Prima geholpen

Mooi product maar de website is verwarrend echt aandacht aan besteden!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Website

Geweldig!!!

Prachtig uniek tv meubel gekocht. Enorm blij mee. Elke euro waard. Bezorgd op de plek. Goede service. Al met al perfect!!!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

Stamboomtafel

Een prachtige stamboomtafel, netjes geleverd en gemonteerd. We hopen dat ze ook salontafels gaan maken dan gaan we zeker weer bestellen

• Wat vind je van de website?

Vandaag op afspraak,georiënteerd voor een tafel met een boomstamblad. Eigenaresse nam de tijd om je te informeren en dacht met je mee. Grote voorraad, mooie ruimte netjes opgesteld prima !

• Wat vond je van de bezorging? N.v.t.
  • Wat vind je van de website?

Fijn bedrijf met mooie producten !!

Tijdens eerste kennismaking met Ars-Longa en Wiebe werd alle tijd genomen om te komen tot de juiste keuze van de boomstamtafel en onderstel. Tafelbladen werden van stapels gehaald en in het licht gereden. Op die manier had ik goed zicht en kon ik de juiste keuze kon maken zonder dat er gepushed werd. Levering ging supersnel en werd netjes verzorgd. Viltjes werden eerst nog onder de poot gedaan om krassen te voorkomen op de houten vloer. Vastschroeven van de poot onder tafelblad werd zeer zorgvuldig gedaan (2x meten en 1x boren) en het resultaat is er !! Wat een tafel ben er echt superblij mee en krijg veel positieve reacties op de tafel. Ik adviseer een ieder om zeker even langs te gaan bij Ars-longa in Drempt. Echt een aanrader !

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Wellicht alleen nog iets uitgebreidere informatie over onderhoud van de tafel. We hebben het er kort even over gehad. Wellicht kan er standaard A4 achtergelaten worden met tips.

Zeer snelle levering, top zaak

Zeer prettige ervaring.

Klantvriendelijke beleving

Een mooi klein bedrijf met veel productkennis. Goed geholpen, levering was perfect.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Sneller reageren op email

Onze tuinbank is een ware beauty!

Deze unieke tuinbank van gerecycled hout uit Indonesië is echt prachtig. Echt blij mee.

• Wat vind je van de website?

Hooge kwaliteit voor een goede prijs

Mooie product en lagere prijs, snelle levering en montage van super lieve jongens. Tafel is mooi, modern en stevig van gerecycled hout.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Communicatie

Top ervaring, Wiebe denkt mee en is oplossingsgericht

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niks, zelfs de poten die we nog hadden werden gemonteerd

Top, alles goed afgehandeld.

Mijn ervaring is dat ik met een professioneel bedrijf te maken heeft.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Heeft te maken met post.nl

Bestelling gedaan, snel reactie gekregen. Afgeleverd zoals afgesproken. Verpakking ondanks dat dit voor bescherming zorgde niet zwaar te tillen en makkelijk uit de verpakking te krijgen. In één woord "fantastisch".

• Wat vind je van de website?

Mooi produkt en snel geleverd

Mooi produkt en snelle levering

• Wat vind je van de website?

Mooie producten en goede service

Gewoon goed, ze maken en kopen mooie dingen in, en de service is goed, vriendelijk.

• Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vind je van de website? N.v.t.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Jongens vd bezorging mogen nog ff beter leren manoevreren met meubels

Top levering en goede hulp…

Levering volgens afspraak en goede hulp bij het plaatsen. Hopelijk is de kwaliteit van het product ook na verwachting na enige tijd gebruik, maar het ziet er allemaal prima uit

Uitstekend geholpen

Mooie meubels. Goede prijs kwaliteit verhouding. Meedenkend.

• Wat vind je van de website?

Goede service en mooie meubeld

Goede service, mooie meubels en goed geleverd

Afspraken zijn prima nagekomen

Ik had al 2 stoelen en wilde er na een jaar nog 2 bijkopen. Gelukkig waren er nog 2 op voorraad in precies dezelfde kleur!

• Wat vind je van de website?

Deze mensen hebben hart voor hun bedrijf en de artikelen die zij verkopen. Ze beoordelen alles zelf en alleen het beste is goed genoeg voor de klant. Wij zijn heel tevreden met deze goede service en onze aankoop. Levering was uitmuntend snel! Top bedrijf waar we zeker vaker terug komen.

Zeer mooie tafel en tv-meubel kunnen vinden bij Ars Longa

Charmant familiebedrijf, door omstandigheden wat vertraging maar prima opgelost.

• Wat vind je van de website?

Leuke stoel! Bezorging prima!

• Wat vind je van de website?

Nadat er een misverstandje mijnerzijds,was opgelost is alles goed verlopen ben dan ook blij dat Wiebe het goed op nam en aardig blééf ,bedank daar voor

• Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vind je van de website? N.v.t.

Heel fijn geholpen, prachtige tafel gekocht.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Alles ging volledig naar wens

Hopelijk geen problemen de levering, anders kan je hetzelf oplossen

Bestelling ging vlot (tafelblad met voetstuk). Toen echter het voetstuk ontbrak bij levering (verpakking was helemaal stuk en veel te licht voor eentafelblad, zie foto) en Ars Longa contacteerde. Als enige antwoord kreeg ik : "voetstuk is tegelijk opgestuurd met het tafelblad ". Op mijn volgende vraag kreeg ik geen antwoord meer. Het was korter geweest voor Ars Longa om het symbool met de "middenvinger" te sturen. Na zelf contact te hebben genomen met POST NL (die me trouwens wel geholpen hebben) kreeg ik de volgende info : De levering verstuurd door Ars Longa is niet verzekerd en best contact met hen opnemen. Doordat ik dit reeds gedaan had (zie hierboven) is POST NL zelf beginnen verder zoeken en hebben ze ondekt dat er een tweede pakket van Ars Longa gekoppeld was aan het eerste pakket. Het voetstuk is uiteindelijk toegekomen. Gelukkig maar, want op Ars Longa moest ik niet rekenen. Les geleerd -> Nooit meer Ars Longa

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Klantopvolging

Beste Luc, Vervelend dat je pakketje niet in 1x is aangekomen en je ervaring met Ars Longa niet zoals gewenst is. Pakketjes die we met Post NL versturen hebben we helaas niet in de hand. Het liefst bezorgen we al onze producten zelf aan de deur en garanderen we een goede levering. Helaas kan dit met sommige producten kostentechnisch niet uit. Onze ervaring met Post NL is goed, maar er zijn zeker helaas uitzonderingsgevallen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat dit zich niet vaker voordoet. Met vriendelijke groeten, Het team van Ars Longa

top service

super vriendelijke mensen, goede service en uitleg!!

• Wat vond je van de bezorging? N.v.t.

Zomerweg 29 6996DP Drempt

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.