Mooi op maat, niet duur, lekker man!

Ja gw goeie

Geen daden maar woorden!!!

Bestelling gedaan. Iets anders geleverd. Proberen om te ruilen via de slecht bereikbare klantenservice. Na aan het lijntje te zijn gehouden uiteindelijk terug gebeld maar pas na een negatieve review op dit platform. Toen zou het geregeld gaan worden. Ondertussen 4 weken verder en ondanks diverse telefonische beloftes niks ontvangen. Jullie mogen het houden. Heb het nu besteld bij ***. Goede prijs, goede levering en een betrouwbare klantenservice. En al die goede reviews die hier staan zou ik niet vertrouwen!

Geachte Cedric, Ik heb even gekeken hoe dit zo gelopen kan zijn. Het is uiteraard vervelend dat het zo gelopen is. Uit ons systeem blijkt dat u 8mm groen hebt besteld en niet 8mm transparant groen. U heeft dan ook gekregen wat u besteld heeft. Hierbij kunnen wij moeilijk wat aan doen. Ik zal alsnog zorgen dat er naar gekeken wordt en wellicht wordt er een oplossing/tegemoetkoming aangeboden. Hiernaast wil ik u meedelen dat Als er meer vragen zijn horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Timoti Team Plexideal

een van de beter service

heel goed bedrijf plexiglasplaat besteld en binnen 2 dagen binnen dit bedrijf krijg van ons een 10 voor de service

Super, Super tevreden.

Bestelling via chat en vlotte samenwerking, Eerste maal met Plexideal gewerkt en nu onze tweede bestelling plaatsen. Vlotte communicatie, betaling correct en levering op 5 dagen zoals was afgesproken.

Snelle levering, helaas een kras

Mijn bestelling werd snel geleverd, helaas zag ik na de montage en het verwijderen van het beschermende folie wel een kras op de plaat die niet van mij afkomstig was. wel tevreden over de snelle levering

Prima bedrijf

Prima netjes en snel geleverd. Had 6 ruitjes besteld klein van formaat. eentje was kleiner dan opgegeven en past nu net niet. ik zal dit in aparte mail bij Plexiglas vermelden.

Komt afspraak na en artikel in goede orde ontvangen.

Mijn volgende bestelling zal ik zeker weer hier doen.

Super snelle levering.

Na de het bestellen heeft het 48 uur geduurd, en het plexiglas werd geleverd. Fijn op tijd en door postnl op de hoogte gehouden. Perfect geregeld gaar weer, een aanrader.

Snelle levering, mooi helder en perfect op maat

Goede prijs-kwaliteit! Snelle levering, mooi helder materiaal (plexiglas), en perfect op maat gesneden. Netjes verpakt met hoekbeschermers en folie.

snelle verzending en goede service!

Binnen 1 dag geleverd en voldoet precies aan de eisen.

Netjes en snel geleverd

Perfecte kwaliteit en snel geleverd

Waardeloze en onbeschofte leugenachtige behandeling veel beloven niets nakomen

ik heb op 21 januari 2021 een bestelling gedaan en gelijk betaald klein ovaal stukje plexiglas met gat omdat ik na een week nog niets had ontvangen heb ik in de chat box gevraagd hoe het zat: antwoord: U ontvangt het artikel binnen een week of u krijgt u geld terug het is nu 19-03-2021 ik heb na 6 weken een volkomen onbruikbaar stukje plexiglas ontvangen en nog steeds de beloofde creditering NIET ontvangen. Waarschuwing blijf ver bij deze onbetrouwbare firma vandaan ze liegen en komen geen enkele afspraak na schandalig.

Een regelrecht drama!

Mijn bestelling is nooit geleverd. Wel heb ik na tig keer contact gezocht te hebben mijn geld terug gekregen. Communicatie is een drama. Bellen is een probleem want het is zo druk dat ze in de meeste gevallen niet opnemen maar de verbinding verbreken. Chatten: ze beginnen wel met communiceren maar het stopt plotseling zonder ook maar één reactie of excuus. De tien terugbel beloftes zijn ze niet één keer nagekomen. De leverbeloftes, één keer "de chauffeur is onderweg", zijn ze niet één keer nagekomen. Het is een bedrijf dat liegt, dingen verdraaid en beloftes niet nakomt. Het verbaasd me nog steeds dat ik wel mijn geld terug heb gekregen. Ik wil nooit, maar dan ook nooit, meer contact met deze incompetente lui.

Snel geleverd en boven verwachting mooie plaatjes in mijn vitrinekast. Aanrader!

Bestellen was makkelijk en snelle levering

Na de bestelling kreeg ik een bericht dat de levering zaterdag geleverd zou worden. Dit werd vrijdag al geleverd, dag eerder, TOP

Snel geleverd!

Prima, makkelijk en snel geleverd

Snel en overzichtelijk geleverd

Had met spoed een plexiglas plaat nodig. Jullie hebben online alles overzichtelijk geplaatst.

Precies, snel, goede prijs, mooi materiaal

Snelle en correcte levering !

Duidelijke website, veel keus, prima pr / kw verhouding en lekker snel in huis ! aanrader !

Mooi op tijd geleverd door een nette koerier.

Op zoek naar plexiglas kom je goedkope stunters tegen, maar op maat zagen tegen een forse meerprijs. Plexideal had voor mij een optimale prijs. Een eenvoudige website waar je gewoon de gewenste maatvoering invoert, en er rolt een prijs uit. Goede website dus, zonder overvloedig gezwam als "wij zijn de beste of goedkoopste". Gewoon oosterse nuchterheid! Het pakket werd goed verpakt geleverd door een vriendelijke en nette koerier. Pluspunt voor Circuit Koeriers, zeg ik als DHL bezorger. Levering had ik gepland voor 22 maart, maar was nu ook thuis, dus in orde. Wellicht een idee om tegen een kleine meerprijs te bezorgen op afgesproken tijd, omdat zo'n pakket niet in de brievenbus past. Ik heb het product nog niet uitgepakt. Doe ik pas als ik het ga verwerken in een deurluifel. De kwaliteit kan ik dus nog geen oordeel over geven, maar ik heb er vertrouwen in.

Geweldig goede kwaliteit prijs verhouding en goed contact

Heb hier fijn een plexiglas op maat besteld. En had een misrekening gemaakt had dit via e-mail hersteld. Werdt vrijwel meteen terug gebeld en de maat kon direct worden aangepast. En een paar dagen later werd die keurig thuis bezorgd, met een leuk dankwoord

Goed product

Het product wordt goed verpakt geleverd en is van goede kwaliteit.

Mooi product, lange levertijd vanwege Corona

Het product is zeker naar wens, alleen jammer dat de levertijd 5dagen is. Kortere levertijd zou voor mij voor een vakere bestelling zorgen, na contact met plexideal was dit i.v.m de grote aanvraag tijdens de COVID, hopelijk toekomstige bestellingen een kortere levertijd.

Snel uitstekend *****

Snel in huis, nette prijs, goed verpakt. Track and trace gaf aan bezorging vrijdag, maar op donderdag ineens de melding dat het donderdag al kwam. Top waar zie je dat nu nog.

Goed deskundig advies

Had nog een plaat nodig voor de overkapping. Veel info over de plaat beschikbaar op de site, en waar ik nog over twijfelde kon ik online vragen.