Goede service. Schilderij van eigen foto echt goed bedrukt. Hoop verschillende kleuren verf er bij gekregen. Ik ben echt super blij hoe schilderij gelukt is. Heel leuk om zo een eigen foto te schilderen.

Super snelle levering

Super snelle levering, 's avonds bestellen de volgende ochtend in huis

Super! paintingexpert

Producten komen altijd snel binnen, één keer de klantenservice nodig gehad en prima geholpen. Top!

verslavend

goede kwaliteit fijne verf en meer dan genoeg

Goed!!

Prima, snelle snelle levering, precies zoals productomschrijving op website.

Beste Marcel, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Doet wat het belooft

Vrijdag geleverd, moest last minute nog op zoek naar een cadeau. Zaterdagochtend stond de postbode al voor mijn huis. Ontvanger is erg blij met het cadeau van de olifanten schilderij

Beste S.w., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Slechte ervaring

Ik heb een foto schilderen op nummer ontvangen en hij is niet naar verwachtingen. Oplossingen zijn schijnbaar niet te vinden, je moet het volledige bedrag betalen voor iets waar je niet tevreden mee bent!

Beste Ashley, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Enkele weken nadat u uw product heeft ontvangen heeft u ons een berichtje gestuurd of wij de eigen foto terug zouden willen nemen. Helaas kunnen wij volgens onze algemene voorwaarden de eigen foto niet retour nemen. Deze algemene voorwaarden zijn opgesteld door Thuiswinkel Waarborg. U gaf ook aan dat u het niet meer nodig had. Hierbij werd niet aangegeven dat u niet tevreden bent. Als de foto niet mooi tot zijn recht komt, dan staan wij uiteraard altijd klaar voor een oplossing. Helaas was dit niet het geval. Wij betreuren de situatie. Hopelijk heeft u er alsnog een mooi kunstwerk van kunnen maken.

Enorm blij

Mooie schilderijen. Inmiddels al 3x wat gekocht en alle 3 de volgende dag geleverd Leuk ingepakt!

Beste Leone, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel blij

Super snelle service, goede terugkoppeling van wat er gebeurt en wanneer het geleverd wordt. Ook een hele goede prijs.

Beste R.J., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Keurig!

De prijs lag een paar euro lager dan bij een andere webshop gekozen, aangezien ik het product eigenlijk direct nodig had. Gelukkig stond het de volgende middag al op de stoep en kon ik direct schilderen. Alles weer helemaal goed dus, blij dat ik bij Painting Expert besteld heb.

Beste Lisanne, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel erg tevreden

Super tevreden met mijn ontvangen bestelling. Goede service en snel antwoord. Daar kan menig bedrijf nog wat van leren

Beste Monique, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Geniaal, snelle levering & antwoord

Ik ben heel tevreden van deze webshop! Voorheen had ik ergens anders een schilderij op nr besteld, deze levering duurde heel lang en de verf had 2 lagen nodig. Bij painting expert kwam de levering de dag erna toe. De verfpotjes zijn groot en dekken zeer goed. Bovendien had ik een vraag via hun formulier gesteld over de frames en kreeg binnen de dag antwoord. Mijn tweede bestelling is onderweg! Jammer dat hun keuze wel wat beperkt is in vergelijking met andere shops. Daar kunnen ze nog aan werken.

Beste Astrid, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goede kwaliteit

Top kwaliteit voor een acceptabele prijs.

Beste L., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Brol van China met lange levertijden

Slechte kwaliteit penselen. Zeer lange levertijden (2 maanden) en geen communicatie hierover. Eigenlijk een webwinkel die na een bestelling zelf een bestelling plaatst bij AliExpress. (gemakkelijk te vinden door "number painting" te zoeken --> vb: aap op canvas van 40*50 is €5,28. Ze vragen er zelf €29,99 (na zogezegde korting)) Doet me ook vragen stellen over hoe ze met je gegevens/bestanden omgaan.

Beste Jan, Ik zie dat u een eigen foto bij ons heeft besteld. Allereerst wil ik zeggen dat wij vertrouwelijk met de gegevens omgaan, zoals het beveiligen van de bestanden en wanneer de foto opgestuurd is, verwijderen we de foto weer. Daarnaast bestellen wij de eigen foto in de fabriek waar ook de normale designs worden besteld. Alle normale designs (ruim 350) hebben wij op voorraad in Nederland en worden de volgende dag geleverd door PostNL. Uiteraard bied ik mijn excuses aan voor de verlate levering en beperkte communicatie. Dit zal ik uiteraard meenemen als verbeterpunt. Ik weet mij nog te herinneren dat de levertijd verlengt, maar ik begrijp dat u dit bericht niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Daarnaast is het uiteraard mogelijk om de producten op Aliexpress te bestellen. Mensen genieten juist van de snelle verzendtijd, onze services en de kwaliteit van de producten. Ook zijn wij gemoeid met de opslagkosten bij PostNL. Ten slotte zijn onze producten CE-gecertificeerd. Ik verwacht dat dit niet zo is bij de producten van Aliexpress. Onze producten zijn daarom veilig te gebruiken. U ademt geen giftige stoffen in. Ik kan niet garanderen dat dat bij andere producten ook niet zo is. Hopelijk heb ik het e.a. kunnen toelichten en heb ik het vervelende gevoel kunnen weghalen. Indien ik nog iets voor u kan doen, dan hoor ik het uiteraard graag! Groetjes, Marloes van Painting Expert

Ben zeer tevreden over PE! + Mooie doeken (niet gevouwen), netjes opgerold + Genoeg verf + Leuk om te doen! Snelle verzending ook. Echt top.

Beste Lientje, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij besteden dag en nacht aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goed!

Een mooi vrouwen motief besteld. Volgende dag geleverd. Keurig!

Beste Sebas, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heb voor de tweede keer 2 eigen foto schilderijen besteld, na bestelling gekonstateerd dat de 30x40 niet de goede maat was voor 1 van de foto's. Gemaild of dat verandert kon worden. Kreeg mail terug dat dat geen probleem is en hoef geen bijbetaling te doen voor dank als terugkerende klant.

Beste Karel, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Snelle levering en zo leuk om te doen!

Ik heb nog zo veel plezier met schilderen op nummer!! Net eentje klaar en weer eentje besteld, ik kan morgen weer beginnen want de volgende dag is het pakket alweer in huis, super!! M'n nichtje zal er blij mee zijn, kraamcadeautje gemaakt! Mooie kleuren verf ook!!

Beste L, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de snelheid van de verzending. Wij pakken zelfs de spulletjes in om 23:59 uur! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel erg tevreden met mijn eigen foto. Het is net echt!

Beste Adinde, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij besteden dag en nacht aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

5 sterren

Ik had een eigen foto besteld en een normale schilderij. De normale kwam al de volgende dag en de eigen foto in 20 dagen. Perfect! Ik ben er wel eventjes zoet mee maar ik kom zeker nog is terug!

Beste Meis, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de snelheid van de verzending. Wij pakken zelfs de spulletjes in om 23:59 uur! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goede service en vriendelijk personeel

Vanwege corona was verzending vertraagd. Onze persoonlijke situatie vroeg om spoed, we werden uiterst vriendelijk te woord gestaan en er werd alles aangedaan de zending te versnellen. Prachtig schilderij ontvangen van persoonlijke foto.

Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Uitstekende service voor een perfect product

Het bedrijf levert een perfecte service. Ze hebben speciaal voor mij gezocht naar een apart schilderij wat ik nergens kon kopen. Er was persoonlijk contact en de medewerkers doen graag een stapje harder voor je, echt uitstekend!!! Het schilderij is van een hoge kwaliteit en het is precies zoals ik het wilde hebben. Ik blijf hier zeker mijn schilderijen kopen en ik zou het dan ook zeker aanraden voor iedereen!!

Beste Matthew, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goede service.

Zelfs een jaar na aanschaf werd ik nog goed geholpen en ontving ik ontbrekende verf. Resultaat is erg mooi geworden!

Beste Angelique, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel leuk om te doen, prachtig resultaat!

De verzending duurde 3 weken, dat vond ik wel aan de lange kant. Er zaten mooie kleuren bij en het was heel erg leuk om te doen. Het resultaat is prachtig geworden. Ik ga zeker nog een keer bestellen!

Beste Lynn, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wat leuk om te horen dat u de kwaliteit van onze producten zo goed vindt! De foto ziet er ook prachtig uit! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

zeer goed

1 Van mijn schilderijen was niet de goede kleur bij geleverd, Nu werd er kosteloos door hun een nieuwe besteld en heb die ondertussen binnen met de juiste kleuren. Er werd meteen goed naar een oplossing gezocht Een heel goed en fijn bedrijf die mee denkt aan de mensen

Beste Hanneke, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert