Na wat miscommunicatie over geleverd artikel, prima geholpen en opgelost!

Product alubond was door DPD met schade geleverd. Mail aan plexideal verzonden mbt oplossing. Middels de chat op hun pagina snel geholpen en opgelost. Tip voor Plexidal; communiceer via mail net zo snel als via de chat dan leveren jullie een nog betere service. Mijn situatie is keurig opgelost maar niet iedereen gebruikt de chat en dan is een vlotte mail reactie wel gewenst als klant.

Super !!!

Ben zeer tevreden met deze bedrijf. Ondanks dat ik te laat was met bestellen hebben deze jongens hun uiterste best gedaan zodat il mijn platen optijd heb ontvangen. Top kwaliteit.

Verkeerd geleverd en komen beloften niet na

Na een verkeerd geleverd paneel contact opgenomen via de mail en de chat. Reactie gehad dat er een nieuw paneel opgestuurd zou worden. Paar dagen lang niks gehoord en opnieuw contact opgenomen. Ze gaven aan dat ie vrijdags gemaakt zou worden en dan onze kant op zou komen. Een aantal dagen na die vrijdag nog niks ontvangen en ook geen Track&Trace. Opnieuw contact opgenomen en er werd bevestigd dat het een week later op woensdag of donderdag geleverd zou worden. Weer is er niks geleverd en opnieuw contact gezocht. Daar is vervolgens niet meer op gereageerd. Probleem is niet opgelost en wij krijgen geen contact meer met Timoti of zijn collega's.

Correct

Netjes

Leuke persoonlijke bedankje en snel ontvangen

Hallo Theo, Dankjewel voor deze review en aanbeveling, graag gedaan voor het bedankt kaartje en we hopen dat je in de toekomst weer van onze diensten gebruik wilt maken. Met vriendelijke groeten, Team Plexideal

Spoed bestelling

Met spoed hadden wij trespa platen nodig. Telefonisch contact gehad of dit nog dezelfde dag afgehaald kon worden. Keurig geholpen aan de telefoon en dezelfde dag konden we het nog afhalen. Dit zie je ook niet meer overal tegenwoordig

Beste, Fijn dat we u zo snel aan de door u gewenste materialen hebben kunnen helpen. We zijn zeer content met deze mooie 5 sterren en de aanbeveling natuurlijk. Hopelijk tot de volgende keer, Groeten, Team Plexideal

Binnen de beloofde levertijd ontvangen

Hallo Andre, Bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om onze review te schrijven, dit stellen we zeer op prijs. Bedankt ook voor de aanbeveling. Met de vriendelijke groeten Team Plexideal

Zeer mooie platen geleverd gekregen, er werd aangegeven dat de levertijd 2-5 dagen was. Met 2 dagen stond de chaffeur al voor de deur met de platen. Onze klus sneller kunnen afmaken dan verwacht

Hallo Djuren, Heel fijn om te lezen dat je blij met onze snelle levering bent, bedankt voor de review en de aanbeveling. Groeten, Team Plexideal,

Snel, vriendelijke mensen, goede service!

Bestelling geplaatst, en keurig op tijd geleverd. Met goede service! Top team!

Hallo Cor, Bedankt voor je reactie, en ook voor de aanbeveling. We zijn heel blij met deze dikke 10! Groeten, Team Plexideal

Een rectificatie op mijn vorige post

Nadat mijn bestelling niet werd geleverd heb ik uiteindelijk mijn geld terug gekregen. De communicatie met Plexideal was goed alleen het kantoor die de terugbetalingen doet heeft niet alles op ord waardoor dit veel te lang heeft geduurd. Timothy heeft ons iets beloofd om het goed te maken, zodra ik dit heb ontvangen pas ik mijn review weer aan en hebben ze mijn vertrouwen terug gewonnen.

Bestelling na een kleine vertraging gekregen maar keurig opgelost!

Goede prijs voor de kwaliteit

Vriendelijk en betrouwbare partner voor onze materialen

Hallo Marcel, Bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om deze review te schrijven en ons aan te bevelen. Wij vinden het fijn om te horen (lezen) dat we aan uw verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groeten, Team Plexideal

Supersnelle levering

Ik was verbaasd. Ik verwachtte mijn bestelling pas na het weekend. Kwam perfect uit want ik was bezig een klus af te maken maar ik kon niet verder omdat ik moest wachten op het bestelde product. En toen stond de pakketbezorger ineens voor de deur. Totaal onverwacht. Kon niet beter! Ik kon gelijk verder met me klus! TOP

Beste Lars, Bedankt voor de beoordeling en aanbeveling, We zijn heel blij dat we je hebben weten te verbazen, en dat je daardoor je klus lekker snel af hebt kunnen maken. met de vriendelijke groeten, Team Plexideal

Snel opgelost

Snel mijn besteling ontvangen (in 1 werkdag) alleen bleek het beschadigd te zijn. De verpakking was ook beschadigd waardoor ik denk dat dit door asociale gedrag kwam van de bezorger. Hier een mail over gestuurd en vervolgens mijn plaat ontvangen zoals die hoort te zijn. Super opgelost

Hallo, Bedankt voor de beoordeling en aanbeveling, Spijtig dat het bestelde product beschadigt was aangekomen wel heel fijn om te lezen dat onze aanpak bevredigende opgelost is. Alsnog onze excuses voor de minder bevredigende bezorging. We hopen in de toekomst wederom voor u klaar te mogen staan. Groeten, Team Plexideal

Goed en betrouwbaar

Ik bestel regelmatig bij plexideal en keer op keer wordt ik goed geholpen en worden mijn platen snel geleverd. Ik ben dik tevreden

Hallo Gerben, Heel erg bedankt voor de aanbeveling en mooie beoordeling, We vinden het zeer fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn. Vriendelijke groeten, Team Plexideal

Levering was meteen de volgende dag, terwijl in hun website stond 2 tot 5 werkdagen.

Beste, Blij te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening, tevens willen we u bedanken dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen en aan te bevelen. Met de welgemeende vriendelijke groeten, Team Plexideal

Prima levering

Alles is precies volgens de bestelling geleverd en ook op tijd

Beste Nico, Bedankt dat je voor ons deze review hebt willen schrijven en ons aanbeveelt. we zijn blij dat je tevreden over ons bent. vriendelijke groeten, Team Plexideal

Twee plaaten plexiglas besteld van 53 bij 53 cm ,snel geleverd perfect ingepakt met een goede bescherming tegen vervoer en krassen gewoon heeeel blij wat fijn dat er nog steeds vakmensen zijn die gewoon doen wat ze beloven of afspreken.Bedankt ik ga jullie zeker aanbevelen bij m'n klusvrienden

Snelle levering op de afgesproken tijd.

Snelle levering tegen een concurrerend tarief.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en liet zich goed bewerken

Snel geleverd, met geen ergere gebreken

Alles ziet er goed uit, zonder krassen en is de juiste maat. Enige negatief is dat de randen aan één kant best wel ruw zijn, met hapjes er uit.

Snelle verzending en helemaal goed

Op het internet de plaatjes besteld, supersnel ontvangen en helemaal goed. De internetsite is heel duidelijk en overzichtelijk. Alles goed verpakt en snel ontvangen. Heel erg bedankt voor de snelle service. O, en ook niet duur. Heel belangrijk.

Kleur oke maat voering klopt totaal niet

Ik heb een plaat besteld van 36x 65 Krijg ik eern stuk van 53 x 87 Moet ik t als nog op maat gaan zagen Nou gaat me dat wel.lukken maar is niet wat ik gevraagt heb

Hallo Rene, Bedankt voor deze repliek, wij van Plexideal zijn ook maar mensen en helaas worden er ook wel eens fouten gemaakt, maar daar leren we van. Als je nog geen mail gestuurd zou hebben vraag ik je om een mail te sturen met je gegevens dan sturen we met gepaste spoed je alsnog je bestelde plaat met alle plezier op. Met de welgemeende vriendelijke groeten, Team Plexideal

professioneel

Dit is niet voor het eerst en niet voor het laatst dat wij wat bestellen. Altijd exact de opgegeven afmeting in vrijwel 2 a 3 dagen thuis gestuurd gekregen. Perfect.

Fijne website duidelijk en snelle levering

Karel Doormanstraat 1 D

7825 VS Emmen