De maat komt totaal niet over heen met alle gangbare merken!

Ik heb 3 overhemden maat 4xl besteld, keurig geleverd, normaal zit 4 XL in de maten John Miller, Ledub ruim, De bestelde overhemden komen qua maat over heen met 2XL maar 42/43!

Goede pasvorm

Gezien mijn postuur zitten over het algemeen de XL overhemden mij prima als ik sta. Zittend staan de knopen rond mijn middel ietwat onder spanning. Geen idee hoe dat komt........;-)) Na bestelling en vlotte levering, meteen één gepast van de drie. (Geweldige actie trouwens) Deze overhemden zijn voor mijn postuur nèt wat ruimer, eigenlijk perfect. Nu even voorzien, maar bij de volgende aankoop kom ik zeker bij "jouwoverhemd.nl" terug!

snel geleverd, en exact zoals verwacht. Prima !

Normaal ga ik altijd naar de winkel toe. Nu, met de huidige gelden Covid-19 regels, besloten om online te bestellen. Ik had 2 xl overhemden besteld. Deze zijn snel geleverd en precies zoals omschreven en op de foto's. Erg blij mee.

Helemaal top

De overhemden zijn gewoon top, ik koop al jaren het overhemd Studio Viktor. De pasvorm is goed en bijna strijkvrij.

Snelle levering. Jammer genoeg pasten de hemden niet. Retourlevering soepel.

Top overhemden, niet twijfelen gewoon bestellen!

Het is een webshop maar maar met een zeer klantvriendelijke aanpak, afstand die je wel eens kunt hebben van een webwinkel vind ik hier niet terug. Ik had zelf een een verkeerde maat besteld maar gelukkig was het dit keer een maatje kleiner :-) maar hoe makkelijk het gaat om dan te ruilen en voor de zekerheid ook even te passen, perfect. Mijn dochters van 12 en 16 jaar geven al aan wat een "vette overhemd", zegt al genoeg ;-)

Lekker shoppen uit een divers assortiment

Makkelijk van het ene product naar het andere hoppen. Snelle en volgbare levering. Kwalitatief goede overhemden met mooie prints. Passen uitstekend bij kostuums maar zijn ook casual prima te dragen.

Goede overhemden

Een paar mooie overhemden met print gekocht voor mijn vriend. Vielen goed in de smaak en staan hartstikke mooi!

Top kwaliteit overhemden

Koop ze al jaren in de winkel, dat ze nu ook online besteld kunnen worden is ideaal! zijn snel geleverd.

Altijd goed

Prima overhemden voor een mooie prijs, vooral tijdens actie weken.

Goede kwaliteit overhemden. Snelle levering

Overhemden heb ik als cadeau gekocht voor mijn in Australië wonende schoonzoon. Maar door de Corona crisis is onze vlucht uitgesteld, dus moet hij nog even wachten! Nu maar hopen dat de mast juist uitvalt.

Normaliter rij ik drie kwartier om bij de winkel in Hoogeveen te komen en nu kan ik blousejes online bestellen. Uiteraard zal ik altijd in de winkel blijven komen maar dit is een mooie aanvulling

Goed maar een kleine maar. Als je even wacht zijn de meest gangbare (mijn maar) er niet meer

Prima overhemden van super kwaliteit.

We hadden wat moeite met het bestellen op de site maar de overhemden werden keurig geleverd op de aangegeven dag. De kwaliteit van de overhemden zijn super. Draag ze tijdens mijn werk en je merkt dat het kwaliteit is. We gaan zeker weer bestellen.

Vlot en goed verpakt.

Mijn zoon wil ze nu ook. Gunstige prijs kwaliteit verhouding.

Het shirt zit als gegoten.

Ik ben overtuigd. Stuur je mij elk kwartaal de nieuwste collectie, zodat ik een nieuw overhemd kan kiezen?

Prima klantvriendelijke webshop!

Gemakkelijk je bestelling te plaatsen. Snelle levering. Ik had nog even contact met klantenservice, snelle vriendelijke reactie!

Mooie en overzichtelijke website!

Hele mooie hemden en een hele mooie aanbieding natuurlijk! Daarnaast wordt je uitstekend geholpen mocht je een keer vastlopen op de website.

Leuke overhemden voor een goede prijs

Goede kwaliteit Leuke prints Goede prijs De retourkosten zijn wel een minpuntje

Blij mee

Ik heb 3 overhemden voor 99,95 gekocht in de actieperiode. Binnen 48 uur had ik de overhemden al thuis en ik was zeer verrast, wat een klasse overhemden. Normaal koop ik Olymp van 79,- per stuk, maar deze hebben de gelijke kwaliteit.

Heb 2 overhemden besteld. Op de site staat een handige maattabel, hielp mij goed. Goed product en prijs/kwaliteit verhouding.

Top overhemd

Ik koop al jaren het overhemd STUDIO Viktor en nu voor het eerst online besteld. Ik draag het overhemd zowel in vrijetijd al op mijn werk, het is een top overhemd.