Perfecte, vlotte en snelle levering

Om gegevens en maten voor lijsten en passe-partouts aan te geven is heel duidelijk. Enkel is er (volgens mij) nog geen ruimte voorzien om aan te geven als er verschillende maten voor boven en beneden gevraagd worden bij passe-partout.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

snelle levering, mooie kaders, maar klantenservice kan beter.

De kaders zijn van goede kwaliteit, maar spijtig veel problemen met de facturatie dienst en het aanvragen van samples. Na meerdere bestellingen blijft dit een probleem.

contact verloopt moeilijk

wij hebben u gevraagd om kaders met passe partout in een niet standaard formaat, na wat heen en weer e-mailberichten hebben wij een offerte gekregen. Deze hebben wij goed gekeurd op 18 mei en daarna zijn jullie van de radar verdwenen. Daarop heb ik telefonisch contact opgenomen en is mij bevestigd dat er iets is mis gelopen maar dat alles in orde komt en wij terug een bericht van jullie gaan ontvangen, iets wat nog steeds niet gebeurd is.

perfecte kwaliteit

snelle levering, goed verpakt, super

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer mooie afgewerkte kader.

De kader is zeer mooi en oogt mooi met mijn werk, beslist een aanrader, fijne service en mooi verpakt en snel geleverd, er is er geen betere.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer tevreden. Prima kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top geleverd , goed ingepakt, mooie kader!

Mooie kader en goed ingepakt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

levering ok, jammer dat enkele hoekjes onvoldoende gekleefd zijn en wat open staan

van twee kaders staat er een hoekje wat open, dus onvoldoende gelijmd. dat is jammer want voor de rest picco bello service

• Zou u ons aanbevelen? Nee

positief . Voor herhaling vathbaar

Foute levering onmiddelijk hersteld zondrr kosten Zeer goede kader Zal zeker nog eens bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kader was in orde en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

veel mogelijkheden en gebruiksvriendelijk.

Heel handige website met een uitgebreid aanbod aan kadergroottes en de mogelijkheid van passe partouts op maat. De duidelijke uitleg ivm passe partouts was zeer nuttig. Vlotte levering en veilig ingepakt. Heel tevreden met de kader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Groot aanbod, uitstekende kwaliteit!

De fotokaders die ik ontvangen heb, zijn heel mooi afgewerkt en waren zeer goed verpakt voor transport. Ik heb alleen maar lof!

fantastische levering

Vlugge levering , mooie kaders en prijs waardig

Perfect in orde

Dit is de eerste keer dat ik besteld heb bij de kaderspecialist. Zeer goede kwaliteit. Zeer snelle levering. Groot assortiment. Mijn volgende kaders bestel ik terug bij julie

• Zou u ons aanbevelen? Yes

prima service tegen een goede prijs

van bestelling tot levering alles in orde en transparant qua opvolging

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prettig contact met het bedrijf aangaande informatie. Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Levering is perfect verlopen!

Alleen positief!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede producten voor een goede prijs. Goed contact met de klantendienst

Veel keuze

Volledig naar wens

volledig ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Derde of vierde bestelling bij de Kaderspecialist. Service zoals de vorige keren, perfect! Doe zo voort.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Stipte levering, product helemaal ok

Alles heel correct, levering, product.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

alles prima verlopen; mooie en degelijke kader

alles prima verlopen; snelle levering; mooie en degelijke kader

snel en correct geleverd

ok

Topservice

Goeie producten en een topservice.

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via info@kaderspecialist.be. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.