Beloven alles / komen afspraken niet na / zeer slechte communicatie

Voor mijn bedrijf bestelde ik hier een rode hpl-plaat. Zij hadden die bewuste kleur op voorraad en kon binnen 2 a 5 dagen geleverd worden. Vooraf 2x gebeld en gemiddeld 25 minuten moeten wachten. Toch bestelling geplaatst en stom geweest de beoordelingen niet eerder te bekijken, want daar staat veel slechts over dit bedrijf geschreven wat helaas erg waar is. Terwijl ik nagenoeg 10 dagen speling had tussen de uiterste beloofde leverdatum en dag van aanbrengen (overstekken), de plaat uiteindelijk ca. 2wk. later ontvangen op verkeerde adres. Ik had al een steiger bij mijn klant opgebouwd aan de achtergevel (overstekken bekleden) en kon deze naar 5 dagen weer afbreken onverrichter zaken. Tussentijds een paar keer gebeld (telkens 20 tot 30 min. in de wachtrij), waarbij van alles werd beloofd, maar niet dus ! En terugbellen, ho maar. Ook mijn laatste e-mails, waarin ik verzoek z.s.m. de ontbrekende schroeven op kleur na te leveren.... Geen antwoord ! Hoe zij met klanten omgaan, met leugens en lul-verhalen , ongekent. Kan niet zijn dat dit bedrijf nog lang zal bestaan. Natuurlijk geef je hen een prima waardering als alles in 1 keer goed gaat, maar de (slechte) kwaliteit van de organisatie wordt pas kenbaar als er iets mis gaat, dus wat is het vermogen om problemen op te lossen ... In ieder geval nooit leugens verkondigen , nakomen wat je belooft en actief communiceren ! De klanten die een goede waardering geven hebben gewoon mazzel gehad, kan niet anders zeggen, mede door wat ik nog verder te weten ben gekomen van hen. Nee PLEXIDEAL NOOIT meer ...... Prof. Klant uit Nijmegen.

Waardeloos

Grote bestelling geplaatst, er wordt een nette prijs en goede levertijden beloofd, maar de producten komen maar niet. Bellen of mailen heeft geen zin; "U wordt zo snel mogelijk terug gebeld" of "Wij zijn er mee bezig, het is onderweg". Allemaal smoesjes. Gelukkig niet vooruit betaald. Alles geannuleerd en nu maar bij iemand anders bestellen.

Niet bedrijfswaardig

Heb in mijn leven nog nooit met zo'n incompetent bedrijf te maken gehad. Op mail wordt niet gereageerd en als je na belt dan krijg je een wazige reden waarom dat zo is. Vervolgens melden ze je dat je teruggebeld wordt en gebeurt ook niet. Zeer onbetrouwbaar bedrijf met zo ook in ieder geval 1 werknemer die deze status hoog houd. Wellicht de eigenaar binnen het bedrijf want bij ons zou die persoon niet lang werkzaam zijn. Ben blij dat er nog geen geld is overgemaakt en ga nu naar een andere leverancier waar ik als klant gewaardeerd wordt zoals ook mijn opdracht van ca € 500,-

Katastrophale Platte - komplett verkratzt

Lieferungszeit nicht eingehalten, allerdings war es noch in Ordnung. Die Platte war super gut eingepackt. Leider war die Schutzfolie und die Platte komplett zerkratzt. Das darf einfach nicht passieren... das ist Miserabel. Die Schneidekanten waren ebenfalls schlecht. Die Oberfläche entlang der Kante war nicht schön... und somit für den Gebraucht generell nicht verwendbar. Kundendienst: Keine Antwort auf meine Mail. Per Anruf habe ich jemanden erreicht und hat mir dann per Mail eine Neulieferung zugesagt und das ich noch am selbigen Tag einen Versandnachweis erhalten... nach 2 Woche keine Meldung. Habe per Mail nun geschrieben, dass wir die Platte nicht mehr benötigen. Inwieweit Plexideal sich hier querstellt wegen der Bezahlung abwarten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Katastrophale Platte - komplett verkratzt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

10/10 voor meest onbekwame handelaars

Een advies : koop hier niet .Order geplaatst op 27 maart en naar 20 keer bellen hoe het zat met ons order hebben ze dit geannuleerd en wonder boven worder hebben ze dit terugbetaald .Ondertussen hebben wij verschillende van onze klanten in de kou laten staan door jullie .We stonden gemiddel tussen de 10 a 20 minuten in de rij vooraleer er iemand de telefoon opnam om telkens wel een andere smoes te moeten horen waarom ze niet konden leveren .Stukken niet op voorraad alhoewel ze voorradig lijken op de website.We zijn de stukken aan het inpakken en twee dagen later krijgen we te horen dat we nog niet op de planning stonden.Als je dan vraag wanneer het op de planning staat dan kan de telefonist van dienst hier niet op antwoorden .Het beste advies dat ik iedereen kan geven is KOOP NIET BIJ PLEXIDEAL .Je weet niet of ze je bestelling zullen leveren of niet .WAST of TIME . Een mega ontevreden klant.

Incomplete levering

Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen van Plexideal. Het betreft een bestelling van 10 stuks op maat gezaagde 6 mm HPL platen. De 2 grootste ontbreken in de zending (waarde euro 177,- ex BTW) en één van de wel geleverde platen heeft een afwijkende kleur. Ik ga er vooralsnog van uit dat dit netjes en snel opgelost gaat worden, zodat ik mijn beoordeling kan aanpassen.

WAARDELOOS! NIETS BESTELLEN

Eigenlijk is het niet eens een halve ster waard. Wat een slordig, waardeloos bedrijf. 11 maart een bestelling geplaatst en ook betaald (grootste fout wat je kan doen bij hun). Na weken lang bellen, beloftes wat ze niet nakomen allemaal nutteloze gesprekken. 26 maart zijn ze dan eindelijk bezorgd echter mis ik de helft en zijn de platen die ik heb ontvangen 2cm te kort. Ik bel je na 10 minuten terug is wat er gezegd wordt en nooit gebeurd. Daarna zeggen ze we zijn langs geweest en er was niemand thuis (elke dag is er iemand bij ons thuis). Wanneer je zegt dat je je geld terug wilt en anders juridisch stappen gaat nemen reageren ze gelijk met je krijgt niets terug ga maar stappen ondernemen. Ondertussen is het 30 april en heb nog steeds niet ontvangen. Reageren doen ze ook niet meer. Beste mensen bezorg jezelf geen hoofdpijn en bestel hier NIET!! Professionaliteit 0, communicatie 0. Na deze review kan ik mijn bestellen zeker wel vergeten. Laat maar zien dat het wel goed kan en zorg ervoor dat ik mijn platen ontvang!!

Ze beloven van alles maar niks komt

Zag er goed uit in eerste instantie levering 2 week nog niet binnen. Gebeld zal zo snel mogelijk zijn. Excuses doen ze niet aan. Nu weer 5 dagen later nog niet binnen. Ben bang dat het scam is jammer

Bestelling nooit aangekomen en niet bereikbaar - SLECHT

Op 24 maart hebben wij een bestelling gedaan voor een productie. Mijn collega heeft voorafgaand nog gebeld om te vragen of een spoed bestelling mogelijk was. Dit was geen enkel probleem. We zijn inmiddels ruim 3 weken verder en hebben nooit meer iets gehoord of iets van de bestelling terug gezien. We hebben ruim 12 keer gebeld, ruim 2 uur in de wachtrij gestaan.. Maar helemaal niks meer.. Heel erg jammer

Plaatjes onder de krassen

3 tal plaatjes besteld polyethyleen voor op het dashbord van een boot. Plaatjes echter vol krassen en dus niet zoals dat zou moeten zijn.

Oplichting

Kort samengevat: oplichting (halve ster is zelfs teveel). Een geleverde duobond plaat kwam beschadigd aan. Er zat zelfs een stikker bij de beschadiging. Na meerdere malen hierover gemailed te hebben, en geen enkele reactie te hebben gehad, 2 maal gebeld (meerdere pogingen, maar werd niet opgenomen). Er werd excuses gemaakt, beloofd om direct dezelfde middag een nieuwe plaat te sturen en tracking-code te mailen, echter er gebeurt niets. In de klachten-paragraaf (bij "We helpen u graag") staat vermeld dat na aankaarten klacht bij Plexideal en zonder resultaat de klacht kan worden ingediend bij Stichting Webwinkelkeur. Echter, Plexideal is geen lid, dus dat kan niet! Ook op dringend verzoek geld terug te storten wordt niet gereageerd.

2x niks prima levering, Helaas laat het bedrijf nu van zich afweten

Ik was 2x heel tevreden over de bestelling maar nu wacht ik al 2 weken op mij bestelling. Ik heb gebeld en de zaag zou kapot zijn maar het zou dinsdag bij mij thuis zijn. We zijn nu 1 week verder en nog steeds niks geleverd. Vandaag gebeld maar de hoorn wordt gewoon neergelegd...

Schandalig

17 maart’22 HPL platen besteld, en uiteindelijk na een wazige communicatie en een verkeerd adres toch de platen ontvangen. Eind goed al goed zou je denken. Bij de levering waren de bestelde schroeven niet meegeleverd. Kan gebeuren. Dus na een telefoontje werd me beloofd dat ze al onderweg waren……..Één week later zijn de schroeven er nog niet ….weer bellen, en ja ze komen er aan..maar niet echt. Dus 3x per mail geprobeerd maar daar wordt helemaal niet op gereageerd.Het is nu 8 april ‘22 en nog geen schroeven. HET GAAT OM 25 SCHROEVEN a €8. Ik ben er helemaal klaar mee.

Goede kwaliteit en ook een goed gevoel!

Wij zijn (Dierenasiel) erg tevreden over Plexideal. Trespa platen besteld (voor hondenkennel) en op de millimeter nauwkeurig geleverd. Ook de levering was erg snel en goed verpakt.

Heel slecht

Ben al geruime tijd bezig met het krijgen van een Dibondplaat. Ondanks toezeggingen dat de plaat 's middag geleverd zou worden, niets ontvangen. Er wordt nu totaal niet meer gereageerd op mijn mail en telefonisch blijf je in de wacht staan. Internet staat vol met slechte reviews en soortgelijke verhalen. Helaas heb ik deze niet eerder gelezen :-(.

Zeer slecht tot onbestaande service

Bespaar jezelf veel miserie en bestel hier niet. Eindelijk wordt geleverd, blijkt maar deel te zijn. de rest zou onmiddellijk nageleverd worden. Na vele mailtjes, uren wachtlijn en meerdere chatberichtjes na 3 weken nog steeds niet ontvangen. Vreselijk.

waarheidsgetrouw product

Product doet zoals het bedrijf het beschreven heeft. Zéér goede verpakking!!! Lijm is onbeschadigd gebleven!!

antwoord blijft onbeantwoord

w bestelling word niet geleverd

Slecht

Platen zijn totaal niet haaks en lijken met een hark gezaagd te zijn.

Geen oplossing voor beschadigde levering

Ik bestelde enkele plexi platen op maat voor een project. Levering kwam vrij snel, echter waren de plexi platen gebroken bij aankomst. Wellicht gebeurd tijdens het transport (karton was opnieuw geplakt met tape van transporteur). Daar kan plexideal weinig aan doen, maar daarmee heb ik 1. geen plexi platen en 2. mijn centen kwijt. Ik had nog contact met de klantendienst via de chat. Daar werd me een nieuwe levering beloofd. Maar bijna 2 weken later nog altijd niets. Geen bevestiging van verzending, geen tracking nummer van levering. Nauwelijks nog communicatie mogelijk met plexideal. Ik ben erg teleurgesteld.

Service bestaat uit praatje maar geen enkele actie!

Ik heb in november een bestelling gedaan om wat te testen. Dat ging goed. Toen heb ik in januari een grotere order geplaatst en daar was van alles mis mee. Allereerst komt het veel later dan geschetst wordt. Dat wist ik inmiddels dus daar had ik rekening mee gehouden. Vervolgens is de kleur rood heel anders dan de eerdere bestelling en zijn van de 26 zwarte plaatjes die ik besteld heb er 22 niet haaks gesneden. Onbruikbaar dus. Dus ik meld dat. Eerst per mail; geen reactie. Dan telefoon. Dan wordt me gezegd het nog een keer te mailen, dan staat het bovenaan en dan pakken ze het na het weekend gelijk op; gebeurt niet. Dan bel ik nog een keer. Terwijl ik die man aan de telefoon heb zegt hij mij toe de plaatjes te vervangen. Hij print de orders gelijk uit. Het duurt een paar dagen maar dan komt het goed. Een paar weken later nog niks. Dan probeer ik het via de chat. Weer iemand die het op gaat lossen. Vervangende plaatjes komen eraan. Dinsdag krijg ik de track & trace. Het is nu 9 dagen na die bewuste dinsdag en ik heb weer niks! Ik heb betaald voor onbruikbare rommel en moet er weken achteraan zitten om te krijgen waar ik voor betaald heb. Ik houd niet van slechte reviews geven en heb het ook nog nooit gedaan. Maar 4 keer beleeft melden dat er iets niet goed is en toezeggingen krijgen die niet wordt opgevolgd is wel erg bont. Ik voel me afgezet en wil mensen oprecht waarschuwen. Als je hier iets bestelt moet je hopen dat het gelijk goed is want dan is er geen probleem en anders heb je je geld over de balk gesmeten.

Telefonisch contakt gehad. Kreeg goede uitleg en werd vriendelijk te woord gestaan. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en binnen een week kon ik mijn plaat plexiglas ophalen. Werd weer vriendelijk ontvangen. Eenmaal thuis, de plaat in het kozijn geplaatst, paste perfekt. Niets dan lof voor Plexideal. Gr Bas Luinge

goede prijs/kwaliteit

goed produkt; snelle, correcte levering

Niet alleen goede kwaliteit, maar ook een goed gevoel!

Netjes verpakt, precies op maat en met een persoonlijk berichtje. Was echt fijn om mee te werken. Het overtollige materiaal er ook netjes bij gekregen. Super!

Karel Doormanstraat 1 7825 VS Emmen