Perfecte levering en afhandeling.

Makkelijk bestel proces en levertijd binnen de gestelde termijn,

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Top onderdeel

Snelle levering Zeer beveiligde en verzorgde verpakking

• Hoe heeft u ons gevonden? Via google

Geweldige service en materialen

Wat is dit een top winkel! Ze zijn zeer gastvrij, hebben een fantastische communicatie (via email) en denken echt met je mee. 1voudigvaren heeft alleen maar goede merken in het assortiment en ze helpen je graag met jouw zoektocht naar het best passende product. Mocht je een SUP of iets anders zoeken, koop het dan bij 1voudigvaren!!! Zij leveren de beste service, gastvrijheid en materialen!!

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Snel en vriendelijk

I bought a fishing kayak via 1voudigvaren - they had a quick response time & delivery and sharp prices. Also their website had many useful information to make a right decision.

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Goede communicatie en snel.

Kano gekocht. Deze was niet op voorraad en dit werd meteen aangegeven met de opties wat te doen, zodat we wisten wat de mogelijkheden waren. Bij vragen wordt er ook snel gereageerd (we zijn beginners in het opblaaskano gebeuren). Dus goed, helder en attent en toch nog snellere levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Snelle verzending, goede communicatie

Product snel geleverd. Met vragen via de mail wordt snel gereageerd

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Uitstekend supboard, goede kwaliteit, beste verjaardagscadeau ooit en heel veel plezier aan beleeft

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Geweldige service.

1voudigklussen was voor mij een onbekend bedrijf. Ik ben erg te spreken over de snelle reactie op mail en het meedenken met mij als klant. Zeer correct en snel. Het product is ook heel origineel. Ik ben erg positief over 1voudigklussen.nl

• Hoe heeft u ons gevonden? Via marktplaats

prima webshop en service

tevreden

• Hoe heeft u ons gevonden? internet search

Prima ervaring komen na wat ze beloven

Prettige ervaring. Goed advies en komen na wat ze beloven

Klantvriendelijk

Goed geholpen met de vragen die wij hadden over de aankoop van een kajak. Klantvriendelijk en meedenkend.

Aqua Marina Tomahawk kano aangeschaft. Geen geringe uitgave en doordat er weinig over dit bedrijf bekend is op internet toch even getwijfeld. Na telefonisch kontakt snel geleverd. Reacties komen van 1voudigklussen.nl. Dit is raar omdat je besteld bij 1voudigvaren.nl. Daarom net geen 5 maar 4 sterren.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Na enig zoeken op internet een AquaMarina supboard besteld bij 1voudigvaren.nl Omdat dit een vrij onbekende webshop is toch even getwijfeld of dit wel goed zou komen, temeer daar er op de website en ook verder op internet nauwelijks informatie over het bedrijf te vinden is. Toch maar de gok gewaagd. Bestelproces verloopt goed, alleen na bestelling niet direct duidelijk wanneer er geleverd gaat worden. Uiteindelijk bleek dit best snel te gaan, maar de communicatie daarover had ook iets duidelijker mogen zijn. daarom geen 5 maar 4 sterren.

Het blijft altijd spannend om een duurdere aankoop via internet te doen, zeker in de tijd dat een bedrijf verhuist. Vervolgens mail krijgt van 1voudigklussen inplaats van 1voudigvaren en betaling via 2 vliegen b.v. Items konden pas na 6 juli geleverd worden maar kregen het 2 juli al aangeboden. Met andere woorden, vertrouwde website en top service.

Goede service en heel snelle levering! 6 dagen eerder dan gepland, nu kan onze sup mooi mee op vakantie!

Snel ontvangen

Pakket een week eerder ontvangen dan de geschatte leverdatum. Was blij verrast toen m’n sup plots voor de deur stond. Let wel: de bestelling bevestiging stond in de spam map.

Ik heb mijn bestelling eerder gehad dan verwacht

Ik kreeg mijn bord snel geleverd

Ik pakte de weekendaanbieding omdat dit de scherpste prijs was op dat moment. Hoewel het bord niet op voorraad was en de leverdatum op 6 juli stond in de webshop, had ik hem gisteren al (2 juli). Ik bn er erg blij mee.

Snelle levering en fijn direct contact

Zoals hierboven