Producten zijn goed, levering binnen één dag en perfect voor dames en heren zonnebrillen deze webshop

Buiten dat het geweldige brillen zijn (heb er al meerdere versleten;)) is het ook nog eens super service!! Vorige week heeft iemand anders mijn bril opgezet waardoor er een neusvleugeltjes los kwam te zitten en ik hem later kwijt ben geraakt. Ik vond het zonde om daarvoor een nieuwe bril aan te schaffen, en heb daarom contact gehad met de klantenservice om te vragen of ik niet wat vleugeltjes kon krijgen om ze er eventueel zelf op te zetten. Ipv nieuwe vleugeltjes hebben ze mij een hele nieuwe bril opgestuurd! 100% aanrader!

grandioos!!! super fijne licht gewicht brilletje met rustgevende glazen.

Eindelijk mn favoriete zonnebril gevonden bij PB sunclasses. Super lichtgewicht , je merkt niet dat je hem ophebt, maar wel het gemak ervan ondervinden ....rustgevende glazen ook ideaal voor onderweg..met een hippe uitstraling

Gave festival brillen

Mooie festival brillen, uitstekende kwaliteit en goeie service.

Prima kwaliteit voor weinig geld!

Goede brillen, snelle levering en relatief goedkoop. Super tevreden!

Uitstekende

Gave festival brillen

Niet erg goed

Brillen zijn naar mijn mening niet echt goede kwaliteit. De neussteun zit nogal raar op je hoofd en ze zijn niet heel stevig. Ik heb betere brillen gehad voor een tientje, dus ik zou ze niet zo snel opnieuw bestellen.

Gewoon goed

Leuke zonnebrillen

De juiste festival brillen

Besteld om 22:00 in de avond, volgende dag al direct bezorgd. Verder de juiste kwaliteit voor een prima prijskaartje.

Nice

Nice models of sunglasses and fast delivery

Top bril, top prijzen

Leuke collectie aan festival brillen

Snelle verzending, goede service, stevig verpakt en een mooie kwaliteits heren zonnebril

Veel keus, prima producten en een mooi verpakt: aanrader

Goed!

Een hele aardige en snelle service via Whatsapp, snelle levering binnen één werkdag en niet duur.

Leuke keuze aan zonnebrillen

Snelle levering, goed sterk verpakt en de juiste kwaliteit

Juiste brillen webshop

Ik verwachtte van Pillenbrillen zonnebrillen die ik na het festival wellicht wel weer kon weggooien. Niets blijkt minder waar en ik heb tot op de dag van vandaag veel plezier van mijn ronde heren zonnebril

Mijn zonnebril was kapot aangekomen door het vervoer. Door de snelle WhatsAppp-service kreeg ik mijn nieuwe PB zonnebril de dag erna alweer in huis! Blij met deze webshop

Vanuitgaande dat ik mijn bril vroeg moest bestellen op woensdag omdat mijn festival afgelopen zaterdag was. Echter, het pakket was er direct donderdag al terwijl ik zelfs pas laat had besteld. En de de dames zonnebril? Perfect!

Niks geen opmerkingen over service, producten of webshop.

Heerlijke dames zonnebrillen

Normaal gesproken was ik diegene die altijd maar dure Ray-Ban zonnebrillen kocht. Echter, zag ik op de site van PB precies dezelfde en was dus wel is benieuwd. Nou, ik kan zeggen dat ik niks van het verschil merk maar toch dik tientallen euro's minder betaal: top site

Perfecte festival zonnebrillen

Al jaren kom ik mijn PB zonnebrillen op deze webshop. Ze zijn erg snel met leveren, hebben een fijne WhatsApp-service en de prijs- kwaliteitverhouding is echt prima

Sterke brillen, goedkope prijzen en een snelle levering binnen één werkdag. Ik ben helemaal klaar voor mijn festivalzomer.

De juiste dames zonnebrillen voor mijn festival

Prima zonnebrillen te verkrijgen bij Pillenbrillen. Een snelle verzending en duidelijke en makkelijke webshop

Mijn bril was stuk aangekomen. Door de top service via WhatsApp heeft Pillenbrillen snel gereageerd en mij direct een nieuwe toegestuurd

Over PB Sunglasses

Je kent het gezegde wel: 'kleding maakt de man'. Niet alleen kleding, maar ook de accessoires zijn belangrijk voor jouw look. Naast het feit dat de PB-zonnebrillen jou beschermen tegen Uv-straling, is het ook de finishing touch van je outfit. Als je nu gaat voor retro, casual, randloze ontwerpen of de elegante klassiekers: zonnebrillen zijn er om op te vallen.