Heel goed geholpen door Karin. Mijn krullen zijn weer terug! Ben er super blij mee!

Wat een kadootje!

Hoewel nog niet officieel "te koop" was ik toch al wel erg benieuwd naar de eigen producten van Mandy. Al een tijdje op zoek naar een vervangend product van de Marlie gel en deze Flaxseed gel komt er wel erg dicht bij in de buurt! Dankjewel Mandy, dat ik de gel al mocht meenemen! Mijn haar is weer heerlijk geknipt, en zit weer in model. Binnenkort kom ik de rest van de producten zeker uittesten.

Prachtige zachte krullen

Wat een fijne rustige salon en wat een kennis over krullen. Ik heb nog nooit zoveel mooie zachte krullen gehad. Erg blij met het resultaat!

Geweldige ervaring!

Ik heb niet erg stevige krullen en op een plek is het meer golvend. Ik heb nu ervaren dat de juiste knip techniek en krullen producten toch overal volle krullen kunnen realiseren! Boven verwachting!

Zeer goede krullen kapster..en heel erg vriendelijk ook..

Superfijne behandeling

Hele fijne kapsalon! Goede tips en adviezen en nemen echt de tijd voor je.

Mooi geknipt en veel goede tips gekregen van Claudia.

Fijne sfeer in de salon. Mijn dochter werd er voor het eerst geknipt. Het eindresultaat was erg mooi.

Super mooi resultaat!

Goede en fijne uitleg/ tips

Heerlijke experience gehad

Wat een fijne salon. Kapster neemt de tijd. Legt duidelijk alles uit. Adviseert goed. En het resultaat is echt super mooi!

Zoals altijd een fijne ontvangst in de salon. Vandaag voor de eerste keer geknipt door Karin. Ze wist al snel wat ik wilde en het resultaat mag er zijn! Ondanks dat het altijd even wennen is als er een stukje af is zit het weer super!

Super!! Ben echt heel blij met het resultaat!

Fantastisch echt waar, ik ben heel blij met hoe mijn haar nu zit.

Super blij mee!

Ik ben heel goed geholpen vriendelijke mensen en heb er heel veel krullen bij! Veel advies gekregen om het ook bij te houden

Geweldige krullen kapper

Super ontvangen voelde me welkom en meteen thuis, ben met een super bos krullen weer naar huis gegaan echte aanrader

Ik twijfelde wat ik moest doen maar ik ben super goed geholpen.

Top ervaring

Al die voor en na foto's trokken mij over de streep. Toch twijfelde ik of het resultaat bij mij ook zo goed zo zijn. Nadat Karin mij deskundig had geadviseerd, geknipt en gedroogd kan ik niet anders zeggen dan: top ervaring. Blij ging ik met nieuwe krulkapsel naar huis. Gezonde, glanzende krullen en veel meer dan ik er dacht te hebben.

Mijn dochter had een afspraak bij Karin, buiten dat het een hele gezellige en lieve vrouw is heeft zij haar haar echt fantastisch gedaan. Haar krullen waren echt zo mooi en zoveel beter als de vorige keer krullen kapper ! Echt super bedankt Karin!

Ik heb krullen!

Voor het eerst bij een krullen kapper geweest. Ik wist wel dat ik slag had in mijn haar en dat het altijd pluizig is vertelde mij dat de krullen kapper misschien wel eens goed zou kunnen uitpakken. Ik ben super blij met het resultaat, ik heb gewoonweg echte krullen en niet alleen slag. Flinke transformatie, en met al het advies wat ik meekreeg denk ik dat het me wel zal lukken dit zo te houden. Zeer waardevolle ervaring. Aanrader :)

Voor de 1ste keer op advies van Karin mijn haar droog laten knippen. Ik vond het wel spannend maar Karin stelde mij gerust. Het resultaat mag er zijn. Super blij met mijn nieuwe kapsel. Super bedankt en tot over 10 weken.

Tevreden over mijn knipbeurt!

Hele fijne salon met gezellige dames. Zeer tevreden over mijn knipbeurt!

Weer een gezellige avond

Was weer een top relaxende avond. Mijn zusje en ik vinden ons haar geweldig bedankt karin. Blijf zeker terug komen voor alle leuke gesprekken en voor mooi haar. ben ook heel blij met alle tips en producten! Zeker een aanrader om te gaan

Superblij met mijn krullen

Zo blij dat ik een jaar geleden de stap genomen heb om mijn haar in de kapsalon te laten knippen. Het voelt als een warme deken in deze salon.

Blij met de laagjes die geknipt zijn om de krullen luchtiger te maken. Goede tips gekregen om de krullen mooi te houden.

Super gave eerste curl experience!

Heel fijn geholpen door Claudia. Super duidelijke uitleg en tips voor de juiste producten en behandeling thuis. En wauw met zulke gave krullen van mezelf naar huis!

Mijn krullen weer terug!

Goed advies gekregen, mijn haar geknipt en heb weer een mooie volle bus krullen. Superblij mee!

In één woord geweldig

Nog nooit ben ik van de kapper gekomen zonder thuis meteen mijn haren te willen gaan wassen en zelf te stylen. Nu zat het gewoon helemaal naar mijn zin. Ik merk dat het makkelijker valt door de manier van knippen en dat ik het beter in model krijg. En hoe heerlijk is het om lekker bij te kunnen komen in jullie heerlijk, rustige salon met alle aandacht en op maat gemaakt advies. Echt helemaal top!

Over Mandyhaarstyliste

MANDY haarstyliste Curls, Colors & Cuts www.mandyhaarstyliste.nl facebook/instagram: mandyhaarstyliste