeltjes staan prachtig! Dikke aanrader!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Misschien de tafeltjes iets beter inpakken voor verzending

Bravo!

Great products Great customer relationship

• Pinterest

Snelle levering !!

Makkelijk contact te leggen en goede uitleg gekregen. Bestelling was makkelijk en leverantie snel en goed. Ging het maar altijd zo makkelijk en snel

Geen contact meer

Ik heb een tuinstoel gekocht. Het rotan knapte gelijk op 1 plek kapot nadat ik erop ging zitten. Mijn gewicht kon hij makkelijk dragen. Na gemaild te hebben mocht ik deze terugsturen voor een ander exemplaar. Na 3 keer gemaild te hebben om te vragen om retour gegevens heb ik de moed maar opgegeven. Heb nooit meer antwoord gekregen. Zeer slechte service.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Service

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.