Hier is sprake van oplichting!

Op 30 augustus 2020 heb ik een bestelling gedaan en deze betaald maar er is niets geleverd. Het bedrijf is telefonisch onbereikbaar en er wordt niet gereageerd op emailberichten. En nu blijkt de website van online-petstore ook nog uit de lucht. Verder zoekwerk levert een nieuwe website op: https://www.diertotaalmaasenwaal.nl met klantenservice -> [email protected] Dit is niet oké. OPLICHTING !

Slechte klantenservice en lange verzendtijden

Ik heb 3 weken moeten wachten voordat mijn bestelling überhaupt verzonden werd, en dat terwijl ik al na 2 weken een ticket had aangemaakt met de vraag hoe lang het duurt tot verzenden en 2 dagen later dat ik de bestelling wil annuleren! Want mijn puppy was er inmiddels al. Op beide tickets is niet gereageerd en ze hebben klakkeloos de bestelling wel verzonden. Zelfs daar gingen 4 dagen over heen! Vanaf de melding dat het verzonden was, en het daadwerkelijk aangeboden werd. Ik heb het geweigerd aan de deur maar ik vind dit geen style. Zet duidelijk jullie levertijden op jullie site. Dit is nergens terug te vinden. Ik bestel hier nooit weer.

Dramatisch

We hebben een vogelkooi besteld 2 weken geleden maar deze nog steeds niet ontvangen. Nu heb ik al heel vaak proberen te bellen maar pakken hun telefoon niet op. Op de chat op de website word ook niet gereageerd en via facebook chat word ook niet gereageerd. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren en of we het nog krijgen.

Kwaliteit is niet de beste

Heb een vervoerbak gekocht en het plastic was bekrast en er zat zaagsel/ bodembedekking in, ook is het sluitings mechanisme niet sterk

Slecht

Ik wil mijn product terug sturen heb gebeld en gemaild maar krijg niks terug

Snel en simpel

SUPER !

Super snelle reactie en vriendelijk te woord gestaan, denkt mee in oplossingen en komt afspraken na, kon producten gelijk ophalen. Kom zeker terug en ook aan aanrader!

Verkeerde kleur en traag

Ik was in eerst instantie blij dat ik mijn product hier wel kon vinden. Helaas moest ik ruim 8 dagen wachten tot dat het verzonden was. Daarnaast was het een andere kleur dan die ik besteld had. Beetje teleurstellend maar verder was de product prima.

Alles perfect

Snelle levering - product zoals verwacht - goede prijs

Goede kwaliteit spullen, levertijd best lang en website matig

Ik heb het als vervelend ervaren dat mijn winkelmandje steeds weer leeg was als ik net even te lang bezig was met spullen uitzoeken. Verder zou de website iets overzichtelijker kunnen. Een beter zoekfunctie. De prijs/ kwaliteit verhouding is heel goed. Levertijd kan wat sneller.

Snel geleverd!

Zie boven. Uitstekend!

Super snelle levering

Vingerdoekje voor tanden gekocht voor mijn hond amy .werken goed .maken de tanden goed schoon

Komt afspraken niet na!

Ik had een bestelling geplaatst. Na 2 weken nog geen bericht. Telefonisch en per e-mail niet bereikbaar. De aanhouder wint. Gelukkig kreeg ik na 3 weken iemand aan de lijn. Het zei dat het geregeld zou worden. Helaas, er was nog een telefoontje nodig om het ook echt geregeld te krijgen. Kortom, van mij krijgen ze nooit meer een bestelling.

Verkeerde maat

Ik heb gemaild dat ik de verkeerde maat heb ontvangen maar tot op heden geen reactie ontvangen

zeer snel levering en zeer netjes bezorgd

Zeer netjes en snel bezorgd en redelijke prijzen

Het is prima mijn hond heeft vannacht niet in de kamer geplast maar in de luier een goed begin

Website zeer verzorgd maar service loket onderbezet

Op de website ziet alles er prima uit. De chatfunctie is echter onderbezet. Er wordt dan ook te laat gereageerd in de chat. Gelukkig hebben ze wel een uitstekende terugbel service en reageert men correct en vriendelijk aan de telefoon.

Snelle levering, defect product, snelle oplossing

Afgelopen week heb ik een kattenspeelstok besteld. Binnen 3 dagen werd deze geleverd. Echter bleek bij het uitpakken dat er een defect was aan het speelgoed. Meteen contact opgenomen met de chat en er wordt een nieuwe opgestuurd. Goede service!

Matig

Bestelling ontvangen echter zonder enig bericht moet ik vernemen dat mijn bestelling incompleet is en dat het ontbrekende artikel wordt nagezonden Beetje jammer

Super goeie service

mijn bestelling snel geleverd, ik vroeg of ze deze vandaag aub konden versturen en dat hadden ze zo geregeld

Gewelig

Het is fijn dat jullie erg snel zijn met verzenden. Wacht nog op 1pakje van Julie. De eerste app binnen en super blij mee. Aken moet er 2stuks terug sturen, want zijn te veel. Om dan fee brief te lezen zijn ERG KLEINE letters, dus moet even me zoon vragen om daar mee te helpen. Dus dat Zouw wel anders mogen graag. Met vriendelijke groet Anja Ophelders

bestelling geplaatst en een dag later het product binnen. En o ook het product is heel fijn.

zeer goede service

Ivm. corona werd langere behandeltijd gemeld. Toen ik op zondag mailde dat het voer van de hond eigenlijk ver op was.. kreeg ik tot mijn verbazing nog dezelfde dag antwoord en werden de brokken op maandag al geleverd! Super!

Slechte klantenservice erg traag reageren

Na een 2de x mailen en dreigen met aangifte van oplichting kreeg ik een reactie.