Alsof je een dag in een wellness bent geweest

Erg gezellige kapsalon waar al je wensen gehoord worden. Na jaren me mooie krullen weer terug na een bezoek aan mandy haarstyliste.

Super gedaan! Ook met kort haar, heel veel krullen.

Helemaal tevreden!

Heel blij mee! Van toch pluizig haar en niet precies weten hoe ik het aan moet pakken naar een mooie volle bos met krullen!

De eerste keer dat Ik bij Mandy in de salon kwam. Ze legt alles goed uit en wat je zou kunnen gebruiken voor je haar. Ik heb eindelijk m'n krul erin vanaf boven ipv de helft van m'n haar. Tot de volgende keer!

10 november voor de eerste keer met mijn dochter naar de kapper geweest. We zijn super geholpen ook al was mijn dochter zenuwachtig haar haar zat super mooi en hele goede tips gehad en nu blijft haar haar mooi zitten

Een super ervaring

Een echte experians! Van een beetje slag naar krullen! Met duidelijke uitleg wat er gebeurt en hoe je ze thuis kunt onderhouden. Blij mee

Heel erg blij met mijn krullen!

Mijn eerste bezoek aan de krullenkapper. Super fijne ervaring en heel erg blij met mijn mooie krullen. Ze neemt de tijd voor je, goed advies over behoud van mijn krullen en advies gekregen over producten. Maar op een prettig vrijblijvende manier. Mijn volgende afspraak staat al gepland. Dankjewel!

Heel gezellig

Wij hadden samen een afspraak achter elkaar. Het was heel gezellig. Veel gekletst echt een aanrader om even er tussen uit te gaan. Veel tips gehad over producten en hoe je je haar moet doen. Echt top afspraak bedankt karin

Ontzettend goede service en kapsters die hun vak goed verstaan!

Al meerdere keren ben ik hier geweest en iedere keer weer ben ik tevreden met het resultaat. Ook met mijn fijne haar lukt het telkens weer de krul er mooi in te knippen.

Super fijne knipbehandeling gehad met top advies!

Hele duidelijke uitleg, goede antwoorden op mijn vragen en fijne sfeer. Mijn krullen komen weer veel meer tot leven en vallen super!!

Nooit verwacht zoveel krullen te hebben

Hele fijne ervaring gehad voor mijn dochter van 4 en mezelf. Ontzettend vriendelijk en ik had nooit verwacht zoveel krullen te krijgen. Zeker aan te raden!

Kundig, professioneel, legt goed uit wat ze doet en was ondertussen heerlijk aan het kletsen.

Zeker goed. Ben net geweest, dus het zit hee goed. Nu nog hopen dat ik het ook zo mooi krijg…

Ik wist niet goed wat ik ervan kon verwachten. Maar in korte tijd (knippen was zo gebeurd) zo’n resultaat. Heb wel ook gelijk de lotion meegenomen want dit lijkt wel heel fijn spul. Nu hopen dat ik het zelf ook zo mooi kan krijgen. Heb ook gelijk mijn beauty kussensloop erbij gezocht, want dat schijnt ook echt beter te zijn voor de krullen. In afwachting hoe mijn krullen na een nachtje slapen zijn ….

Geweldig mooi geknipt.

Het was voor Lesli haar eerste bezoek bij een krullen kapper. En wat een geweldig resultaat! Ook aan ons is alles goed uitgelegd hoe we haar krullen het beste kunnen verzorgen en stylen. We hebben dan ook meteen de juiste borstel, gel en föhn aangeschaft. Heel erg blij met het resultaat en we komen zeker terug.

Ben heel tevreden. Goede uitleg voor je haar thuis te behandelen

Natuurlijke mooie krullen

Nog nooit zulke mooie krullen gehad

Top ervaring en veel geleerd.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad, zeer klantvriendelijk. Fijne uitleg gehad over mijn haar, mijn krullen en de producten. Ik heb nog niet eerder zoveel krullen gehad.

Krullen expert

Vriendelijk ontvangen, goed advies en goed geknipt.

Eerste x in deze salon en super geknipt !!. Super goed geholpen door karin . Lieve spontane meid . Dus alleen maar positief en raad deze salon zeker aan !

Uitstekend!!

Gewoon gaan! Verstand van zaken, goed advies, fijne (rustige) salon…toppers!

Super goede tips en super mooi eindresultaat

Een leuke aankleding van de salon. Je krijgt goed advies en in overleg word er besproken wat ze gaat doen. Fijn in de communicatie en erg vriendelijk, er word echt geluisterd naar je wensen.

Genieten

Mijn bezoek aan de “Haartovenaar” is weer heel goed bevallen! Dank je wel

Het was een hele nieuwe ervaring voor me. Veel geleerd hoe en wat ik met mijn krulhaar kan doen. De beste verzorging ervoor. En yeah wat een resultaat ook,mijn haar veert gewoon en voelt super zacht. Toen ik thuis kwam zei mn dochter dat ze een nieuwe moeder had.

Heerlijk genoten en een fantastisch resultaat

Ik heb voor het eerst mogen genieten van een color & curl experience! Wat een resultaat! Ik ben er zo blij mee, de kleur is fantastisch en de krullen zijn geweldig. De klantvriendelijkheid is top en het is een fantastisch om te zien met hoeveel passie er gewerkt word! Echt een aanrader!

Over Mandyhaarstyliste

MANDY haarstyliste Curls, Colors & Cuts www.mandyhaarstyliste.nl facebook/instagram: mandyhaarstyliste