Heel fijn geholpen, prachtige tafel gekocht.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Alles ging volledig naar wens

Hopelijk geen problemen de levering, anders kan je hetzelf oplossen

Bestelling ging vlot (tafelblad met voetstuk). Toen echter het voetstuk ontbrak bij levering (verpakking was helemaal stuk en veel te licht voor eentafelblad, zie foto) en Ars Longa contacteerde. Als enige antwoord kreeg ik : "voetstuk is tegelijk opgestuurd met het tafelblad ". Op mijn volgende vraag kreeg ik geen antwoord meer. Het was korter geweest voor Ars Longa om het symbool met de "middenvinger" te sturen. Na zelf contact te hebben genomen met POST NL (die me trouwens wel geholpen hebben) kreeg ik de volgende info : De levering verstuurd door Ars Longa is niet verzekerd en best contact met hen opnemen. Doordat ik dit reeds gedaan had (zie hierboven) is POST NL zelf beginnen verder zoeken en hebben ze ondekt dat er een tweede pakket van Ars Longa gekoppeld was aan het eerste pakket. Het voetstuk is uiteindelijk toegekomen. Gelukkig maar, want op Ars Longa moest ik niet rekenen. Les geleerd -> Nooit meer Ars Longa

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Klantopvolging

Beste Luc, Vervelend dat je pakketje niet in 1x is aangekomen en je ervaring met Ars Longa niet zoals gewenst is. Pakketjes die we met Post NL versturen hebben we helaas niet in de hand. Het liefst bezorgen we al onze producten zelf aan de deur en garanderen we een goede levering. Helaas kan dit met sommige producten kostentechnisch niet uit. Onze ervaring met Post NL is goed, maar er zijn zeker helaas uitzonderingsgevallen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat dit zich niet vaker voordoet. Met vriendelijke groeten, Het team van Ars Longa

top service

super vriendelijke mensen, goede service en uitleg!!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.

alles perfect, vooral na telefonisch contact

Wilde via site wat bestellen, maar lukte maar deels. Volgende ochtend meteen telefonisch contact gehad, waarbij het probleem binnen enkele minuten was opgelost. Levering was echt waanzinnig snel!! En helemaal in orde. Artikelen zijn in feite nog mooier dan verwacht.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) alleen dus dat kleine puntje, waardoor iets op de website bij het bestellen net niet goed liep.....

Super mooie kwaliteit , snelle levering en heerlijke hangstoel!

Ik heb nog nooit zo lekker gezeten als in deze hangstoel!! Echt prachtige, stevige kwaliteit en super comfortabel. Je wilt er nooit meer uit komen! Een echte aanrader in plaats van al die goedkopere, plastic dingen die je overal kunt kopen.

• Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vind je van de website? N.v.t.

Goede service!

Mooi product tegen scherpe prijs, waarbij goed meegedacht werd met onze wensen.

Perfect :)

Perfect quality & service !!

• Wat vind je van de website?

Goede afspraken maken goede vrienden

Goede ontvangst op bedrijf. De goederen werden snel geleverd en de plaats gezet.Vriendelijke personen. Opmerking: opgepast met alcohol stif want deze drukt door op het hout van de tafel.prijs op het etiket zichtbaar!

• Wat vind je van de website?

Enorm blij met t mooie tv meubel en voor zeer mooie prijs.

• Wat vind je van de website?

Goede snelle service als altijd Alleen de bestelde olie vergeten

• Wat vind je van de website?

Super mooie kwaliteitsmeubelen voor een goede prijs

Super mooie kwaliteitsmeubelen voor een goede betaalbare prijs. Goede vakkundige service. Wij raden iedereen aan om hier houten meubels te kopen.

• Wat vind je van de website?

Wij zijn goed geholpen door Wiebe! Vinden de tafel fantastisch mooi!!

Prachtige tv kast

Prima, alleen maar positief!

Meer dan tevreden!

Ik kocht een prachtig open houten krukje voor in de slaapkamer. De kwaliteit en de afwerking van het krukje zijn uitmuntend. Ik ben ongelooflijk blij met mijn aankoop!

• Wat vind je van de website?

Aparte producten en top service

Kijk geregeld op de website of ze weer bijzondere woon/tuin producten hebben.

eerlijke prijs

In vergelijking met andere is de prijs bij sommigen 30% goedkoper. Zeer vlotte levering, degelijk verpakt. Absolut geen enkele min puntje te vinden.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) alles prima.

Goede kwaliteit, snelle levering, correcte prijs! Een aanrader

Heel blij met product, snelle en vriendelijke levering!

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) De maten van de meubels zichtbaarder maken op website.

Mooi bedrijf met mooie spullen!

Prachttafel degelijk. Netjes gebracht en in elkaar gezet.

• Wat vind je van de website?

Mooie tafel, staat te pronken in de tuin

Prima product, zeer tevreden. Eerst verkeerde tafel geleverd, maar snel omgeruild door de zeer vriendelijke bezorgers

• Wat vind je van de website?

Snel geholpen, afspraken worden nagekomen

Heel fijn, snel en duidelijk.

Verrast

Verrast door de kwaliteit van het tvmeubel, verrast door de snelheid van levering en verrast door de extra korting na levering. Super tevreden dus.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niets

Bijzondere aanbod van producten

Ik vind het blad erg mooi. Ik werd al ‘verliefd’ op de foto. Helaas wist ik niet wat ‘beschadigd’ inhield. Dat was niet beschreven. Ik ben nu op zoek hoe ik de krassen en putten in het blad kan herstellen. Het zou mij geholoen hebben als dit als advies werd geleverd via de mail.

• Wat vind je van de website?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Zie opmerking. Meer informatie

Snelle levering, goed product

Heb bij jullie een hangstoel besteld de levering was heel vlot en ben erg tevreden over de hangstoel zit er dan ook dagelijks in

Super snelle levering

Voor de verjaardag van onze dochter een hangstoel gekocht. Prima prijs voor deze stoel en optie om extra bevestiging bij te bestellen. De volgende dag al geleverd, Dochter helemaal blij met de hangstoel

Prachtige tafel

Prachtige tafel, fijne service en snelle levering!!

Zomerweg 29

6996DP Drempt

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.