Naar eigen zeggen: dik in orde

Prima collectie aan heren zonnebrillen op deze webshop te verkrijgen!

Ruime keuze aan zonnebrillen en het is allesbehalve duur

Uitstekende festival brillen te verkrijgen bij Pillenbrillen

De leverings service en brillen zijn helemaal prima. Soms wel lastig in te schatten welke bril nou echt bij mij past. Misschien een verbeterpunt om duidelijkere productfoto's of eventueel video's toe te passen.

Een tien waard

Super leuke cat-eye zonnebril gescoord bij PB. Het pakketje was binnen één werkdag binnen en is daarbij ook nog super leuk verpakt.

Geen dure Ray-Ban meer.

Heb echt een zonnebril die ik hiervoor van Ray-Ban had. Verschil? Alleen het logo... haha. Er was wel een dag vertraging, foutjes kunnen gebeuren, maar door de hele behulpzame klantenservice op de hoogte gehouden.

Tevreden met mijn order

Prima zonnebrillen voor dames waar ik wel even vooruit kan.

Goud!

Die PB zonnebrillen zijn echt top gewoon. Marketing is overigens ook echt on point

Vijf sterren

Een heel goedkoop prijskaartje naar wat voor kwaliteit bril je krijgt. De nieuwe ronde zonnebrillen zitten echt goed met een heel helder zicht.

Zonnenbril

Het is echt toffe zonnenbril , en ik ben er showen blij mee met deze bril

Helemaal fan

Prima collectie aan ronde retro zonnebrillen! Daarnaast zijn ze ook nog eens gepolariseerd

Prima voor mensen die een snelle zonnebril nodig hebben

Had gewoon een snelle en mooie zonnebril nodig en dan ben je bij PB aan het juiste adres. Echter niet hoge kwaliteit, maar kan komen doordat ik wel echt in de goedkopere selectie zocht. Webshop en levering wel een dikke pluim voor

Snelle levering, prima goedkope zonnebril

Hele makkelijke en overzichtelijke webshop met puike festival zonnebrillen

Gewoon super!

Netjes aan de één tot twee werkdagen gehouden wat betreft de levertijd. Verder kan ik alleen maar zeggen dat die gepolariseerde glazen van die Hexagon zonnebril echt kraakhelder zijn.

Lekker snel en top!

Ik heb 2 brillen besteld en kreeg gelijk al een bericht met dat het over was gekomen. Top dus. Goeie sevice en super overzichtelijke site.

Ook prima zonnebrillen voor het dagelijks leven.

Ondanks dat "festivalachtige" benaming van de webshop zijn de pb zonnebrillen ook gewoon prima te gebruiken als je geen festivalfan bent.

Late levering

Ik moest helaas lang wachten op mijn bestelling.

Uitstekende zonnebrillen

PB Sunglasses gaat altijd super met de tijd mee. Elk jaar een leuke collectie aan dames zonnebrillen waar ik, normaal gesproken, prima mee uit de voeten kan op mijn festival feestje.

Mooie brillen voor top prijs

Heb inmiddels al vijf zonnebrillen van PB en ik merk dat elk jaar het aanbod en de kwaliteit erg omhoog gaat. Niks geen dure Ray-Ban zonnebrillen, ga lekker voor PB guys:)

Prima kwaliteit voor dat prijskaartje

Het zijn zeer fijne brillen zeker voor de prijs. Echter is bij 1 bril het glas zo donker dat die alleen fijn is als je recht in de zon kijkt. Misschien had ik wel in het duurdere segment met gepolariseerde glazen moeten zitten.

Aardige klantenservice en een juiste zonnebril voor heren

Zending naar België was vertraagd, echter ben ik na een Whatsapp gesprek met PB heel goed op de hoogte gesteld. Nu al een geruime tijd veel plezier beleefd aan mijn polariserende zonnebril!

Levertijd een dag later dan gepland (wellicht had dit te maken met de sneeuwomstandigheden) Maar door het fijne contact prima op de hoogte gebracht en de kwaliteit van mijn dames zonnebril is uitmuntend.

Prima zonnebrilletjes

Uitstekende festival zonnebrillen met een grappige bedrijfsnaam die je zeker niet snel zou vergeten:) Uiteraard shop ik in de toekomst graag weer bij deze webshop

Modieus!

Juiste variatie aan retro en moderne brilletjes

Content met mijn zonnebril

Levering was wat vertraagd. Echter, kan dit te maken hebben met de conditie van de vervoerders in COVID-tijd. Maar erg blij met mijn zonnebril dat beschikt over uitstekende gepolariseerde glazen.

Schoolstraat 54 8152AT Lemelerveld

Over PB Sunglasses

Je kent het gezegde wel: 'kleding maakt de man'. Niet alleen kleding, maar ook de accessoires zijn belangrijk voor jouw look. Naast het feit dat de PB-zonnebrillen jou beschermen tegen Uv-straling, is het ook de finishing touch van je outfit. Als je nu gaat voor retro, casual, randloze ontwerpen of de elegante klassiekers: zonnebrillen zijn er om op te vallen.