Zeer veel geduld en lang wachten

Wanneer wordt ik eens te woord gestaan? Ik ben al drie kwartier de eerst wachtende in de rij. Op mijn mail van zaterdag is tot op heden niet geantwoord. Bestelling zou geleverd worden is telefonisch toegezegd. Helaas nog niets ontvangen. Wel geld overgemaakt. Hoop dat er zsm contact wordt gelegd, dan wordt t nog een hoger cijfer.

Correct opgelost

Levering duurde veel langer dan normaal, ze waren moeilijk bereikbaar. Nadat ik een mail had gestuurd werd ik vriendelijk geholpen met uitleg. Door de vakantie periode was het drukker dan ze hadden verwacht en vandaar de vertraging. Materiaal zag er keurig uit. Een tip: werk aan de bereikbaarheid.

Onbetrouwbaar

Houdt zich niet aan afspraken qua levering, nalevering en terugstorten van geld.

Waanzinnig

Voor onze boeidelen hadden wij trespa platen nodig en dat voor het weekend nog. Met Timothy gesproken en hij heeft ons erg goed geadviseerd waardoor wij goedkoper uit kwamen dan verwacht. Hiernaast vroegen we of de levering voor zaterdag binnen kon komen aangezien we de steiger tot na de weekend hebben. Platen kwamen keurig vanochtend binnen. Heel erg blij met de platen en de service!

Onze 5e bestelling hier bij plexideal, zoals gewoonlijk en zoals verwacht alles dik in orde ontvangen. Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding

Mooi

Mooie plaatjes ontvangen voor een goede prijs en vlotte levering

Beloven

Ben een maand op mijn bestelling aan het wachten , noch bestelling nog mijn geld gezien . Ze gingen mij terugbellen omt te informeren maar heb nog altijd niks van ze gehoord . Geluk bij ongeluk .... ik had staaltjes bestel om grotere bestelling te plaatsen .... maja het is wel 70 euro , zal testaankoop contacteren we zullen eens zien wat ze aanraden .

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Mijn bestelling van een maand geleden heb ik nog steeds niet ontvangen. Probeer in contact te komen met de klantenservice (chat) maar deze is slecht te bereiken en geeft niet de informatie waar ik naar opzoek ben.

Geachte Femke, Spijtig om te horen dat het zo verkeerd gaat. Door de vakantie periode hebben wij nogal wat achterstand opgelopen. Een collega zal contact met u opzoeken om naar een gepaste oplossing te zoeken. Als er meer vragen zijn horen wij dat graag. Groetjes, Team Plexideal

Vlotte communicatie

Na vlotte communicatie met de webshop was de bedreiging snel gevonden en verholpen.

Oplichters

Bestelling nooit ontvangen. En ze reageren nergens op.

Eerlijke advies gekregen

Platen waren mooi en voor onze toepassing hadden wij advies nodig waarbij we erg goed te woord zijn gestaan, dik in orde

ongelooflijk slechte service en bediening

na meer dan 2 maand wechten , krijg ik nog steeds geen antwoord op men bestelling word steeds met leugens belooft dat het opgelost word de dag nadien , niks is minder waar!! Na al deze pogingen ,hebben ze eindelijk geleverd! Heb letterlijk 47 min aan de lijn gehangen , zonder dat er iemand de telefoon durft op te nemen , maar via hun chat toch kunnen bereiken dat ze een trackingcode gestuurd hebben Als tegemoetkoming een deel van men centen terug gekregen , waar ik totaal niet om gevraagd heb Men kan me eenmaal op die manier niet sussen voor de incompetentie van hun organisatie! Tot nooit meer

Eerlijk bedrijf die op een goede en transparante wijze zaken wil doen

Voor mijn balkon beglazing heb ik een aantal plexiglas platen besteld met nog wat kleinere platen. Aangezien de plexiglas platen het oorspronkelijke glas moesten vervangen en plexiglas behoorlijk kras gevoelig is ben ik hier uitzonderlijk voorzichtig mee omgegaan. Helaas zat op één van de platen een diepe kras vol in het zicht. Persoonlijk contact gezocht met Plexideal (met foto's als bewijs) en zonder discussie een vervangende plaat gekregen. Goed en open contact gehad met de eigenaar en op basis van vertrouwen een nieuwe krasvrije plaat gekregen. Kom je niet vaak meer tegen dat je direct geloofd wordt. In de recensies gelezen dat contact leggen moeizaam zou zijn, ik heb het contact als goed ervaren en op een respectvolle en begripvolle manier. Ik bedank Plexideal voor de adequate oplossing en ben zeer tevreden en raad deze firma zeker aan.

Ik ben zeer tevreden.

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, schrok ik nogal van de reviews waardoor ik begon de twijfelen. Daar tegen over kreeg ik mijn bestelling met 3 werkdagen in huis. Zeer verrast en tevreden.

Goed, levering iets te laat

Mijn levering was later dan verwacht, dat is wel te begrijpen door de vakantie periode. Alsnog zeer tevreden met mijn plaatjes.

Beloven wel maar leveren doen ze niet

Op 19 juni bestelde ik een HPL- plaat. Deze werd kapot geleverd. We wachten na meer dan drie maanden nog tseeds op onze HPL- plaat. Telkens beloven ze om op donderdag te leveren maar dat gebeurt nooit.

PlexiNoDeal - slechter kan het niet

Bestelling geplaatst, het ging om een aantal kleinere platen die ik voor opdrachten nodig had. De helft van de ontvangen platen had kapotte hoeken, zo kon ik deze niet aan mijn klanten aanbieden. Direct na ontvangst gemeld, direct mail ontvangen met de vraag om fotos en toen niets meer gehoord. Na meerdere keren proberen via chat contact met hun te krijgen, een week na mijn klacht eindelijk met iemand kunnen spreken, wordt direct geregeld zei hij. Dat is nu enkele weken geleden. Sindsdien worden mijn chat aanvragen en mails genegeerd en heb ik nog steeds geen nalevering van de kapotte platen ontvangen. Zeker geen aanrader zo.. volgende keer bestel ik ergens anders.

Vanwege een langere wachttijd een volledige refund ontvangen en het bestelde product alsnog uitgeleverd. Dus alsnog een aangename verrassing, kom zeker weer terug voor een volgende bestelling.

Beschadigde levering; vervanging niet gestuurd en geen communicatie

Heb een beschadigde plaat geleverd gekregen; via de chat wordt eerst beloofd dinsdag/woensdag vervanging te sturen, niks ontvangen. Daarna via de chat geen reactie meer op mijn vragen hierover dus gebeld. Kort antwoord: morgen. Helaas wederom, niets geleverd en nu helemaal geen reactie meer op chat, telefoon (meermaals uur in de wacht gestaan) of mail. Kortom slechte service, hele slechte communicatie. En product ook nog beschadigd. Ik zou hier niet bestellen! Zie ook gelijksoortige slechte reviews.

Bestelling geplaatst, nooit geleverd, communicatie onmogelijk

In eerste instantie niet geleverd en telefonisch bereikbaar. Nadat ik ze te pakken kreeg toch binnen 1 dag geleverd. Product is verder prima en prijs ook.

Na lang onderhandelen

De aanhouder wint zullen we maar zeggen (na veel over en weer mailen/bellen), maar het zou eigenlijk niet op deze manier moeten maar in 1 keer goed. Ik heb dan wel mijn trespa plaat (2 weken later) maar de bijbestelde hpl schroeven helaas niet, daarentegen heb ik ter compensatie mijn aankoopbedrag terug gekregen.

Zo erg heb ik aftercare nog nooit meegemaakt.

Bestelling geplaatst, helaas niet alles binnengekomen. Mail gestuurd, direct op gereageerd. Rest wordt gelijk nagestuurd. Week later gebeld en de belofte gekregen dat het gelijk wordt verstuurd. Enkele weken verder en je hoort niets meer. Elke dag een mailtje met een vraag over de status maar geen antwoord. Je wordt aan het lijntje gehouden (je krijgt toevallig wel een berichtje van PostNL van een zending die is aangemeld maar nooit wordt geleverd) waardoor je het uiteindelijk opgeeft. Zo, dat is makkelijk je portemonnee vullen. Riekt naar oplichting. En ik heb nog niet eens het scheve zaagwerk aangegeven. De overige reviews deden me twijfelen, maar op basis van deze bestelling nooit meer hier iets bestellen. Ditzelfde advies geef ik iedereen mee. Gelukkig gaat het hier niet om een wereldbedrag dus neem ik het verlies en bestel ik de rest ergens anders. plexiNOdeal.

TOPSERVICE

Donderdag spullen besteld.Met de betaling wat mis gegaan.Contact gehad met Timoti die ervoor heeft gezorgd dat zaterdag om 10 uur de bel bij mij gaat met alle bestelde spullen een dikke CHAPEAU voor plexideal

Mooi op de millimeter precies gesneden en heel zorgzaam verpakt. Had geen haast met mijn bestelling en voor ik het wist was het al im huis. Goed bedrijf!!

Klasse!

Persoon van de klantenservice heeft mij goed geholpen met wat het beste geschikt was voor wat ik nodig had. 2 dagen na de bestelling heb ik het ontvangen en heel nauwkeurig ingepakt.