Super!!

Tijdens het bellen ben ik professioneel te woord gestaan. Vervolgens bestelling geplaatst en binnen 2 dagen al in huis gekregen. Top bedrijf!

Keurig!

Perfect op maat afgezaagd. Goed verpakt, geen beschadigingen.

Prima en snelle service

Gewoon weer netjes en tijdig als altijd. Gebeld voor extra toevoeging aan bestaande bestelling, dat was geen probleem en alles is samen afgeleverd. Alle platen keurig op maat!

Super, geheel op maat en op tijd geleverd

Platen helemaal op maat gezaagd en keurig verpakt in airfolly met hoekbescherming. Helaas kan ik geen foto meesturen, maar het ziet er super uit. Voor de volgende renovatie wil ik graag weer gebruik maken van dit bedrijf, ik ben zeer tevreden.

Schandalig, verkeerde afmetingen geleverd en na 3maanden nog niet opgelost!!!

Bij het plaatsen van het plexiglas bleek dat er ipv 8 stuks van 36,5 op 54, er 7 stuks van 36,5 op 54 in het pakket zaten. Er zat wel nog een stuk in van 36,5 op 46,5 en waar een sticker op hing van 54 x 36,5. Mijn bestelling was correct. Ik ben al bijna 3 maanden aan het proberen om het 8ste correcte stuk te krijgen. Ze excuseren zich telkens maar ik krijg geen mail dat er een nieuw stuk vertrokken is, geen levering van een nieuw stuk! Noch via mail noch via de chat, de laatste keer kreeg ik volgende mail: "Het spijt mij ik snap mogmaals niet hoe dit kn. U hoort met een kleine kwartiertje ban mij." Dat was op 10/5/21, lang kwartiertje is dat ik wacht nog op een antwoord! Echt schandalig, ze hebben hun geld binnen en hun fouten moeten ze niet rechtzetten! Niet te vertrouwen, geen service!!! Hier bestel ik nooit meer, ze hebben kansen genoeg gehad om dit recht te zetten. Ik vraag al maanden beleefd om mij verder te helpen!

Goed partij!

Prima kwaliteit, keurig verpakt en goede service.

Binnen afgesproken tijd geleverd

Goed advies gekregen tijdens het bestellen van één van de werknemers. Uitstekend geregeld.

Super product!

Plaatje laten lasersnijden en het ziet er geweldig uit! Snelle service van de werknemers alles was naar wens.

Een prettige telefoon medewerker. Justin, TOP Mijn aanvraag voor "proefstukjes" werd ruim voorzien. Bedankt.

Klantenservice top

De opdracht met bestelde artikelen was snel in productie genomen en ter verzending aangeboden bij DHL, echter vanaf dat moment ging het mis. DHL bleek niet de betrokkenheid te hebben zoals Plexideal.nl dat had. Maar met behulp van medewerker Justin van de klantenservice van Plexideal.nl is het uiteindelijk goed gekomen. Wat heeft hij tot het laatste moment zijn energie en vastberadenheid er in gestoken zelfs op de vrij avond laat nog contact gehad en in het weekend om maar er voor te zorgen dat ik als KLANT tevreden was en ook verder kon met de bestelde artikelen. Ik zeg 100% tevreden over Plexideal.nl. met de grootste dank naar Justin. Elk we klantenservice zou een voorbeeld aan jou moeten nemen. Grz. Patrick Oublies

Correcte maatwerk, alles positief!

Zeer klantgericht en klantvriendelijk. Een voorbeeld voor velen.

Zeer tevreden over mijn bestelling.

Zeer efficiënt, goede prijs & maatwerk!

Keurig op tijd geleverd

Duidelijke prijs, ruime keuze, en alles volgens afspraak! Netjes.

Super!!

Bestelling onbeschadigd ontvangen, goed verpakt. Zeker aan te bevelen!

Zeer goed en snel geholpen

Zeer goed en snel geholpen bij mijn order van meerdere platen. Snelle levertijd. Toen er logistiek iets mis ging hebben ze dat snel gefixt.

Onvolledige bestelling.

Mijn bestelling werd niet volledig geleverd. Dit kan gebeuren maar na meerdere emails, telefoontjes werd mij beloofd dat het ontbrekende product zou nageleverd worden doch nog steeds (+2 maanden) niks. Ze reageren zelfs niet meer. Een schande.

Goede en snelle service!

Al meerdere keren een bestelling geplaatst bij Plexideal. Kunnen de bestelling altijd snel ophalen. De communicatie verloopt ook vlot en netjes. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Betrouwbaar

Goede service, meedenkend en afspraken nakomen. Ik kan dit bedrijf op basis van ervaring echt aanbevelen. Klein nadeel, de ingang van het pand vond ik wat lastig te vinden.

Goede service en prima kwaliteit!

Duidelijke en overzichtelijke website, bij het afhalen van de bestelling keurig geholpen. Top!

perfect!!!!!!

Bestelling snel en correct geleverd. Zowel kwaliteit van het materiaal , maatvoering en verpakking dik in orde.

Mooie product

Perfecte partij voor maatwerk, en zeer goede communicatie. Vriendelijke medewerkers.

Very good

Great service from this company. I wanted to print a picture on a Plexiglas plate and it was quickly done. Thank you guys!

zeer tevreden

bestelling goed verpakt en stipt op tijd afgeleverd. :)

Duidelijke communicatie

Goede service, snel geleverd. Alles perfect!

Kleine bestelling geplaatst, binnen 2 uurtjes geregeld en kon het de zelfde dag ophalen. Goede service!