Geweldige kwaliteit

Je eigen foto omtoveren tot schilderij is fantastisch.

Prima hobby

1e schilderij op nummer was top. 2e minder door slechte druk en leesbaarheid cijfers. Na contact prima opgelost met korting op 3e schilderij en die is duidelijk en mooi om te maken. Service is zo wie zo prima

Voor herhaling vatbaar!

Super tevreden! De kwaliteit van het doek en de verf is geweldig. Wel moest ik een aantal aanpassingen maken kwa kleur om tevreden te zijn met mijn eindresultaat. Leuk om te doen!

Mooi geworden

Ik ben erg blij hoe hij er nu uitziet. Klaar om op te hangen in me zoontjes kamer.

Heel goed product

De tien is een score die jullie verdienen voor het geleverde werk. Het verven moeten we zelf doen maar het wordt ons in ieder geval makkelijker gemaakt en ik doe het met heel veel plezier!

Goede kwaliteit materiaal, netjes en compact verzonden.

Eerst de kat geschilderd omdat die me makkelijk leek met grotere vlakken ideaal dus om te beginnen. Ze is nu zo mooi geworden dat ik ook de labrador besteld heb. Die is onderweg en ondertussen ben ik aan een foto van onze woning die te koop staat begonnen. Dit wordt een mooie herinnering om op een duidelijk zichtbare plaats te hangen in ons penthouse in opbouw.

Super goede service, en goede kwaliteit

Ik had een klacht over de ontvangen spullen. Dit werd super serieus opgepakt. Kreeg kadobon voor het volle bedrag. En toen de nieuwe leverancier bekend was opnieuw besteld. Perfecte spullen gekregen. Echt een fijn bedrijf

Mijn foto van mijn vriendin / vrouw

Een gepersonaliseerde foto laten maken van onze trouwerij samen met mijn vrouw. Een moment om nooit te vergeten! Het doek geleverd gekregen samen met de verf, kwasten en een voorbeeld op A3 papier. Inmiddels is het schilderij af en heeft het door middel van de lijst een schitterende plek in ons huis gekregen. Een zekere aanrader!

Ik ben erg onder de indruk van mijn bestelling bij Painting Expert. Ik moest een tijdje wachten omdat ik een Eigen Foto had besteld, maar het was het zeker waard! Vooral nu met de herfstdagen geniet ik enorm van het schilderen. De kleuren kloppen precies en het pakketje kwam in een goede stevige verpakking waardoor het canvas er goed uitzag. Het voorbeeldpapiertje is ook ideaal. Helaas kon ik deze niet digitaal ontvangen, wellicht een tip voor het bedrijf! Verder ben ik heel erg tevreden en zal ik zeker nog is een bestelling plaatsen :)

Gewedig

We Haden een eigen foto opgestuurd en Toen ik het terug en had ingekleud was het net echr.

Was really fun to do the paint by #!

It took a while to get here but EVERYTHING was included (no missing paint numbers or anything). Super happy!

Ben helemaal tevreden

De eerste keer dat ik bij PaintingExpert bestel, en ik ben erg onder de indruk. Doordat ik een nieuwe klant ben kreeg ik een kortingscode van 10%. Dit was zeker leuk meegenomen! De schilderijen waren mooi verpakt, met veel kleurtjes. Het pakketje kwam ook binnen de aangegeven levertijd. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, en kan niet wachten om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ga zo door PaintingExpert!

Leuk om te doen! Nette bestelling

Via Painting Expert een eigen foto besteld. Je krijgt na 7 dagen een traceercode, omdat het pakketje nog gemaakt moet worden. Dat is natuurlijk logisch, want ik had een foto besteld van mijn hond. Hierna kan je per stap kijken waar je pakketje is, en uitrekenen wanneer het komt. Ik ben zeer tevreden over de levering. Het pakketje bevat vijf kwasten, een schilderij, een voorbeeld op A4 papier en natuurlijk de verf. Ik had gekozen voor 36 kleurtjes omdat het dat gedetailleerder maakt. Al met al een geslaagde bestelling! Ik had gekozen voor achteraf betalen, zodat ik eerst kan kijken wat ik krijg. Verven op nummer is mijn nieuwe hobby geworden! Ik zal nog eens een bestelling bij jullie plaatsen.

Super hoor!

Ik ben helemaal tevreden! Snelle levering ook :)

Geweldig om te doen!

Zeer tevreden! Voor herhaling vatbaar

Ik ben heel erg tevreden

Erg blij met mijn aankoop! Heeft mijn verwachtingen overtroffen

Review voor Painting Expert

Producten zijn van de juiste kwaliteit. Ben er erg content mee! :)

Schilderen op nummer pakket

Leuk om te doen! Pakket bestaat uit kwasten, voorbeeld A4, verf (echt ruim voldoende) en natuurlijk het canvas. Dit is van stevig materiaal.

Painting Expert, Leeuw, Eigen foto

Goede ervaring en leuke schilderijen om te schilderen, vooral mijn favorieten zoals de leeuw en de eigen foto

Super goed!! Heel blij mee

Ik ben super enthousiast!

Een goede evaring

Prettige ervaring en leuke producten. Helemaal super zeg, wauw!

Painting Expert - Review

Op 2 augustus mijn bestelling geplaatst en super snel in huis. Ik ben mega tevreden!

Snelle levering, leuk om te doen

Mijn nieuwe hobby! Vind het heel erg leuk om te doen, muziekje aan, kachel hoog en schilderen maar!

Service en kwaliteit

Service top! Marloes beantwoord mijn mailtjes binnen enkele uren. Kwaliteit van de eigen foto is goed!

Bezigheidstherapie, leuk

Leuke bezigheidstherapie voor op vakantie in het hoge noorden van Europa!