Mooi canvas met frame ontvangen. Makkelijk in elkaar te zetten. Ik kan me goed vermaken met dit schilderij in de coronatijd. Bedankt painting expert!

Zojuist mn eigen foto ontvangen. Ziet er geweldig uit! Mooie kwastjes en het canvas is van goede kwaliteit.

Waar voor je geld!

Het is oké, als je tijd hebt, veel tijd

Het is goed, als je iets bestelt wat bij hen op stock ligt, indien je een eigen foto bestelt zou ik het niet doen. Ik bestelde de foto op 17 november. Inmiddels zijn we 31 december en is er nog steeds geen pakje uit china aangekomen. Wel kreeg ik ondertussen van de Customer service een gratis schilderij zodat ik toch nog iets had voor Kerst. Kwaliteit is wel degelijk en Customer service werkt naar behoren.

Leveringen naar België nemen soms 1 of 2 dagen in beslag. Super snel! Los frame ontvangen met prettige handleiding. Kwastjes niet te hard, maar ook niet te zacht. Genoeg verf (enorm pluspunt), normaal moet ik altijd nog een keer om verf vragen bij andere shops). Leuk!

Matig

Mijn eerste bestelling gedaan met een lijst. Snelle levering, maar moet ik dit nog zelf in elkaar knutselen. Ik heb 2 linker handen en de handleiding is zeer matig. Een paar plaatjes en 50 schroefjes... Dat gaat um niet worden. Ik heb de spullen maar in de kast gezet tot het moment van een grote opruiming/schoonmaak...

Leuke mensen!

Zeer tevreden over Painting Expert maar ik moet zeggen ben ook een goede klant (vaste klant). Altijd keurig op tijd geleverd, retourneren geen probleem. Leuke mensen bij de klantenservice! Aanrader!!

leuk hoor

Leuk om te doen

Heerlijk creatief tijdsverdrijf

Vooral in deze coronatijd een prettig tijdsverdrijf maar ook met mooie resultaat. Mooier dan ik had verwacht!

Erg goede kwaliteit

fijne kwaliteit, goed verpakt en leuk om te doen tijdens de koude dagen. mijn zuster heeft eerder bij jullie besteld en ik raad jullie ook aan

In een woord, super

In een woord, super

Heel tevreden - ga hier vaker kopen

Eigen foto en een normaal schilderij besteld. De levertijd van een eigen foto is ongeveer 20 dagen, vandaar dat ik ook een normaal design heb besteld. Beide schilderijen zijn inmiddels geleverd en ik de kwaliteit is gewoon erg goed. Beter zelfs dan andere paintingbedrijven, zoals de lijnen zijn goed zichtbaar en de nummertjes ook. De pencelen (5st.) zijn van een prima kwaliteit, al heb ik ook een setje extra gekocht, net zo handig. Je krijgt genoeg verf en de nummers komen goed overeen met de cijfers op het doek. + doek + cijfers + verf + kwasten + verpakking

Nooit meer!

Vandaag het pakket ontvangen.... Eerst werd het een Sint cadeau, nu al Kerst.... Zolang wachten! Dit is de eerste en ook de laatste keer dat ik bij jullie iets heb besteld!!!!  Een opgerolde !!!! canvas, geen mooie afgewerkte doos, nog niet eens een foto van wat ik heb besteld, goed dat mijn man het terug vond zodat ik het kan afdrukken want dit is een kerstcadeau. Een schande!!! En dat voor toch een dure prijs!!! Nee nooit meer, de penselen hebben we weken op voorhand gekregen en vandaag dit.... Ik zal jullie ook nergens aanbevelenq

Beste Brigitte, Bedankt voor uw berichtje. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Eerlijk gezegd ontvangen wij nooit klachten omtrent de eigen foto. Er is wel eens een kleurverschil, maar meer ook niet. Wij vinden het jammer dat dit u ontevreden bent. Het canvas is opgerold om ervoor te zorgen dat er geen kreukels in komen. Dit staat ook aangegeven op de website. Als wij het bijvoorbeeld op een lijst laten versturen, dan zijn de verzendkosten ongeveer €75,- tot €100,- per pakketje. Het neemt namelijk erg veel ruimte in beslag bij de vliegtuigmaatschappij. Wij vinden het jammer dat onze productinformatie niet duidelijk voor u was. Hopelijk heeft u fijne Kerstdagen gehad! Groet, Team Painting Expert

Snelle levering, leuke ontwerpen en inclusief materiaal

Snelle levering, leuke ontwerpen en inclusief materiaal

Alles verlopen als beloofd (voorzichtig met vandaag besteld morgen in huis) bij mij een dag later

Ongelofelijke service. Hoewel ik meerdere malen contact moest opnemen met de klantendienst, verliep dit altijd zeer professioneel. De klantenservice die altijd bereikbaar is, dat is top service.

zeer slecht

ik wacht al bijna 1 maand op de levering, netjes betaald het was bedoeld als kado, denk leuk als origineel kado mooi niet dus.

schilderen op nummer

mijn schilderen op pakket vorige week ontvangen. erg goed geleverd door de vriendelijke postnl bezorger in deze zware tijden. open gemaakt en het pakketje voldoet aan mijn verwachtingen. je krijgt veel verf en fijne pencelen, normaal kom ik altijd verf tekort maar hier niet. goed gedaan en bedankt. tot de volgende!

Erg goed. Geen minpunten, snelle levering, goede verpakking, leuk om te doen, dus tevreden!

Keurig

mijn kunstwerk ontvangen en ik moet zeggen, het ziet er keurig uit. Mooie verpakking en alles is goed beschermd tegen eventuele beschadigen van het vervoer. Daarnaast wordt ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling (door marloes).

net besteld, kan morgen al schilderen

snelle verzending

Wegens externe partijen is het pakketje niet aangekomen. Dit is echter snel en netjes opgelost.

2 pakketjes

twee pakketten besteld, ziet er goed uit, ben al met een paar nummertjes begonnen

Graag een telefoonnummer toevoegen.

Ik vind het vervelend dat ik voor advies niet even kan bellen. Verder alles netjes ontvangen.