Het is voor een bovenlicht en het staat goed.

eerlijke mensen

Ik had 2mm polycarbonaat platen besteld en kreeg 3mm polycarbonaat platen. Er werd netjes van te voren over gebeld en geen bijkomende kosten. De platen waren ook vlak, plastic bescherming tegen krassen en netjes verpakt.

prima bloj mee

Super site en snel en goed geleverd

Super product en precies op de goede maat. Snelle levering en klantvriendelijk

Perfect maatwerk tegen een scherpe prijs

Diverse HPL-platen op maat besteld met verschillende afmetingen. Exact op maat en keurig op tijd geleverd. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Snel geleverd en netjes verpakt bezorgd.

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd, netjes verpakt, prima contact.

top

snel geleverd en fijn dat alle maten beschikbaar zijn

Goed, snelle levering, mooie kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit, niet duur.

Goede kwaliteit en snelle service

De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Enorm goed geholpen via de telefoon hierdoor snel mijn keuze kunnen maken en de juiste beslissing genomen.

Niet alleen woorden maar ook daden

Bestelling geplaatst, achteraf had ik er toch nog wat vragen over, dus heb gebeld omdat ik de materialen iets te groot besteld had. Order was al te ver in systeem om aan te passen, de medewerker dacht mee over een manier om m'n fout op andere manier op te lossen. Dit lukte, al pratende kwamen we bij de oplossing. Geweldige service

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede kwaliteit

zeer tevreden, gedaan wat is afgesproken.

netjes en snel afgeleverd, keurig te woord gestaan.

Prima prijs/kwaliteit

Plaatselijke handelaars hanteerden heel andere price-settings...

Gisteren een spoedorder even gechat en doorgekregen dat als wij de bestelling binne 15 minuten konden inzetten hij dezelfde dag nog kon worden verstuurd. En vandaag gewoon geleverd. In 1 woord super

Snelle en accurate service

Na het plaatsen van de bestelling en de betaling ging het allemaal vlot en zeer naar wens. Plexiglas is zeker aan te bevelen!!

Snelle levering en op maat is perfect

Het op maat snijden is een fijne uitkomst

Snel, goede prijs en goed

Snel, niet duur en perfect geleverd.

Nette service en goed product

Overzichtelijke site, keurig op tijd geleverd

Netjes

Erg netjes geholpen en snel af kunnen halen bij de mannen van plexideal in Emmen.

Topservice!!

Toppie

Snel gekregen en betrouwbaar wat betreft de communicatie via de chat en telefonisch. Keurig geholpen

mooi

snel ontvangen en goed op maat gezaagd met mooie kwaliteit.

Strak op maat

Perfect op maat gesneden en snel geleverd

Niet zo goed

Besteld met tube lijm. De tube gewoon los tussen het plexiglas en de doos. Met resultaat tube plat geprest alles hangde vol en heel huis stonk

Karel Doormanstraat 1 7825 VS Emmen