Snelle levering en zo leuk om te doen!

Ik heb nog zo veel plezier met schilderen op nummer!! Net eentje klaar en weer eentje besteld, ik kan morgen weer beginnen want de volgende dag is het pakket alweer in huis, super!! M'n nichtje zal er blij mee zijn, kraamcadeautje gemaakt! Mooie kleuren verf ook!!

Beste L, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de snelheid van de verzending. Wij pakken zelfs de spulletjes in om 23:59 uur! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel erg tevreden met mijn eigen foto. Het is net echt!

Beste Adinde, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij besteden dag en nacht aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

5 sterren

Ik had een eigen foto besteld en een normale schilderij. De normale kwam al de volgende dag en de eigen foto in 20 dagen. Perfect! Ik ben er wel eventjes zoet mee maar ik kom zeker nog is terug!

Beste Meis, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Fijn dat u tevreden bent met de snelheid van de verzending. Wij pakken zelfs de spulletjes in om 23:59 uur! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goede service en vriendelijk personeel

Vanwege corona was verzending vertraagd. Onze persoonlijke situatie vroeg om spoed, we werden uiterst vriendelijk te woord gestaan en er werd alles aangedaan de zending te versnellen. Prachtig schilderij ontvangen van persoonlijke foto.

Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Uitstekende service voor een perfect product

Het bedrijf levert een perfecte service. Ze hebben speciaal voor mij gezocht naar een apart schilderij wat ik nergens kon kopen. Er was persoonlijk contact en de medewerkers doen graag een stapje harder voor je, echt uitstekend!!! Het schilderij is van een hoge kwaliteit en het is precies zoals ik het wilde hebben. Ik blijf hier zeker mijn schilderijen kopen en ik zou het dan ook zeker aanraden voor iedereen!!

Beste Matthew, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goede service.

Zelfs een jaar na aanschaf werd ik nog goed geholpen en ontving ik ontbrekende verf. Resultaat is erg mooi geworden!

Beste Angelique, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Heel leuk om te doen, prachtig resultaat!

De verzending duurde 3 weken, dat vond ik wel aan de lange kant. Er zaten mooie kleuren bij en het was heel erg leuk om te doen. Het resultaat is prachtig geworden. Ik ga zeker nog een keer bestellen!

Beste Lynn, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wat leuk om te horen dat u de kwaliteit van onze producten zo goed vindt! De foto ziet er ook prachtig uit! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

zeer goed

1 Van mijn schilderijen was niet de goede kleur bij geleverd, Nu werd er kosteloos door hun een nieuwe besteld en heb die ondertussen binnen met de juiste kleuren. Er werd meteen goed naar een oplossing gezocht Een heel goed en fijn bedrijf die mee denkt aan de mensen

Beste Hanneke, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk en doen graag iets extra's voor bestaande en nieuwe klanten. Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Twee doeken gedaan ontzettend leuk om te doen Ben nu met de volgende twee doeken begonnen

Beste Koos, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wat leuk om te horen dat u schilderen op nummer zo leuk vindt! De foto's zien er ook prachtig uit! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Goede communicatie

Pakket werd helaas 1 dag later bezorgd, maar werd goed over gecommuniceerd. Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren. Verder zoals altijd goede service. Standaard designs worden de volgende dag geleverd

Beste D, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wat leuk om te horen dat u onze communicatie zo waardeert! Wij staan altijd voor u klaar! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

10/10 klantvriendelijk

Klantendienst was echt superlief & hebben het probleem opgelost :) echt blij ermee & met hoe behulpzaam ze waren. Ook telkens snelle levering, nog nooit probleem gehad met de duur van een levering

Beste Nicole, Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wat leuk om te horen dat u onze communicatie zo waardeert! Wij staan altijd voor u klaar! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Ronduit bedrog ! na een maand nog niks ontvangen en blijkt vanuit China te komen

De website ziet er veelbelovend en eerlijk uit maar dat is het zeker niet ! Ik heb mijn pakketje al een maand geleden besteld maar nog altijd niet ontvangen. De verwachtte levertermijn op de website is dus zeker niet correct en de vermelding 'voor 24 u besteld is morgen in huis' al helemaal niet. Reden waarom het allemaal zo lang moet duren is omdat ze zelf hun pakketjes vanuit China laten overkomen (staat duidelijk in de track en trace code die ik heb opgevraagd). Je weet wel, van die goedkope rommel. Dat was niet wat ik voor ogen had toen ik bestelde op deze Nederlandse website ! Bedrog dus !

De kleuren waren totaal anders dan op de foto

Leuke plaat van beukenbomen met koolmeesjes op de foto van Painting expert. Helaas klopten de kleuren totaal niet: bruin i.p.v. zwart en grijstinten, roze i.p.v. wittinten. Heel onnatuurlijk.

Goed!!

Geen klachten, snel geleverd binnen 1 dag

Beste D.A.R., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wat leuk om te horen dat u onze verzendsnelheid! Wij staan altijd voor u klaar en pakken zelfs pakketjes voor u in om 23:59 uur! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Bereikbaar en hulpzaam

Heb wat lang moeten wachten op de levering i.v.m. corona, maar het zijn super schilderij en erg leuk om te doen. Resultaat is prachtig. Ik miste 1 kleur verf en heb de klantenservice gemaild. Kreeg na 1 dag al respons. En er wordt een nieuw setje kleuren toegestuurd. Super fijn!

klantenservice

Ik was in beginsel niet zo tevreden over de levertijd van mijn schilderij met eigen foto. De klantenservice heeft contact met me opgenomen en heeft het weten op te lossen. Ik ben dus erg goed geholpen.

Zeer rustgevende bezigheid

Ik ben kankerpatiënt en dit geeft mij rust en afleiding tijdens de zware chemo behandelingen.

Wat een snelle levering van mijn schilderij, ik ben meteen begonnen, zo mooi wordt het. M'n vriendin is volgende week jarig, ik weet al een heel mooi cadeau voor haar!

Goed product, super snelle levering!

Super leuk schilderij ontvangen. De klantenservice reageert snel en duidelijk op de vragen die ik had. Ik bestel zeker een tweede keer

Goede kwaliteit!

Het verbaast mij echt hoe goed de kwaliteit is van dit product! Ook super leuk eigen verpakking van de webshop! Aandacht aan besteed en professioneel. Het is ook echt super leuk om te doen. Nieuwe hobby erbij.

Schildpadje

Vandaag een schildpadje besteld. Zie dat hij morgen geleverd wordt. Top!

Ze komen beloftes na.

Mijn eerste schilderij had ik snel klaar, was erg leuk. Ik had de bestelling al de volgende dag in huis; Ik neem aan dat de producten die op de website staan ook in voorraad zijn. (als het uit China moet komen duurt het enkele weken) Ik miste alleen 1 kleur groen. Na enkele dagen kreeg ik via de post meer dan 10 potjes groen om uit te kiezen. Nu kan ik mijn rozen helemaal af maken. Fijne service!

Lange levertijd en komt uit China

Ik heb een eigen foto voor schilderen op nummer besteld. Ze geven aan dat de levertijd 20 dagen zou zijn maar ik heb halverwege december besteld en nog steeds niets ontvangen. Ook blijkt dat de bestelling uit China moet komen. Als ik dat had geweten, had ik nooit besteld. Slecht voor het milieu en dit soort dingen kunnen ook prima in Nederland geproduceerd worden. Zeker voor deze prijs.

Ik heb een foto van mijn kleinkinderen op gestuurd ,en kreeg een mooi pakket met duidelijke cijfers en mooie kleuren, het was een plezier om er mee te werken. M vr gr D den Hartog