Gewoon prima

Niet duur, overzichtelijke webshop en prima kwaliteit.

Goede brillen, wel een late levering

Wel direct op de hoogte gehouden van de late levering, maar jammer dat het net niet binnen die 1-2 werkdagen is gehaald. De brillen zijn wel echt van goede kwaliteit, dus dat is dan wel weer een opsteker!

Erg goede brillen en de WhatsApp service is top.

Ik had maar 2 van de 3 bestelde brillen ontvangen, na een mail kreeg ik direct het verzoek om een WhatsApp naar PB te versturen (net zo makkelijk voor mij) Hier het verhaal uitgelegd en ze stuurde direct een nieuwe op. Top service!

Scherpe prijzen

Sterke zonnebrillen voor zowel heren als dames. Ook erg leuk verpakt

100 punten

Mooie lichte bril die kwalitatief goed aanvoelt. Goede polariserende glazen. Voor dit geld krijg je een hoop value. Duidelijk bestelproces en communicatie, snelle levering in stevige doos.

Vijf sterren, dikke prima

De juiste producten, een snelle levering en lekker goedkoop. Wat wil een mens nog meer?

Snelle levering, kwaliteit beter dan verwacht

Na de positieve reviews gelezen te hebben toch maar een bestelling gedaan. Op tijd geleverd en uitstekende kwaliteit: en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Dat zilverkleurige kleur van mijn montuur maakt die ronde zonnebril echt helemaal af.

Late levering maar toch prima

De levering van mijn bril was wel wat erg vetraagd. Echter niet heel ontevreden wegens de mooie kwalitatieve zonnebril geschikt voor dames

Een verkeerde bril ontvangen

Had in eerste instantie een totaal de verkeerde ronde zonnebril ontvangen. Maar door een snelle WhatsApp-service kreeg ik alsnog een nieuwe kostenloos toegestuurd. Top service

Waarom een Ray-Ban als...

Heb een dames zonnebril besteld die ik ookal van Ray-Ban had omdat ik toch benieuwd was. Nou, ik kan stellen dat ik het verschil echt niet zit, en dat terwijl het mij wel tientallen euro's bespaard: aanrader!

Leuke ruime keuze aan zonnebrillen voor mannen

Ik sta momenteel graag te raven op mijn festival. Echter, is dat dus helaas niet mogelijk nu. Wel alvast een PB zonnebrillejte ingekocht als de festivals terug zijn.

Uitmuntend!

Ik raad de PB zonnebrillen zeker aan.

Goedkope zonnebril

Een mooie goedkope zonnebril die ook nog eens heel strak en mooi verpakt is:)

Uitstekend.

Een zonnebril voor heren die ik een tijd geleden al had besteld, maar nu steeds erg tevreden mee ben. Top!

Leuke webshop

Zeer strakke webshop, mag soms nog wel wat meer foto's van het product getoond worden. Echter, het product bij PB is negen van de tien keer gewoon prima: daar geen stress over

Mooi.

Mooie verschillende keuze aan ronde zonnebrillejtes. Vind vooral dat ijzeren frame met zilver kleur zo mooi:)

Prima collectie aan dames zonnebrillen bij PB.

Modieuze dames zonnebrillen die fijn zijn om te dragen.

Happy customer

Fast delivery, good quality and a lovely customerservice

Kapotte bril, maar uitstekend opgelost.

In het begin niet echt tevreden met PB. Mijn zonnebril kwam kapot aan. Echter wegens een heel fijn gesprek via Whatsapp met de klantenservice direct een nieuwe gekregen.

Prima.

Prima brillen tegen een goede prijs.

Blijft gewoon goed.

Al jaren prima zonnebrillejtes te koop bij PB Sunglasses.

Kapot zonnebril netjes afgehandeld

Nadat het pootje van mijn zonnebril kapot was gegaan doordat er iemand op was gaan staan heb ik gevraagd of er nog een vervanging van het pootje mogelijk was. Dit was echter niet mogelijk omdat de zonnebril niet meer in het assoritiment was. Toch kon ik voor een schappelijke prijs een nieuwe krijgen echter was deze niet in dezelfde kleur dus heb ik er toen zelfs twee gekregen. Heel prettig afgehandeld

Mooie kwaliteit zonnebril!

De bril is van mooie kwaliteit. Hij past goed en zit fijn.

Kwam de PB zonnebrillen tegen op BOL. Echter zag ik later door ze te Googelen ze op hun eigen webshop goedkoper waren. Snelle levering, prima webshop en een tevreden klant

Late levering maar is dik gecompenseerd door..

Helaas de levering een dagje te laat. Maar mijn het ronde modelletje aan dames zonnebrillen is wel van prima kwaliteit en helder glas.

Over PB Sunglasses

Je kent het gezegde wel: 'kleding maakt de man'. Niet alleen kleding, maar ook de accessoires zijn belangrijk voor jouw look. Naast het feit dat de PB-zonnebrillen jou beschermen tegen Uv-straling, is het ook de finishing touch van je outfit. Als je nu gaat voor retro, casual, randloze ontwerpen of de elegante klassiekers: zonnebrillen zijn er om op te vallen.