Fijne & geduldige samenwerking met Christel

Christel heeft voor ons een heel mooi tuinplan uitgewerkt. Door ons toedoen had het behoorlijk wat vertraging. Christel was erg geduldig en heeft ons heel fijn geholpen!

Prettig en vlot contact

Christel heeft ons echt geholpen met een mooi tuinontwerp. Ze is een prettig persoon met oog voor detail en oor voor de klant. Opvallend vind ik dat ze snel in de gaten heeft welke stijl bij onze wensen en ons huis past. Zelfs na het ontwerp goed bereikbaar voor vragen.

Prettige samenwerking en een mooie tuin als resultaat!

Wij hebben de samenwerking al prettig ervaren en er is een mooi tuinontwerp uit voortgekomen waar wij erg blij mee zijn.

Mooi resultaat, snel opgepakt en meedenkend

Blij met het resultaat, snel opgepakt en meedenkend om tot een ontwerp te komen waar alles in verwerkt zit dat wij graag in onze tuin wilde hebben.

Tevreden met resultaat en advies

Wij hebben ons tuinontwerp laten ontwikkelen door Christel. Wij zijn zeer tevreden met het ontwerp dat zij heeft opgeleverd en het advies dat zij heeft gegeven. Het contact verliep heel prettig ondanks dat dit volledig online was.

Tevreden over ontwerp en beplantingsplan!

Christel kon op zeer korte termijn een tuinontwerp voor ons maken. Wij zijn tevreden over haar ontwerp en beplantingsplan. Ze luisterde goed naar onze wensen. Ze reageert snel op mail en is ook telefonisch bereikbaar.

Leuk origineel ontwerp waarmee al onze wensen wel in onze tuin bleken te passen.

Goed contact, leuk origineel ontwerp en keuze uit twee voorstellen waarvan één na een belafspraak helemaal uitgewerkt wordt. Echt een aanrader als je veel werk zelf wil doen en niet een hovenier een hele nieuwe tuin wil laten aanleggen.

Prachtig en compleet ontwerp ontvangen

Wij zijn erg tevreden over het mooie ontwerp dat Christel op korte termijn en op afstand voor ons heeft gemaakt. Op basis van een mailtje met wat eisen en wensen en een kadastertekening had Christel op heel korte termijn twee schetsen klaar, die we gedetailleerd hebben doorgenomen. Alle opmerkingen werden daarna in een definitief, zeer compleet en gedetailleerd, ontwerp verwerkt. We zijn er blij mee. De communicatie met Christel verloopt vlot en ze toont aan zeer betrokken te zijn met het werk dat ze uitvoert. Kortom: een aanrader !

Ontzettend tevreden over ontwerp en de fijne communicatie

We vonden het erg moeilijk om zelf een goede indeling te maken voor onze tuin. Bijzonder om te zien hoe Christel onze (behoorlijk lange) lijst aan wensen allemaal heeft kunnen verwerken in een mooi tuinontwerp waar wij nooit op zouden zijn gekomen. We hebben een kant-en-klaar pakket gekregen die we direct door konden sturen naar de hovenier. Van de hovenier hebben we complimenten gekregen voor de duidelijke tekeningen die Christel heeft gemaakt. Ook veel positieve reacties gekregen van omwonenden. De communicatie met Christel verliep prettig en snel, dus overall ontzettend tevreden en zeker aan te bevelen.