Super blij met me krullen! Goed advies en uitleg gehad van Sam.

Een fijne en deskundige kapster

Ik heb ineens zoveel krullen dat ik niet weet waar ik kijken moet, dat heeft de “gewone” kapper nooit voor elkaar gekregen. Goed en eerlijk advies gekregen waar ik thuis ook wat mee kan. Verder een hele fijne kapster ;)

Gevraagd resultaat bereikt!

Door Claudia werd mijn steil haar omgetoverd door een fantastisch kapsel met krullen !

Prettige ervaring,goede uitleg en handige tips. Ben superblij met het resultaat, en Mandy wat straal jij liefde voor je vak uit. Nogmaals bedankt voor de fijne knipbehandeling.

Vandaag voor het eerst door Mandy geknipt en gestyled. Goed duidelijk advies. Mandy kijkt echt naar wat je haar nodig heeft. Nieuw product rezogel in mijn haren om te kijken hoe het bevalt en blijft zitten. Daar kan ik dus nu nog niks over zeggen. Haar super in model en lekker luchtig geknipt. Ik ben helemaal blij. Bedankt Mandy!

Denkt mee in wensen, advies en uitvoering kundig!

Al eerder ervaring met krullenkapper in Meerssen. Nu gelet op verhuizing dichter bij huis gezocht. Mogen zich met recht een echte krullenkapper noemen. Uitgebreid tijd en aandacht, wordt goed meegedacht. Advies en uitvoering kundig. Verf en producten afgestemd op haartype. Heb je krullen, gun dit jezelf, je hebt er dagelijks plezier van!

Fijne kapper

Fijne kapper die erg persoonlijk advies geeft en helpt om het beste uit je krullenbos te halen

Geweldige curl experience

Vanavond een curl experience gehad bij Claudia. In 2 jaar tijd maar 2x naar de kapper kunnen gaan ivm nieuw moederschap.. vanavond even me time kunnen krijgen en een heerlijke verfrissende coupe ervoor terug krijgen, erg fijn. Dank je wel Claudia! En toch verbaasd... dat ondanks de nieuwe zwangerschap ik dacht dat mijn krullen waren overleden en jij er toch weer nieuw leven in hebt kunnen blazen..

Weer heel tevreden

Weer een hele fijne ervaring. De meiden zijn zorgvuldig, geven goed advies en nemen de tijd voor je. Elke keer weer kom ik met nog mooiere krullen terug.

Geen curlexperience de luxe

Ik had mezelf de luxe van een uitgebreide krullen knip etc beurt gegund. Een krullen experience! Details maakten dat het niet bracht wat ik had verwacht. Een klant die binnen stapt tijdens en feitelijk advies en aankoop gesprek aangaat maakt mijn experience het zeker niet beter. Dat had zeker korter afgehandeld gekund. Voor een luxe experience ga ik volgende keer ergens anders.

Beste Ursula, Wat jammer dat de curl experience deluxe behandeling niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Zoals ik uit uw review verneem, kwam er iemand binnen voor een aankoop van producten tijdens uw behandeling. Wij nemen voor elke klant onze tijd, maar kunnen helaas niet voorkomen dat andere klanten ons bezoeken en graag producten willen aankopen en dat, dit bezoek toevallig tijdens uw behandeling was. Wij helpen dan ook deze klant en dat doet niets af aan uw behandeling, ook voor u nemen we alle tijd en aandacht en behoort het eindresultaat naar wens te zijn. Mocht u willen kan u natuurlijk contact met ons opnemen indien het resultaat niet naar wens is, alhoewel ik daarvan niets terugzie in uw review, hoop ik dat u wel kunt genieten van uw prachtige krullenbos, want dat is waar een Curl Experience voor staat. Niet alleen aandacht en luxe in de salon,maar een aantal maanden plezier van uw prachtige krullen. Een hele fijne dag gewenst en wellicht tot ziens, Met vriendelijke groet, Team Mandy Haarstyliste

Voor onze dochter de eerste keer bij de krullenkapper.. Ze had er zoveel zin in.. En het resultaat mag er zijn.. Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt.. Dank je wel voor alles..

Duidelijke tips en informatie over producten en verzorging van m’n haar. Precies zo geknipt als ik voor ogen had

Rëzocut in 1 woord geweldig

Geweldig geknipt door Mandy met de Rëzocut techniek. Onwijs fijne salon. Er is alle aandacht en tijd voor jouw vragen en echt oprechte persoonlijke aandacht! Er wordt echt per persoon gekeken en geknipt op basis van jouw haar en krultype(s). Je krijgt advies op alle vlakken. Deze techniek kost wat maar het is echt alles waard!!

Sam heeft mijn haar heel mooi geknipt. En mijn krullen weer tot leven laten komen.

Ze doen wat goed is voor je haar!

Ze hebben me tips gegeven om wel of niet te doen en hebben me haar goed verzorgd

Altijd helemaal gelukkig met mooie krullen!

Ik kom nu zo'n 2 jaar bij Mandy in de salon, waarbij mijn haar zowel door Mandy als door Sam meerdere keren geknipt en gestyled is. Altijd loop ik weer gelukkig en tevreden naar buiten! Het werk wat hier geleverd wordt is niet alleen goed, het is ook nog eens ontzettend gezellig! Keep up the good work lady's!

Verrassend goed!

Hartelijke benadering, heldere uitleg, goede tips en een heel goed resultaat. Ik hoopte meer krul uit mijn haar te halen en dat is erg goed gelukt. Deze kapper heeft werkelijk verstand van krullen!

Kundige kapper

Ik ervaar Mandy als zeer kundige krullenkapper. Ze heeft mij en mijn krullen enorm geholpen. Zeker toen ik van gekleurd naar natuurlijk grijze krullen wilde.

Ik keek in de spiegel en het was alsof er een andere dame met prachtige krullen voor me zat!

Ik heb mijn bezoek aan de salon als onwijs prettig ervaren. Sam zag binnen 1 minuut al gelijk wat we konden doen om mijn krullen nog beter tot hun recht te laten komen. Ze overlegde het heel duidelijk met mij om te zien of mijn verwachting overeen kwam. Tijdens de behandeling legde ze ook van alles uit en kon ik alle vragen stellen die al zo lang onbeantwoord waren, super! Na het föhnen met de diffuser en ik mijn hoofd weer omhoog moest doen was het net alsof er iemand anders met schitterende krullen voor mij zat! Geweldig! Mijn haar gaat langer mee, zakte minder snel uit, minder snel vettig, zit mooi en blijft mooi in model!

Ondanks wat onverwachte gebeurtenissen een goede service gehad. Problemen werden snel opgelost waardoor de afspraak gewoon door kon gaan

Vreemd begin maar verder goed geholpen.

Ik kwam voor de eerste keer in de salon. Er werd direct gevraagd hoe het was geweest na de vorige keer? Dit vond ik een raar begin voor een nieuwe klant. Dus hier zou wat aandacht aan besteed mogen worden. Verder ben ik goed geïnformeerd tijdens de behandeling en het resultaat na de behandeling was goed. Mooie krullen die ik hopelijk thuis ook kan nabootsen. Ik ga zeker aan de slag met de tips en producten.

Heel blij!

Mijn dochter is super blij en trots op haar krullen! Heel mooi geknipt en gestyled. Wij komen zeker terug.

Erg blij

Wat een verschil, ik wist niet dat ik zulke mooie krullen kon hebben met juiste knipresultaat, juiste styling en de goede produkten!

Fijne hulp met de krullen van mijn dochter

Eerste keer de krul behandeling voor mijn dochter van 4 jaar gedaan. Sam was heel lief en geduldig voor mijn dochter. Ze is heel blij met haar mooie bos krullen nu, in plaats van het pluizige haar dat ze had.

Altijd weer blij na een knip beurt.

Zo blij met mijn nieuwe coupe. Toch altijd wat twijfel wat het mooist zal staan. Claudia luistert, denkt mee en komt met een eerlijk advies. Je bent alleen in de salon waardoor alle aandacht naar jou gaat. Echt even een moment voor jezelf met een lekkere grote kop thee en chocolaatjes. Fijn als je je een beetje mooier voelt na een bezoek aan de salon.

Muzenlaan 1 4731DS Oudenbosch

Over Mandyhaarstyliste

MANDY haarstyliste Curls, Colors & Cuts www.mandyhaarstyliste.nl facebook/instagram: mandyhaarstyliste