Verkeerde bestelling

Het is niet de eerste keer dat ze me een verkeerde bestelling leveren. Ik heb dit verschillende keren aangekaart via whatsapp, mail en site, maar wordt telkens genegeerd. Je bent weer een klant kwijt !! Wedden dat ze wel gaan reageren als ze dit bericht lezen

Geachte Soumaya, Wij hebben een klantenservice die dagelijks van 09:00 tot 17:00 bereikbaar is. Helaas kunnen onze collega's niet via whatsapp reageren omdat dit niet de juiste manier is. Mijn collega zal u een mail sturen om samen tot een oplossing te komen. Hiernaast kan ik alleen in het systeem terug vinden van wat u besteld heeft dat dat ook geleverd is. Hiernaast is er ook gevraagd om duidelijke foto's van het verschil. Dit is niet op de juiste wijze bij ons aangeleverd. Mochten er andere vragen zijn horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Plexideal

Mooi opmaat goed verpakt

Mooi opmaat

kapot

dag het is binnen gebracht en ik heb het op een veilig plaatst ge zet en als ik het na 2 dagen open die ik er een hoek kapot ,waar het geef gestaan kom niemand of ik alleen we hebben geen kinderen in huis Wat moet ik er nu mee doen het was voor een geschenk graag antwoord van jullie dank u

Hallo Patricia, Heel Spijtig om te horen dat je plaat gebroken is tijdens het transport, we zullen zorgen dat er een vervangende plaat naar je toegestuurd gaat worden. Met vriendelijke groeten, Team Plexideal

Schnelle Lieferung, top Qualität

Lieferung etwas länger als 5 Tage, aber trotzdem schnell. Die Plexiglas-Platten sind gut verarbeitet und von top Qualität. Sehr netter Kontakt bei Nachfrage. Telefonisch über die deutsche Nummer gut erreichbar. Sehr empfehlenswert!

Levering niet volgens afspraak

Na eerste bestelling die nog niet was verstuurd , een bijkomende bestelling geplaatst en afgesproken deze samen te leveren. Dit is niet gebeurt en wacht nog steeds op levering . Ook reeds ter informatie een mail gestuurd , maar hierop nog geen antwoord ontvangen .

Goed service en snelle levering

Kreeg mijn bestelling heel snel binnen en heel vriendelijk medewerkers die met je mee denken

snelle en goede bezorging

nette snelle bezorging

Niet bestellen: service bestaat niet bij dit bedrijf.

Ik heb een bestelling gedaan voor een trespa plaat. Ging prima ook snelle levering. Helaas was de bestelling beschadigd tijdens de verzenden. Kan gebeuren. Meerdere malen contact gezocht, geen reactie. Pas toen ik via de chat appte, kreeg ik excuses en beloofd dat ik een nieuwe opgestuurd zouden krijgen. Helaas niet gebeurd. Wederom contact gezocht, wederom excuses en beloofd dat er dezelfde dag een opgestuurd zou worden. Helaas.... wederom niet. Belachelijk. Ik kan ze aanraden zolang je zeker kan stellen dat de levering goed is. Na ca 2 weken reactie gekregen dat het nu opgelost wordt. Dat is ook gedaan. Jammer dat er niet direct gereageerd is / zaak opgelost is.

Geachte René, Er is inderdaad iets mis gegaan. Ondertussen is u een oplossing aangeboden, met een kleine tegemoetkoming. Excuses voor het ongemak. Mochten er andere vragen zijn helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Plexideal

Fijne website en uitstekend product

Alles beviel uitstekend. Het uitleverproces met track & trace kan nog wel wat informatiever. Iets meer informatie over leverdag en tijdstip maakt het voor de klant makkelijker.

David

1 cm te koort - bijne op mat

Uitstekend zoals altijd!

Meermaals een bestelling geplaatst bij hen. Zoals altijd netjes op maat tegen goede prijzen. Ook voor een wat kleinere bestelling is het een prima shop.

Kan eigenlijk niet slechter

Eerste ervaring was gewoon goed. maar een tweede bestelling riekt heel erg naar oplichting en fraude, Er word in eerste instantie niet eens gereageerd op mail. Eénmaal en daarna niets meer. gebeld, en dan krijg je te horen dat je over een kwartier terug moet bellen, want druk... Via chat geprobeerd duurt gewoon 10 tot 15 minuten voor er iemand zich geroepen voelt om te reageren, maar als je over de bestelling begint is het ineens oorverdovend stil. Na meer dan een dozijn mailtjes op hun site een klacht ingediend, word ik zowaar teruggebeld door iemand ie duidelijk in de auto zat, hij zou mijn geld terug storten en alsnog het product sturen, en die mailtjes. ach in de spambox. Je raad het al een week verder geen geld terug en geen product. Ik hoef niet te schrijven wat dit voor een firma is zeker

Geachte Bart, Vervelend dat het mis is gelopen met u 2e bestelling. Ondertussen is er een mail naar u toe verstuurd om samen tot een oplossing te komen. Mochten er nog andere vragen zijn horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Plexideal

Jammer

Pakket was goed ingepakt, zag er netjes uit. Maar toen ik de platen wou plaatsen bleek dat van de vier platen er drie scheef waren gezaagd. Jammer dat ik ze zelf recht heb moeten zaagen waardoor ze toch iets te klein waren.

niet te duur snelle levering en keurig op maat

niet te duur snelle levering en keurig op maat,echt een aanrader

prima service

Goed product. Ik kwam het zelf ophalen, het zou wel handig zijn wanneer Plexideal de leverdatum communiceert (zoals op de website vermeld staat). Nu moest ik er zelf achter aan bellen. De zichtbaarheid van de vestiging op het industrieterrein in Emmen kan beter.

Product is netjes gezaagd, goed verpakt en snel geleverd

Waardeloos

Plaatjes op maat laten zagen kreeg deze thuis bezorgd en de plaatjes waren niet haaks dus scheef en ook nog eens te groot.. Contact opgenomen via mail zeggen dat ze het gingen oplossen en de goede maat plaatjes zouden opsturen nu wel haaks en hierna nooit meer wat vernomen,na meerdere mailtjes verstuurd te hebben. dus zagen kunnen ze niet en afspraken nakomen ook niet.. Heb nog nooit zoon waardeloos bedrijf meegemaakt! Dus wil je goede plexiglas platen bestellen dan doe dat niet bij plexideal want ze sturen rotzooi op en houden je geld ook nog ,,gewoon pure diefstal!

Goede ervaring.

Op tijd geleverd, goed verpakt en kwaliteit.

Het was goed waardoor ik er niks op aan te merken heb.

Snelle levering en je krijgt wat je verwacht. Ik ben erg tevreden.

Niet duur en snelle levering

Heb bovenlicht van mijn kozijnen dichtgemaakt met hpl- platen. Maten zijn simpel door te geven op de website, netjes op maat gezaagd en verzonden voor prima prijs. Leuk was het handgeschreven bedankje in de verpakking. Zeker een aanrader, bedankt.

uiteindelijk allemaal in orde

Een paar dagen na de bestelling, deze nog aan kunnen passen. Dit veroorzaakte helaas wat problemen met hun systeem. Uiteindelijk alles alsnog prima geregeld.

matig in alles

Lange levertijd. Nadat ik zelf maar eens belde waar mijn bestelling bleef, bleek de levering vertraagd door een kapotte zaagmachine. Kan gebeuren, alle begrip voor. Maar in totaal 2 weken levertijd, dat vindt ik toch wel erg lang. De materialen waren slecht verpakt. De bezorger van DPD vond dat ik dit zo niet kon accepteren.

Prima prijs won snelle correcte levering