verkeerde levering nooit hun deal nagekomen, nog steeds geld tegoed !!

Het bedrijf had een verkeerde bak afgeleverd, samen in gesprek gegaan en omdat ik het anders echt zonde vond van het werk en we konden iets veranderen waardoor we het op een andere manier konden neerzetten tot de deal gekomen dat we 80 euro terug gestort zouden krijgen. 2,5 jaar en zeker 5mails en 5 telefoontjes verder tot op heden nog steeds niets ontvangen. Nooit terug gebeld, echt verschrikkelijk!!!

slechte klantenservice

bestelling binnengekregen en 1 manco item. kan gebeuren. zelfde avond mail gestuurd en niets meer gehoord. jammer.

Geachte Klaas, Vervelend dat het mis gelopen is wat betreft de missende deel van u bestelling. Als allereerst onze excuses dat wij 'vergeten' zijn om de lijm mee te sturen. Ik heb naar aanleiding van u klacht gezocht naar een mail wat betreft u bestelling maar die kwam ik niet tegen. Daarentegen heb ik u een voorstel om de mail gezet om zo tot een gepaste en goede oplossing te komen. Wij horen het graag van u. Mochten er andere vragen zijn help ik u graag verder. Met vriendelijke groet, Ed Team Plexideal

Slecht begin, netjes afgehandeld.

Product 2 weken geleden besteld, levering zou de volgende dag zijn. Na 3 dagen niks, telefonisch contact gehad met de belofte dat hij per direct opnieuw verzonden zou worden. Helaas ook nu geen bestelling. Weer contact en weer dezelfde belofte, ook nu niks. Na weer opnieuw contact zou de bestelling met snelpost op zaterdag voor 12 uur geleverd worden. Maar ook nu niks. Na nieuw contact kreeg het personeel het op de kop, verschilde smoesje zoals dat de bestelling niet gevonden kon worden doordat het systeem eruit lag. Zojuist contact met eigenaar gehad, deze wist hier niks van en heeft dit direct opgelost. Bestelling is onderweg en bedrag is terug overgemaakt. Daarnaast een korting op een volgende bestelling.

Een super bedrijf

Een super bedrijf. Ik heb mijn bestelling snel binnen gekregen. Het ziet er netjes uit mijn bestelling.

Super, snelle levering

Nu derde keer bestelling geplaatst bij Plexideal, kwaliteits product voor goede prijs. Zeer tevreden

Plexideal is ondertussen mijn go-to adres voor het bestellen van platen

Plexideal is ondertussen mijn go-to adres voor het bestellen van platen. Heb rond gekeken voor betere deals maar qua prijs-kwaliteitsverhouding zit je bij deze jongens goed. Twee zomers terug een aantal witte platen met verschillende afmetingen besteld als afdekplaten op ons balkon ter isolatie. Online besteld en een keurig overzicht van de verschillende platen en afmetingen te zien voordat je door gaat naar betalen. Het betalen via de site ging snel ok en een Track 'n trace gekregen om de order te volgen. Deze kwam enkele dagen later goed verpakt aan. Nu twee jaar later, geen kleur verschil te zien en heb er ondertussen al veel plezier van gehad. Afgelopen week wederom platen besteld maar er was iets mis gegaan met de afmetingen. Zelf had ik verkeerd gemeten en moest daarom opnieuw bestellen. Plexideal kwam me hierin tegemoet en een nieuwe plaat is reeks weer besteld en wordt deze week geleverd. Top service en goede kwaliteit. In de toekomst bestel ik hier weer.

Netjes en optijd geleverd

ERG BLIJ MET MIJN PLEXI PLATEN

erg blij met mijn plexiplaten. hiermee kan ik mijn kast verder afmaken. Bedankt voor de service.

snel en correct

snel en correct mijn beplating ontvangen.

Keurig bedrijf

Nette duidelijke moderne website. Er was 1 klein dingetje mis met mijn bestelling en dit is door plexideal keurig opgelost. Ik ga hier vaker bestellen.

Goed geholpen, snel mijn samples ontvangen. De rest van de platen gaan zeker hier besteld worden

Was goed

Mijn ervaring met plexideal is tot nu toe goed Snelle afhandelingen levering van order

snel geleverd . goed verpakt super

perfect

Had maar een klein stukje nodig .geen probleem

Late en beschadigde levering, geen reactie

Verzending duurde 3 weken in plaats van de op de site aangegeven 5 werkdagen. Verschillende keren contact geprobeerd te krijgen, waarbij de eerste keer een datum werd genoemd (en niet gehaald) en de tweede keer enkel werd aangegeven geduld te hebben. Bij aflevering blijkt het pakket tijdens transport beschadigd (hoek paneel) beschadigd en zitten de panelen vol met kleine en enkele grotere krassen. Inmiddels 8 dagen na mijn mail hierover nog geen reactie mogen ontvangen. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij Plexideal.

Fijne en snelle klantenservice

Producten netjes gesneden en opgestuurd.

Beste T, Bedankt voor deze fijne review, We zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Dit is waar we het voor doen. Met de welgemeende vriendelijke groeten. Team Plexideal

De beloofde levertijd van 5 dagen was niet gelukt dat was wel jammer want daardoor moest ik mijn klus verzetten. Dit is wel op tijd aangegeven door plexi waardoor we er rekening mee konden houden. De kunststofplaten waren wel dik in orde. Aanrader!

Beste Martijn, Bedankt voor de review, Wel spijtig om te horen dat we de beloofde levertijd niet hebben kunnen waarmaken, en het spijt ons zeer dat u uw klus heeft moeten verzetten. Uiteraard zijn we er zeer content mee dat u tevreden over onze producten bent. We hopen dat de volgende keer we wel binnen de verwachte levertijd kunnen leveren. Met de welgemeende vriendelijke groeten, Team Plexideal

Mooie website makkelijk om te bestellen en bij mij was het snel aan huis

Beste Arnold, Bedankt voor deze positieve feedback, dit maakt ons blij en motiveert ons zeer. Met de welgemeende vriendelijke groeten, Team Plexideal

Goed opgelost

1 van de platen kwam gebroken aan hierdoor kontakt opgenomen met plexideal. 4 dagen later een vervangende plaat ontvangen. Bedankt

Vlot en goed geleverd

Mooi produkt zeer snel geleverd

Voor mijn project had ik 12 grote platen Plexiglas nodig ik had ze zondagavond besteld, ook nog via chat vragen gesteld was gelijk iemand die hulp bood. Dinsdag daarop had ik mijn bestelling al binnen. in een woord Super...

Zeer tevreden met dit bedrijf

Goede service en communicatie levering heel vlot.

Het kan dus toch wel snel en goed.

Binnen 2 dagen de bestelde produkten in huis. goed verpakt. perfecte maten. bedankt

commande partielle reçue

J'ai reçu une partie de ma commande. Une partie est manquante. J'attends le retour de la société afin de voir comment elle va réagir face à ce problème.

Hello Mr. Tousiant Sorry to hear that your order has some parts missing, We will send the missing parts as soon as possible, Also Sorry that we are not able to reply in french language this is a language we dont speak here, so if you reply to us please reply in english so we can reply you and understand you. we hope you will understand us. kind regards Team Plexideal

Mijn bestelling had vertraging door leveringsproblemen. Erg attent van ze door dit netjes te communiceren. Vervolgens onze boeidelen ontvangen en die waren erg mooi. Als ik weer wat nodig heb kom ik terug