Niet erg goed

Brillen zijn naar mijn mening niet echt goede kwaliteit. De neussteun zit nogal raar op je hoofd en ze zijn niet heel stevig. Ik heb betere brillen gehad voor een tientje, dus ik zou ze niet zo snel opnieuw bestellen.

Gewoon goed

Leuke zonnebrillen

De juiste festival brillen

Besteld om 22:00 in de avond, volgende dag al direct bezorgd. Verder de juiste kwaliteit voor een prima prijskaartje.

Nice

Nice models of sunglasses and fast delivery

Top bril, top prijzen

Producten zijn goed, levering binnen één dag en perfect voor dames en heren zonnebrillen deze webshop

Leuke collectie aan festival brillen

Snelle verzending, goede service, stevig verpakt en een mooie kwaliteits heren zonnebril

Veel keus, prima producten en een mooi verpakt: aanrader

Goed!

Een hele aardige en snelle service via Whatsapp, snelle levering binnen één werkdag en niet duur.

Leuke keuze aan zonnebrillen

Snelle levering, goed sterk verpakt en de juiste kwaliteit

Juiste brillen webshop

Ik verwachtte van Pillenbrillen zonnebrillen die ik na het festival wellicht wel weer kon weggooien. Niets blijkt minder waar en ik heb tot op de dag van vandaag veel plezier van mijn ronde heren zonnebril

Mijn zonnebril was kapot aangekomen door het vervoer. Door de snelle WhatsAppp-service kreeg ik mijn nieuwe PB zonnebril de dag erna alweer in huis! Blij met deze webshop

Vanuitgaande dat ik mijn bril vroeg moest bestellen op woensdag omdat mijn festival afgelopen zaterdag was. Echter, het pakket was er direct donderdag al terwijl ik zelfs pas laat had besteld. En de de dames zonnebril? Perfect!

Niks geen opmerkingen over service, producten of webshop.

Heerlijke dames zonnebrillen

Normaal gesproken was ik diegene die altijd maar dure Ray-Ban zonnebrillen kocht. Echter, zag ik op de site van PB precies dezelfde en was dus wel is benieuwd. Nou, ik kan zeggen dat ik niks van het verschil merk maar toch dik tientallen euro's minder betaal: top site

Perfecte festival zonnebrillen

Al jaren kom ik mijn PB zonnebrillen op deze webshop. Ze zijn erg snel met leveren, hebben een fijne WhatsApp-service en de prijs- kwaliteitverhouding is echt prima

Sterke brillen, goedkope prijzen en een snelle levering binnen één werkdag. Ik ben helemaal klaar voor mijn festivalzomer.

De juiste dames zonnebrillen voor mijn festival

Prima zonnebrillen te verkrijgen bij Pillenbrillen. Een snelle verzending en duidelijke en makkelijke webshop

Mijn bril was stuk aangekomen. Door de top service via WhatsApp heeft Pillenbrillen snel gereageerd en mij direct een nieuwe toegestuurd

Erg blij met mijn Van de Kaart shirt

Mooi shirt, zit erg fijn door de stretch en zeker je geld waard.

Top EK shirts

De EK oranje shirts van Maleions en Pillenbrillen zicht echt top! Fijne stof, snelle verzending en goed verpakt.

Goed persoonlijk contact via WhatsApp, scherpe prijzen en goede glazen in mijn ronde zonnebril: op naar de festivals met mijn Pillenbril!

Goeie kwaliteit voor een goeie prijs!

Good Sunglasses webshop

Fast delivery, fast payment and good quality of products

Van bestelling, product en levering is alles goed voor elkaar bij Pillenbrillen

Over PB Sunglasses (Pillenbrillen)

'de perfecte festival zonnebril' Voor jouw festival is nodig: de perfecte festival zonnebril. Onze collectie bestaat van retro- tot aan de meest moderne zonnebrillen van dit moment, want met een PB'tje weet jij dat je altijd goed zit. Scoor nu de heetste items van zonnebrillenland die beschikken over een fijne kwaliteit in combinatie met een messcherp prijskaartje. Waar wacht jij precies op?