Lange levertijd, foutieve levering

Eerst over de levertijd. 18 dagen adverteert men mee, voor mijn order begon toen/niet eerder het daadwerkelijke proces. Daarna ging er nog weken over hern voordat het pakket in huis was. Samenstellen en levering gebeurd vanuit China. Nu de diamant painting (eigen foto) gelegd wordt, blijkt dat zwarte steentjes geleverd zijn, terwijl dit 35 zakjes dark brown had moeten zijn. Weer een domper. Painting lijkt nu niet op de foto, we hebben geen zwarte hond. Kleur verkeerd herkend? , lijkt op computer toch echt wel duidelijk donker bruin. Of gewoon fout kleuren/zakjes in het pakket gedaan... Hopelijk reageert men op dit berucht of een gestuurde e-mail. Op deze manier geen volgende bestelling waard.

Slecht

Heb 20.febr een canvas besteld met eigen foto .maar heb nog steets niets ontvangen heb div mails gestuurt en kreeg te horen op 10 maart dat het onderweg is en dat het nog een dag of 6 duurt nu is het bijna april weer een mailtje gestuurd nog geen reactie en nog steets geen canvas ben der klaar mee

Verf is top de hoeveelheid in de potjes ook, canvas ook goed, tot nu toe de beste verfen op nummers, en heb er al een aantal gemaakt, Maar dit vindt ik toch de beste, nummers komen hier niet door en alles vloeit mooi over, toppie dus

Hele fijne produkten

Heel tevreden over schilderen op nummer van eigen foto .Prachtige kleuren en heel mooi resultaat Ook alle lof over de klantenservice ! Had n klein probleem en dat is heel goed en fijn opgelost ! Ik ben n heel tevreden klant !

Teleurgesteld in levertijd.

Ik wacht al 25 dagen op mijn pakket. Een week geleden gemaild en daar wel een snelle reactie op gehad dat het pakketje dezelfde week nog verzonden werd. Nu ,25 dagen na de bestelling, ligt mijn pakket nog ergens in China. Erg teleurgesteld aangezien het een cadeau is en ik toch echt op tijd besteld had. Bedrijf neemt niet eens zelf de moeite om te melden dat het pakket vertraging heeft opgelopen. Jammer.

Teleurstellend

De kleuren kloppen voor geen meter. Verder is alles perfect. Ik schilder het nu over met olieverf

Jammer diamond paiting niet af kunnenmaken

Verkeerde steentjes binnen gekregen…. Verkeerde kleuren en verkeerde cijfers In plaats van nummer 3722 heb ik 3022 gekregen En 3712 had ik nodig maar krijg 3012 met verkeerde kleur jammer

Hele lange levering

Levering duurde langer dan 1 maand, terwijl op de website geadverteerd wordt met 18 dagen (wat ook al lang is).

Beste Michiel, Bedankt voor uw review. Allereerst bieden wij onze excuses aan voor de verlate levering. Volgens onze gegevens heeft u een eigen foto besteld. De levertijd is gemiddeld 18 +/- dagen. Helaas was het bij de postbedrijven enorm druk in verband met de feestdagen (Sinterklaas en Kerst). Indien u nog een keer een bestelling bij ons plaatst, dan raad ik u aan om een normaal design te bestellen. Deze schilderijen worden de volgende dag geleverd. Ik wens u een hele fijne dag toe en tot ziens op onze website. Groetjes, Marloes

Goede service. Schilderij van eigen foto echt goed bedrukt. Hoop verschillende kleuren verf er bij gekregen. Ik ben echt super blij hoe schilderij gelukt is. Heel leuk om zo een eigen foto te schilderen.

Super snelle levering

Super snelle levering, 's avonds bestellen de volgende ochtend in huis

Super! paintingexpert

Producten komen altijd snel binnen, één keer de klantenservice nodig gehad en prima geholpen. Top!

verslavend

goede kwaliteit fijne verf en meer dan genoeg

Goed!!

Prima, snelle snelle levering, precies zoals productomschrijving op website.

Beste Marcel, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Doet wat het belooft

Vrijdag geleverd, moest last minute nog op zoek naar een cadeau. Zaterdagochtend stond de postbode al voor mijn huis. Ontvanger is erg blij met het cadeau van de olifanten schilderij

Beste S.w., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Slechte ervaring

Ik heb een foto schilderen op nummer ontvangen en hij is niet naar verwachtingen. Oplossingen zijn schijnbaar niet te vinden, je moet het volledige bedrag betalen voor iets waar je niet tevreden mee bent!

Beste Ashley, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Enkele weken nadat u uw product heeft ontvangen heeft u ons een berichtje gestuurd of wij de eigen foto terug zouden willen nemen. Helaas kunnen wij volgens onze algemene voorwaarden de eigen foto niet retour nemen. Deze algemene voorwaarden zijn opgesteld door Thuiswinkel Waarborg. U gaf ook aan dat u het niet meer nodig had. Hierbij werd niet aangegeven dat u niet tevreden bent. Als de foto niet mooi tot zijn recht komt, dan staan wij uiteraard altijd klaar voor een oplossing. Helaas was dit niet het geval. Wij betreuren de situatie. Hopelijk heeft u er alsnog een mooi kunstwerk van kunnen maken.

Enorm blij

Mooie schilderijen. Inmiddels al 3x wat gekocht en alle 3 de volgende dag geleverd Leuk ingepakt!

Beste Leone, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel blij

Super snelle service, goede terugkoppeling van wat er gebeurt en wanneer het geleverd wordt. Ook een hele goede prijs.

Beste R.J., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Keurig!

De prijs lag een paar euro lager dan bij een andere webshop gekozen, aangezien ik het product eigenlijk direct nodig had. Gelukkig stond het de volgende middag al op de stoep en kon ik direct schilderen. Alles weer helemaal goed dus, blij dat ik bij Painting Expert besteld heb.

Beste Lisanne, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel erg tevreden

Super tevreden met mijn ontvangen bestelling. Goede service en snel antwoord. Daar kan menig bedrijf nog wat van leren

Beste Monique, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Geniaal, snelle levering & antwoord

Ik ben heel tevreden van deze webshop! Voorheen had ik ergens anders een schilderij op nr besteld, deze levering duurde heel lang en de verf had 2 lagen nodig. Bij painting expert kwam de levering de dag erna toe. De verfpotjes zijn groot en dekken zeer goed. Bovendien had ik een vraag via hun formulier gesteld over de frames en kreeg binnen de dag antwoord. Mijn tweede bestelling is onderweg! Jammer dat hun keuze wel wat beperkt is in vergelijking met andere shops. Daar kunnen ze nog aan werken.

Beste Astrid, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goede kwaliteit

Top kwaliteit voor een acceptabele prijs.

Beste L., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Brol van China met lange levertijden

Slechte kwaliteit penselen. Zeer lange levertijden (2 maanden) en geen communicatie hierover. Eigenlijk een webwinkel die na een bestelling zelf een bestelling plaatst bij AliExpress. (gemakkelijk te vinden door "number painting" te zoeken --> vb: aap op canvas van 40*50 is €5,28. Ze vragen er zelf €29,99 (na zogezegde korting)) Doet me ook vragen stellen over hoe ze met je gegevens/bestanden omgaan.

Beste Jan, Ik zie dat u een eigen foto bij ons heeft besteld. Allereerst wil ik zeggen dat wij vertrouwelijk met de gegevens omgaan, zoals het beveiligen van de bestanden en wanneer de foto opgestuurd is, verwijderen we de foto weer. Daarnaast bestellen wij de eigen foto in de fabriek waar ook de normale designs worden besteld. Alle normale designs (ruim 350) hebben wij op voorraad in Nederland en worden de volgende dag geleverd door PostNL. Uiteraard bied ik mijn excuses aan voor de verlate levering en beperkte communicatie. Dit zal ik uiteraard meenemen als verbeterpunt. Ik weet mij nog te herinneren dat de levertijd verlengt, maar ik begrijp dat u dit bericht niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Daarnaast is het uiteraard mogelijk om de producten op Aliexpress te bestellen. Mensen genieten juist van de snelle verzendtijd, onze services en de kwaliteit van de producten. Ook zijn wij gemoeid met de opslagkosten bij PostNL. Ten slotte zijn onze producten CE-gecertificeerd. Ik verwacht dat dit niet zo is bij de producten van Aliexpress. Onze producten zijn daarom veilig te gebruiken. U ademt geen giftige stoffen in. Ik kan niet garanderen dat dat bij andere producten ook niet zo is. Hopelijk heb ik het e.a. kunnen toelichten en heb ik het vervelende gevoel kunnen weghalen. Indien ik nog iets voor u kan doen, dan hoor ik het uiteraard graag! Groetjes, Marloes van Painting Expert

Ben zeer tevreden over PE! + Mooie doeken (niet gevouwen), netjes opgerold + Genoeg verf + Leuk om te doen! Snelle verzending ook. Echt top.

Beste Lientje, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij besteden dag en nacht aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goed!

Een mooi vrouwen motief besteld. Volgende dag geleverd. Keurig!

Beste Sebas, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heb voor de tweede keer 2 eigen foto schilderijen besteld, na bestelling gekonstateerd dat de 30x40 niet de goede maat was voor 1 van de foto's. Gemaild of dat verandert kon worden. Kreeg mail terug dat dat geen probleem is en hoef geen bijbetaling te doen voor dank als terugkerende klant.

Beste Karel, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert