Eindelijk werd ik begrepen!

Na jaren lange struggles met mijn krullen, is het zo fijn een kapsalon te hebben gevonden die het snapt, ik heb een curl experience deluxe geboekt, en kreeg zoveel info en inzichten over mijn eigen krullen, dat ik er gewoon van ondersteboven was! De producten aangeschaft en nu zelf aan de slag met mijn eigen natuurlijke krullen! Ik ben erg tevreden.

Deskundig advies, zeer tevreden.

Voor de 2de keer naar een krullenkapper geweest het is makkelijker om mijn haar stijl te maken dan elke keer mijn krullen te onderhouden. Daar ben ik nu van terug gekomen ik kreeg deskundig advies over het goed bijhouden en onderhouden van mijn krullen. Ik heb sinds mijn bezoek bij geen stijltang meer aangeraakt. Ik ben weer in love met mijn natuurlijke coupe. Super bedankt dames en tot snel!

Boven verwachting

Voor mij de eerste keer dat ik ervaar krullen te hebben van nature. En hoe!! Enorm veel nieuwe informatie opgedaan hoe ik dit thuis ook kan realiseren. Eindelijk echte en mooie krullen!

Topper

Mandy luistert naar je wensen, bekijkt wat er met je haar mogelijk is en geeft een eerlijk advies. Heel tevreden over. Mijn haar was geruïneerd door een andere kapper en ik zag het niet meer zitten. Mandy heeft er weer iets moois van gemaakt!

Topadvies en resultaat

Binnenkomen voor een rezocut en na een eerlijk en helder advies met een beachwave de deur uitlopen. Volle bol met krullen. Yessss

Mandy heeft oprechte aandacht voor de behoefte van de klant. De krullen worden met liefde behandeld, verzorgd en geknipt. Ze past haar passie en opgedane kennis direct toe en het resultaat mag er zijn. Daarnaast ook nog eens goed advies, een warme ontvangst en fijn contact. Ik ben erg blij met mijn nieuwe krullenbos en ga zeker terugkomen.

Aardig personeel en erg blij met het resultaat

Aardig personeel. Tijdens de behandeling wordt er goed gekeken naar wat nodig is voor de krullen. Mijn haar ziet er meteen een stuk gezonder uit! Zeker een aanrader als je krullen hebt!

Super goede kapsters.

Kapsters zijn vriendelijk, kunnen goed advies geven wat betreft verzorging van mijn krullen. Mijn haar zit weer netjes, mooi geknipt. Ben tevreden klant.

Een zeer tevreden gevoel

Wat ben ik blij dat ik naar jullie ben gegaan. Vandaag zijn mijn haren gekleurd , geknipt , verzorgd en geföhnd. Zeer tevreden over de kleuring en hoe zacht mijn haren nu zijn. En hoe mooi mijn haren geknipt zijn en gewoon op lengte zijn gebleven. Zeer goed geholpen door Claudia. Dank jullie wel voor jullie goede zorgen en het mooie resultaat en goed advies

Top team

Helemaal blij met het resultaat

Deskundige, fijne en rustige kapster

Voor de eerste keer bij een echte krullen pakker geweest en wat een fijne ervaring! Na vaak in de stoel te hebben gezeten bij een kapper die claimde een krullen kapper te zijn nu ervaren hoe een echte deskundige krullen kapper werkt. Echt heel fijn. Als je vraagt om er niet teveel van af te knippen maar om weer een mooi model te creëren omdat ik mijn haar weer lang wil laten groeien, dan knippen ze er ook niet teveel vanaf en maakt ze er weer een mooi model van met een mooie frisse kleur.

Mooie krullen

Fijne salon ben goed geïnformeerd over welke krullen ik heb en hoe ik ze het beste kan verzorgen om er zo de mooiste krullen te krijgen.

Super goed

Het eindresultaat was super mooi, super bedankt!

Hele goede ervaring gehad bij Mandy! De foto spreekt voor zichzelf.

Mandy geeft goed advies en weet hoe ze je haar moet omtoveren. Ik ben heel blij met het resultaat.

Mooi haar en veel geleerd!

Top geknipt en veel geleerd over mijn krullen! Was de reis waard ;)

Prachtige krullen in een handomdraai

Door de juiste behandeling met de juiste producten heb je in no-time een mooie bos krullen. Heel blij met het resultaat

Als je niet weet wat je met je haar moet en ze laten zien wat er mogelijk is.

Nog nooit bij een krullenkoppen geweest. Voor mij was het meer slag. Maar mijn haar werd steeds pluiziger. Door alles wat er op de markt te koop is, kon ik door de bomen het bos niet meer zien. In een uurtje lieten ze me een mooi pad bewandelen met wat er voor mij mogelijk is. Hierdoor zielig dus dat het niet alleen maar slag is. Maar echt vol Krul. Dank je wel! Ik kan de bomen, uhh de krullen weer echt zien! :))

Zeer goede service, vriendelijk en een mooi resultaat!

Met een brede glimlach ben ik naar huis gegaan. Blij en dik tevreden met mijn krullen.

Enorm fijn geholpen vandaag met super resultaat. Ik was bang dat er veel af zou moeten maar Sam heeft heel goed geluisterd en gezorgd dat het er weer fris uit zag zonder veel lengte te verliezen.

Zoals gewend weer super!

Na een vervelende periode heb ik wat minder voor mijn krullen kunnen zorgen. Gelukkig wist Sam daar wel raad mee! Zij heeft ze weer tot een mooie gezonde bos omgetoverd!

Mega gelukkig met mijn krullen!

Claudia heeft met haar techniek mijn slag omgetoverd tot een mooie bos krullen! Ook heb ik goede tips ontvangen hoe ik zelf mijn krullen het beste kan onderhouden.

Fijne kapsters

Altijd goed ontvangen en fijne lieve kapsters die hun vak goed verstaan. Alledrie. Ben blij met mijn krullen en dat ik hier terechtgekomen ben.

Ik had er meer van verwacht

Heel vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen. Helaas niet het krullenresultaat waarop ik had gehoopt. Ik ging met slag en een pluizige voorkant naar huis. Mijn nekhaar lijkt nu veel dunner, dan dat het al was. Wel super tevreden met de kleuring!

Doen!!

Mijn allereerste knipbeurt bij een echte krullenkapper is uitstekend bevallen. Er wordt uitgebreid tijd voor je genomen. Alles wordt besproken en toegelicht. Van kniptechnieken, haarstructuur tot haarverzorging. Mijn krullen vallen nu veel natuurlijker ❤️

Super blij met me krullen! Goed advies en uitleg gehad van Sam.

Over Mandyhaarstyliste

MANDY haarstyliste Curls, Colors & Cuts www.mandyhaarstyliste.nl facebook/instagram: mandyhaarstyliste