Ronduit bedrog ! na een maand nog niks ontvangen en blijkt vanuit China te komen

De website ziet er veelbelovend en eerlijk uit maar dat is het zeker niet ! Ik heb mijn pakketje al een maand geleden besteld maar nog altijd niet ontvangen. De verwachtte levertermijn op de website is dus zeker niet correct en de vermelding 'voor 24 u besteld is morgen in huis' al helemaal niet. Reden waarom het allemaal zo lang moet duren is omdat ze zelf hun pakketjes vanuit China laten overkomen (staat duidelijk in de track en trace code die ik heb opgevraagd). Je weet wel, van die goedkope rommel. Dat was niet wat ik voor ogen had toen ik bestelde op deze Nederlandse website ! Bedrog dus !

De kleuren waren totaal anders dan op de foto

Leuke plaat van beukenbomen met koolmeesjes op de foto van Painting expert. Helaas klopten de kleuren totaal niet: bruin i.p.v. zwart en grijstinten, roze i.p.v. wittinten. Heel onnatuurlijk.

Goed!!

Geen klachten, snel geleverd binnen 1 dag

Beste D.A.R., Hartelijk bedankt voor het schrijven van review! Wat leuk om te horen dat u onze verzendsnelheid! Wij staan altijd voor u klaar en pakken zelfs pakketjes voor u in om 23:59 uur! Wij verwelkomen u graag weer een keertje op onze website! 🎨 Groeten, Marloes van Painting Expert

Bereikbaar en hulpzaam

Heb wat lang moeten wachten op de levering i.v.m. corona, maar het zijn super schilderij en erg leuk om te doen. Resultaat is prachtig. Ik miste 1 kleur verf en heb de klantenservice gemaild. Kreeg na 1 dag al respons. En er wordt een nieuw setje kleuren toegestuurd. Super fijn!

klantenservice

Ik was in beginsel niet zo tevreden over de levertijd van mijn schilderij met eigen foto. De klantenservice heeft contact met me opgenomen en heeft het weten op te lossen. Ik ben dus erg goed geholpen.

Zeer rustgevende bezigheid

Ik ben kankerpatiënt en dit geeft mij rust en afleiding tijdens de zware chemo behandelingen.

Wat een snelle levering van mijn schilderij, ik ben meteen begonnen, zo mooi wordt het. M'n vriendin is volgende week jarig, ik weet al een heel mooi cadeau voor haar!

Goed product, super snelle levering!

Super leuk schilderij ontvangen. De klantenservice reageert snel en duidelijk op de vragen die ik had. Ik bestel zeker een tweede keer

Goede kwaliteit!

Het verbaast mij echt hoe goed de kwaliteit is van dit product! Ook super leuk eigen verpakking van de webshop! Aandacht aan besteed en professioneel. Het is ook echt super leuk om te doen. Nieuwe hobby erbij.

Schildpadje

Vandaag een schildpadje besteld. Zie dat hij morgen geleverd wordt. Top!

Ze komen beloftes na.

Mijn eerste schilderij had ik snel klaar, was erg leuk. Ik had de bestelling al de volgende dag in huis; Ik neem aan dat de producten die op de website staan ook in voorraad zijn. (als het uit China moet komen duurt het enkele weken) Ik miste alleen 1 kleur groen. Na enkele dagen kreeg ik via de post meer dan 10 potjes groen om uit te kiezen. Nu kan ik mijn rozen helemaal af maken. Fijne service!

Lange levertijd en komt uit China

Ik heb een eigen foto voor schilderen op nummer besteld. Ze geven aan dat de levertijd 20 dagen zou zijn maar ik heb halverwege december besteld en nog steeds niets ontvangen. Ook blijkt dat de bestelling uit China moet komen. Als ik dat had geweten, had ik nooit besteld. Slecht voor het milieu en dit soort dingen kunnen ook prima in Nederland geproduceerd worden. Zeker voor deze prijs.

Ik heb een foto van mijn kleinkinderen op gestuurd ,en kreeg een mooi pakket met duidelijke cijfers en mooie kleuren, het was een plezier om er mee te werken. M vr gr D den Hartog

Erg leuk om te doen! Mooi resulltaat.

Voor het eerst een painting gemaakt. In het begin even wennen, eerst vond ik de verf te dik. Ik kwam erachter dat je het kwastje goed nat moet houden. En de verf hier iets mee verdunnen. Heb erg genoten van het proces. Erg rustgevend. Ik heb zelf een paar kleine details toegevoegd/veranderd qua kleur.

Prachtig resultaat!

Een zwart-wit foto ingestuurd en een canvas van 40/50 besteld. Ik kreeg een zeer gedetailleerde canvas, waardoor het resultaat prachtig is !

Belofte wordt waar gemaakt

Het is een goed product waar je menig uurtje kunt doorbrengen. Resultaat is uitstekend in ons geval. Zie eindresultaat op bijgaande foto.

In een woord super.

Volgende dag al geleverd.

Mooi canvas met frame ontvangen. Makkelijk in elkaar te zetten. Ik kan me goed vermaken met dit schilderij in de coronatijd. Bedankt painting expert!

Zojuist mn eigen foto ontvangen. Ziet er geweldig uit! Mooie kwastjes en het canvas is van goede kwaliteit.

Het is oké, als je tijd hebt, veel tijd

Het is goed, als je iets bestelt wat bij hen op stock ligt, indien je een eigen foto bestelt zou ik het niet doen. Ik bestelde de foto op 17 november. Inmiddels zijn we 31 december en is er nog steeds geen pakje uit china aangekomen. Wel kreeg ik ondertussen van de Customer service een gratis schilderij zodat ik toch nog iets had voor Kerst. Kwaliteit is wel degelijk en Customer service werkt naar behoren.

Leveringen naar België nemen soms 1 of 2 dagen in beslag. Super snel! Los frame ontvangen met prettige handleiding. Kwastjes niet te hard, maar ook niet te zacht. Genoeg verf (enorm pluspunt), normaal moet ik altijd nog een keer om verf vragen bij andere shops). Leuk!

Matig

Mijn eerste bestelling gedaan met een lijst. Snelle levering, maar moet ik dit nog zelf in elkaar knutselen. Ik heb 2 linker handen en de handleiding is zeer matig. Een paar plaatjes en 50 schroefjes... Dat gaat um niet worden. Ik heb de spullen maar in de kast gezet tot het moment van een grote opruiming/schoonmaak...

Leuke mensen!

Zeer tevreden over Painting Expert maar ik moet zeggen ben ook een goede klant (vaste klant). Altijd keurig op tijd geleverd, retourneren geen probleem. Leuke mensen bij de klantenservice! Aanrader!!

leuk hoor

Leuk om te doen