Fantastisch snel en flexibel

Wij vonden de service en klantvriendelijkheid enorm goed. We kwamen bij ars longa op een dag dat het bedrijf eigenlijk gesloten was. In het verleden vaker Marokkaanse tafels gekocht dus niet gelet op openingstijden en/of het maken van een afspraak. Toch mochten we even naar de mozaïektafels, waar we in geïnteresseerd waren, gaan kijken. Nadat we er één hadden uitgekozen, bleek die de dag erna al gratis geleverd te kunnen worden. Het was zelfs geen probleem om de picknicktafel die we niet meer konden gebruiken, mee te geven. De flexibiliteit, de toegankelijkheid en het meedenken hebben wij erg gewaardeerd. Wij nu in bezit van een prachtige tafel voor in de tuin! We waarderen dit soort kleine bedrijven die unieke producten verkopen die ook nog eens betaalbaar zijn!

• Wat vind je van de website? N.v.t.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

Prettig

Was een prettige ervaring , gewoon goed !

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niets , het is goed zo simpel omdat goed goed is

Heel tevreden.

Heel mooie artisanale producten. Snelle levering van een heel vriendelijke meneer.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) sneller antwoord op de mails, website up-to-date

Leuk mozaïek tafeltje

We zijn erg tevreden met het mozaïek tafeltje. Leuke uitstraling, vlotte kleuren, goede prijs/kwaliteitverhouding. Vlot geleverd en een goede communicatie. Als we nog wat nodig hebben weten we jullie weer te vinden.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) website meer compleet maken

Betrokken en meedenkend.

Wiebe komt zijn afspraken na en zorgt voor een nette en zorgvuldige aflevering/plaatsing van de tafel.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Beperkt telefonisch bereikbaar is niet meer van deze tijd. Ook de site komt verouderd over.

Sympathiek bedrijf en een mooi product.

Rimpels in het proces van aflevering werden op een bevredigende manier gladgestreken.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Misschien iets duidelijker communiceren wanneer het klaar is.

Vriendelijk

Bieden goede service en nemen de tijd. Heel veel mooie spulletjes, wij zijn in ieder geval blij met de onze

• Wat vind je van de website?

Enorm blij met tafel en de stoelen

In februari 2022 een tuinset besteld bij Ars Longa in Drempt, met de wetenschap dat er een lange levertijd op zou zitten. In mei 2022 de set binnen gekregen en naar alle verwachtingen is de tuinset een pracht exemplaar in onze tuin. Je besteld het toch via intranet. Om even langs Drempt te gaan vinden we te wat ver vanaf Den Haag. Toch het besluit genomen om te bestellen en bij afleveren te betalen. We zijn er heel erg blij mee. Echt een aanrader! Groeten uit Den Haag , Peter!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Communicatie. Er kan wat duidelijker en beter gecommuniceerd worden tijdens het traject bestellen tot afleveren. Kijk naar andere concerns die ff wat meer aandacht aan besteden. Vooral dit feedback blijven doen. Jullie hebben zo'n mooi product.

Fijn bedrijf...altijd bereid om mee te denken...

Prachtig Marokkaanse tafeltje! Zelfs thuis afgeleverd...kan niet beter

Mooie spullen

Heb erg mooie spullen gekregen maar duurde lang en moest zelf bellen waar mijn spullen bleven na direct betaald te hebben, communicatie mag echt wel beter. Nadat ik de tuintafel en 4 stoelen had ontvangen werd ik er toch blij van.

Superervaring met jullie

Online kopen en een persoonlijke service krijgen, daar kunnen wij in België nog wat van leren!

• Wat vind je van de website?

Doen! Als je geen massaproduct wil

De tuintafel van gerecycled teakhout heeft wat meer bewerkte plekken dan dat ik had gehoopt. Dat is het lastige van kopen via internet. Maar verder prima. Ars Longa heeft de tafel nog vóór Pasen kennen leveren, en voor mij op de juiste plek in elkaar geschroefd. Top Service. Verbeterpunt is wel de communicatie vooraf naar de klant. Daar zijn ze duidelijk niet zo mee bezig

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) communicatie na online bestelling

Mooie tafel die er echter niet nieuw uitzag. Eerder trage klantenservice.

We bestelden online een mozaïektafeltje. Best lang wachten op de (dure) levering, maar oké. Toen het aankwam bleek het onderstel al geroest te zijn, evenals het tafelblad. Ook waren de mozaïekjes op een bepaalde plek eraf geschilferd. Niet wat je verwacht van een nieuw product, eerder van een gebruikte, tweedehandse tafel. De steentjes zelf zijn ook zeker niet van topkwaliteit en het laagje kleur is flinterdun. Maar voor deze prijs is dat wel in orde. Contact opgenomen ivm de beschadiging, en na 5 dagen antwoord gekregen. Als we deze kleur van tafel wilden dan konden ze 25 euro terugbetalen voor de beschadigingen. Ik vond dat niet veel, maar dacht weer, ja oké, geen zin om er een grotere zaak van te maken. Ik had eerst niet gezien dat de terugbetaling in orde was omdat ik geen reactie meer had gekregen, maar het bleek wel in orde te zijn gemaakt. Ze hebben ook nog voorgesteld om het onderstel opnieuw door hun te laten lakken, maar dat vond ik te omslachtig en milieu-onvriendelijk. Zo een groot ding heen en weer sturen... Uiteindelijk gaat het toch roesten, je verwacht alleen niet van een 'nieuwe' tafel dat die er al zo uitziet. Het zou beter zijn als ze het product dat ze versturen op voorhand goed bekijken en zorgen dat het in orde is, en een grotere compensatie geven als dat niet het geval is. Het tafeltje op zich is stevig en staat erg sfeervol op ons kleine terrasje. Ik kan het op zich wel aanbevelen, het is niet makkelijk om zulke tafeltjes te vinden. Hopelijk maken ze deze fout niet meer nu.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) sneller reageren op vragen van klanten, geen beschadigd product verzenden, beter compenseren

Mooie showroom, aardige mensen en goede service. Keurig gebracht, blij mee.

Heel correct

Een dopje miste bij de levering. Deze kreeg ik alsnog (dubbel) geleverd! Snelle service

• Wat vind je van de website?

Buitengewone service voor een schitterend prijs-kwaliteitsproduct

Door de individueel gerichte en creatieve servicegerichte aanpak werd een creatieve oplossing gezocht om ons volledig te voldoen. Waarvoor ons oprecht respect!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Doe zo verder

Super van eerste contact tot en met levering

Heel sympathieke en professionele ontvangst in Achterdrempt! Snelle en al even sympathieke levering door Wiebe. Eerlijke prijs voor een mooi product. Top!

• Wat vind je van de website? N.v.t.

Tevreden over het eindproduct, minder over de communicatie

Vriendelijke mensen en prachtig eindproduct. Iets minder tevreden over onduidelijke communicatie mbt leveringsdatum en eindbedrag. Ik vind ook dat het de expertise is van t bedrijf of en hoe een groot blad in de woning komt. Nu heb ik hiervoor zelf een kraan geregeld terwijl het blad een week bij lift moest blijven staan. Eind goed al goed, het resultaat is prachtig!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Een grote houten (fruit)schaal besteld. Snelle levering en een mooi kwalitatief goed product ontvangen.

• Wat vind je van de website?

Prima bedrijf welke fantastische meubels maakt.

Wij hebben hier onlangs een 350cm lange suarhouten tafelblad afgewerkt met Glitsa gekocht. De tafelpoot die wij wilden hadden zij niet. Bij een ander bedrijf hebben we een tafelpoot gekocht maar het was absoluut geen probleem om deze bij hun te laten leveren. Ook de levering was geweldig. Zo’n blad weegt al snel zo’n 150kg maar dat was voor Wiebe en z’n maat zo gepiept!! Enig aandachtspunt is de communicatie, die mag iets vlotter. De tafel heeft een groot Wowww effect. Alleen maar positieve reacties op gehad! Dankjewel Ars-Longa!!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Snelheid van communicatie

Super fijn geholpen!

Super fijn geholpen, snel geleverd en een prachtige tafel!

• Wat vind je van de website? N.v.t.

Klantvriendelijk, goed en mooi product

Wij zijn goed en snel geholpen. We kregen snelle reactie en antwoord via app of via mail. De foto’s komen overeen met de werkelijkheid. Geen lange wachttijden voor het product.

top bedrijf

Snelle en juiste levering van het bestelde product. Top verzorgd.

Prima geholpen

Mooi product maar de website is verwarrend echt aandacht aan besteden!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Website

Geweldig!!!

Prachtig uniek tv meubel gekocht. Enorm blij mee. Elke euro waard. Bezorgd op de plek. Goede service. Al met al perfect!!!

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.