Filters

10

Heel Tevreden.

Minder plastic. En Mooier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ok
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Minder plastic. Mooier. Heel Goed.
10

Prachtig mozaïektafeltje en uitstekende service

Wij hebben een geel-groen mozaïektafeltje besteld en dat bleek een schot in de roos. In het echt is het zelfs mooier dan op de foto’s. Dat gebeurt niet vaak. Tijdens het bestellen maakte ik zelf de fout om het onderstel te vergeten. Een detail waar een tafel doorgaans niet geheel onverschillig tegenover staat. Gelukkig was één simpel berichtje voldoende. Geen gedoe, geen formulieren, geen eindeloze klantenservice-scripts. Gewoon vriendelijk contact en een paar dagen later stond alles compleet in huis. Inmiddels heeft het tafeltje een vaste plek gekregen en het trekt opvallend veel positieve reacties. Zelfs bezoekers die normaal gesproken geen mening over meubels hebben, blijken ineens interieurcriticus te zijn. De combinatie van een mooi product, snelle communicatie en het ontbreken van onnodig gedoe maakt dat ik hier zonder twijfel opnieuw bestel. Sterker nog, de krabpaal voor onze kat staat al op de planning zodra die in augustus leverbaar is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Perfect
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? De levering liet iets op zich wachten, maar dat staat duidelijk vermeld op de website. Dus eigenlijk was alles volgens planning.
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Ruime keuze en professioneel

Wij zochten een mozaïek tafel uit Marokko. Dan is Ars Longa de zaak om naar toe te gaan. Zeer ruime keuze en wat ook zeer handig werkt is het voorraadoverzicht op de website. Dan weet je dat je niet voor niets ernaar toe rijdt. En voor de zekerheid even via WhatsApp gecommuniceerd en dan wordt jouw keuze apart gezet. Al met al een plezierige ervaring met Wiebe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging? N.v.t.
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Zeer zeker
  • Ben je tevreden met de levering? N.v.t.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Mooi product, goede communicatie

Ik ben erg blij met de bestelde mozaiek tafel, deze is precies zoals omschreven. Er was enige vertraging met de verzending, maar de communicatie was uitstekend, dus dat was geen probleem. Ik zou hier zeker weer iets bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goed
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Zou fijn zijn als er de optie is het artikel direct bij een pakketpunt te laten bezorgen. Dan hoef je niet thuis te blijven of afhankelijk te zijn van buren.
7

ondanks problemen is het product netjes geleverd

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Correct en betrouwbaar

Mozaïek tafel besteld zoals aangegeven pas volgende zomer leverbaar.Wegens omstandigheden van bedrijf iets latere levering maar uiteraard op de hoogte gehouden.Fijne communicatie en levering ging soepel.Tafel is fantastisch!!!Heel blij mee maakt de tuin eindelijk af.En ook niet onbelangrijk uitstekende prijs en kwaliteit!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Kort maar helder
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
9

Goede kwaliteit

Vanwege een brand duurde de levering van de tuintafel langer, maar daar werden we netjes van op de hoogte gesteld door Ars Longa. De tafel ziet er supermooi uit. Blij met mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goed
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Tevreden

Zeker gezien de ramp met de brand op jullie bedrijf, is het wonderbaarlijk dat alles toch zo snel werd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Zeer
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Uitstekende service

We hadden een nieuw tafelbladen nodig. Bestellen ging makkelijk. De bezorger leverde het zware blad in de achtertuin af en nam het oude blad in. Ook gaf hij onderhoudstips. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Op de site is het wat zoeken naar het aanbod
10

Perfect!

Wij hebben bij Ars Longa een grote krabpaal van 1.80m besteld. Het product is prachtig en zeer robuust. De bezorging was goed geregeld. Bij de bezorging ontbraken drie konijnenvachtjes, maar de eigenaar van Ars Longa had dit zelf al opgemerkt en ze nagezonden toen ik er een mailtje over stuurde. Topproduct en topservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Fantastisch
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Geweldige houten krabpaal

De krabpaal werd binnen een paar dagen bezorgd. De paalstond goed vast op een pallet. Wij zijn er blij mee en onze kat ook!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Jazeker
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Vriendelijk en snel geholpen

Echte toppers zijn ze bij Ars Longa!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Snel en heel vriendelijk
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Absoluut
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Prachtige tafels en bijzonder klantvriendelijk

Ruime keuze aan tafelbladen en onderstellen. Wiebe heeft alle tijd voor je en de aflevering verliep perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Top
  • Wat vind je van de website? N.v.t.
  • Ben je tevreden met de levering? zeker
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Een schitterende krabpaal. Zeer mooi van vorm en prachtig hout!!

Nadat ik de krabpaal had besteld , werd er een afspraak gemaakt op zeer korte termijn. Keurig op tijd, geweldige service en ontzettend blij mee deze prachtige krabpaal. Een plaatje !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Top!
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Super , super tevreden!,
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niets!!
10

Prachtige tafels en hele fijne communicatie

Twee bartafels besteld van 3 meter waar een klein beetje haast achter zat in verband met een verhuizing. Wiebe hielp perfect en zorgde ervoor dat alles tijdig afgeleverd werd. De tafels zijn prachtig en we zijn er heel erg blij mee. Erg hoge kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging? N.v.t.
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Fijne en snelle communicatie!
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Prachtige tafels!
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Geen feedback
10

Top winkel met mooie spullen

Super blij met de geleverde krabpaal. Maar de katten nog meer dan ik denk ik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Mooie krabpaal en goede service

Mooie krabpaal besteld en goed geholpen door Wiebe toen de bestelling wat vertraagd was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Fijn geholpen
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Levering naar België toestaan.
8

Geweldig product, goede levering

Ik heb een kattenboom van 180 cm gekocht. Hij is net zo mooi als op de foto's en super stevig. Onze kat is er erg blij mee. Goede levering en alles op tijd binnen. Super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja!
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Mooie massieve tafel gekocht

Mooi bedrijf ,snelle reactie en prima service/kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Goede communicatie en Wiebe is vriendelijk
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Snelle en goede levering
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Ik heb eigelijk geen minpunten , wij zijn dik tevreden
10

Goede service, hele mooie tafel uitgezocht

Goed ontvangen in werkplaats, tafelblad uit kunnen zoeken en afspraak gemaakt voor behandeling van tafelblad, poten en levering. Levering en montage netjes gedaan. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Netjes geholpen, goede service.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Leuke tafelbladen voor een bescheiden prijs...

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) N.v.t.
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? N.v.t.
  • Ben je tevreden met de levering? N.v.t.
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
10

Super fijn

Super aangename communicatie, handige website, super vriendelijk man die de tafel kwam leveren, fijn aan de telefoon. Kortom: als je iets zoekt en je kan het hier vinden! Gewoon doen! :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Super
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Absoluut
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) N.v.t.
9

Eerst via WhatsApp een afspraak gemaakt. We zijn prima en fijn geholpen. Heel prettig geholpen.

We zijn goed en kundig geholpen en ook over de bezorging die op ons verzoek werd gedaan door Wiebe waren we tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Een rustige en prettige communicatie.. we hebben eigenlijk zelf niet zo veel gevraagd omdat we het tafelblad al kende..
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Er
10

Top service

Mooi product. Snelle levering. Prima communicatie door Wiebe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Top
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Zeer tevreden
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Niks. Alles prima verzorgd
10

Prachtig houtwerk en goede service

Ik heb 2 prachtige tafels bij Wiebe gekocht. Hij heeft me super goed geholpen met het uitzoeken wat ik precies wilde. Ik kon langskomen om de vormen van het hout te bekijken en hij stuurde me foto's van de tafelbladen zodat ik kon uitkiezen wat ik mooi vond. De tafels zijn prachtig geworden en ben er ontzettend blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond je van de bezorging?
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie)
  • Wat vond je van de hulp van Wiebe? (service/klantvriendelijkheid/communicatie) Heel vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vind je van de website?
  • Ben je tevreden met de levering? Ja absoluut, heel fijn dat je mijn vader en mij kon helpen met de tafel boven op zn plek krijgen
  • Ben je tevreden met de levering?
  • Wat kan er de volgende keer beter? (bijv. betreft service/communicatie/website/levering) Over email en whatsapp vond ik soms wat veel tijd tussen de communicatie zitten, maar met een bedrijf waar je zo veel zelf doet is dat ook niet gek. En de vakantie kwam natuurlijk ook tussendoor.

Bedrijfsgegevens

Zomerweg 29

6996DP Drempt

06 1024 5457

[email protected]

Over Ars longa

Ars Longa is, sinds 1998, een klein familiebedrijf, waar je originele kwaliteitsmeubels aantreft voor binnen en buiten. Wij staan voor kwaliteit, andere meubels, persoonlijke service en maatwerk. Kom net als stylisten en andere liefhebbers van meubels langs voor een bijzonder interieur.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.