Heel blij!

Mijn dochter is super blij en trots op haar krullen! Heel mooi geknipt en gestyled. Wij komen zeker terug.

Erg blij

Wat een verschil, ik wist niet dat ik zulke mooie krullen kon hebben met juiste knipresultaat, juiste styling en de goede produkten!

Fijne hulp met de krullen van mijn dochter

Eerste keer de krul behandeling voor mijn dochter van 4 jaar gedaan. Sam was heel lief en geduldig voor mijn dochter. Ze is heel blij met haar mooie bos krullen nu, in plaats van het pluizige haar dat ze had.

Altijd weer blij na een knip beurt.

Zo blij met mijn nieuwe coupe. Toch altijd wat twijfel wat het mooist zal staan. Claudia luistert, denkt mee en komt met een eerlijk advies. Je bent alleen in de salon waardoor alle aandacht naar jou gaat. Echt even een moment voor jezelf met een lekkere grote kop thee en chocolaatjes. Fijn als je je een beetje mooier voelt na een bezoek aan de salon.

Geweldig en precies goed voor mijn haar!

Ik ben al vaker bij de kapsalon van Mandy geweest om mijn krullen te laten knippen, maar dit keer wilde ik graag ook eens iets anders met mijn haar laten doen, namelijk een kleurtje erin. Na al heel lang eens roze plukjes in mijn haar te willen hebben maar het telkens niet durven ben ik er dit keer voor gegaan. Bij mijn vorige bezoek had ik al aangegeven wat ik ongeveer wilde en Sam heeft me toen netjes uitgelegd wat dat ongeveer zou gaan kosten en wat er zou moeten gebeuren. Ik moet toegeven dat ik ontzettend zenuwachtig was want ik had verder nog nooit mijn haar durven laten verven laat staan bleken. Sam is ontzettend professioneel omgegaan met alle stappen die gezet moesten worden en heeft ook telkens gevraagd of ik alles oké vond en me helemaal gerust gesteld. Ze heeft duidelijk uitgelegd hoe het bleken van mijn haar met zo weinig mogelijk beschadiging gedaan zou worden en ook netjes gekeken welke kleur ik er precies overheen wilde hebben. Ze heeft de highlights super netjes gezet precies op een manier dat ze overal in mijn haar er mooi doorheen vallen ook rekening houdend met de krul. Er zit een prachtige kleur roze doorheen en Sam heeft er zelfs rekening mee gehouden dat wanneer de roze kleur eruit is er mooie zachte plukken blond overblijven. Ik ben ontzettend tevreden met de manier waarop Sam is omgegaan met mijn haar maar ook met mijn zenuwen en ik loop nu vrolijk rond met roze highlights die ik al zo lang gewild heb.

Zeer deskundig en behulpzaam

Fijne kapper die je goed helpt met het leren verzorgen en stylen van je krullen.

Geweldige kapper

Mijn dochter had een enorme bos kroeshaar en na een bezoekje aan Mandyhaarstyliste was het een totale metamorfose. Resultaat is een dochter die eindelijk enorm trots is op haar prachtige bos krullen!!

Lief, zorgzaam, kindvriendelijk en kundig

Ze zijn oprecht en eerlijk over het doel en het verwachtte resultaat en wegen producten kundig tegen elkaar af. Echt maatwerk met verstand van zaken. Mijn dochter van 7 jaar oud wilt naar geen andere kapper meer dat deze lieve krullenkapsters.

heerlijk natuurlijke krullen weer terug. Zonder kroes en droogte

Fijn dat mijn haar weer glanst, krult. Heel blij mee

Zeer informatief & kundig

Wat een knusse kapsalon! Naast goed en uitgebreid advies, volgt de behandeling. Nooit zo lekker gezeten aan een kappers wasbak. Daarnaast krijg je ook nog een grote kop thee (of koffie voor de liefhebbers) met wat lekkers waardoor je je snel op je gemak voelt als klant die voor de eerste keer langskomt

Het resultaat is echt bizar!

Ik ben nu al helemaal blij met alles, Sam heeft me erg fijn geholpen! Nu nog even spannend of ik het zelf na een wasbeurt ook zo mooi krijg!

Lieve meiden en goede kapsters

Ben blij met mijn rëzo behandeling door Mandy. Past goed en op verschillende manieren te dragen.

Super!!!

Wederom geknipt door Sam. Super blij met het eindresultaat weer. Ik was heel erg zoekende. Blij dat ik de stap naar Mandy haarstyliste heb genomen en bij Sam ben gekomen. Sam knipt mijn krullen zoals ik het wil en geeft goede tips en adviezen voor thuis. Ook direct mijn volgende afspraak weer gepland #genietmomentje

Gehoord

Ze knippen mijn krullen precies zoals ik het wil. Geven goed advies en zijn super behulpzaam hoe je thuis ook je haar goed kan style. Super blij met de dames van Mandy haarstyliste!!

Krullentovenaar

Voor de eerste keer bij een krullenkapper geweest, met het idee dat er meer uit mijn haar te halen moest zijn, dan dat ik zelf voor elkaar krijg. Afspraak gehad bij Sam en ik ben echt súper tevreden. Ze heeft prachtige grove krullen bij mij tevoorschijn getoverd! Sam is heel kundig en legt goed uit wat ze doet en waarom. Geeft goede tips over hoe je zelf aan de slag kan en denkt met je mee. De volgende afspraak staat al meteen ingepland!

Super ervaring!

Het is de eerste keer dat ik bij een krullenkapper m’n haren heb laten knippen, maar ik zou willen dat ik het eerder had gedaan. Prettige behandeling (Curl Experience Oil & ProteinCare), goed advies en kapster Claudia neemt echt de tijd om uit te leggen wat ze doet. Ik heb meteen een nieuwe afspraak ingepland!

Voor het eerst bij mandy geweest, super fijne salon, vraagt naar je wensen , neemt de tijd en geeft advies hoe je haar dan het beste tot zijn recht komt. Ook krijg je advies wat je haar nodig heeft, proteïne of moisture, hoe vaak je een masker moet doen , welke producten en hoeveel je hiervan nodig hebt.

Super!!!

Vandaag weer onwijs fijn geholpen, dit keer door Sam! Weer nieuwe tips en adviezen om thuis mee door te kunnen "oefenen"!! Gewoon weer onwijs blij en tevreden naar huis! Voor iedereen met krullen--> GA! Je krijgt zeker geen spijt!

Supergoed geknipt!

Eindelijk een goede krullenkapper gevonden! Sam neemt de tijd om je wensen te bespreken en snapt precies wat je bedoelt. Mijn haar krult nu veel beter en is lekker luchtig. Ik heb ook een pony laten knippen en ik ben erg blij dat ik het gedaan heb! :)

Ik kwam voor de 2de keer voor een beach wave. Het was al 10 mnd geleden wauw wat een verschil weer. Ging letterlijk met een big smile weg. Super bedankt weer

Super fijne salon!

Vandaag was ik er voor de eerste keer . Claudia ging mijn haren verven en knippen. Er heerst een prettige ontspannen sfeer en alles werd duidelijk besproken en mijn haren zijn prachtig gekleurd en geknipt. Ik heb fijn advies over de juiste producten gekregen en kan nu zelf aan de slag met mijn haren. Top dus! De volgende afspraak staat gepland! Liefs Kitty

Een hele beleving !

Voor het eerst naar een krullenkapper geweest en wát een bos met krullen is er tevoorschijn gekomen! Hele fijne tips gekregen waar ik zeker wat mee kan.

Geweldige bouncing curls!

Vanmiddag bij Claudia geweest, dit keer voor mezelf. Mijn futloze krullen met dunne punten zijn weer helemaal tot leven gebracht. Super fijn om weer de deur uit te lopen met verzorgde bouncing curls. Tevreden met het resultaat & nu dus voortaan naast de afspraken voor mijn zoontje, ook een afspraak voor mezelf inplannen! :-)

Ik ben blij met het resultaat, mijn afspraak over 3 maanden staat al ingepland!

Helemaal tevreden!

Over Mandyhaarstyliste

MANDY haarstyliste Curls, Colors & Cuts www.mandyhaarstyliste.nl facebook/instagram: mandyhaarstyliste