snel en correct geleverd

ok

Topservice

Goeie producten en een topservice.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer behulpzaam als je iets moet vragen

De kader was piko bello goed in gepakt En zeer rap thuis geleverd. Een aan rader

Vlot bestelt en geleverd

Mooie, kwaliteitsvolle kader.

mooi en fijn afgewerkt

goed kontakt en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service! Mooi product!

Prima service! Mooi product!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit en goed verpakt

Goede producten en vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Keer op keer 100% tevreden op alle vlakken !

Enige adres waar wij nog bestellen !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede opvolging na verkoop.

KAN NIET BETER

Telefonisch altijd vriendelijke medewerker met de gepaste antwoorden bestelling en levering altijd tot in de puntjes verzorgd

prima service en product

zeer goed

volledig naar verwachting

snelle service, je krijgt wat je bestelt en verwacht aan goede prijzen !

Perfect en goede kwaliteit

Snel gekozen op de duidelijke site, goed verpakt zodat het niet breekt onderweg!

Snelle respons van de Kaderspecialist

Toen ik merkte dat PostNL na 2 dagen het pakketje nog niet had opgehaald, nam ik contact op met het bedrijf. Ik kreeg dezelfde dag antwoord, en het werd verder heel goed opgevolgd. Ik kreeg uiteindelijk het pakje 2 dagen later dan voorzien, maar ik heb het gevoel dat dit een probleem bij PostNL was. Goederen waren ook goed verpakt. Ik bestel in de toekomst zeker nog terug bij de "Kaderspecialist".

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kader voor puzzel, mooi product !

Zowel de opgevraagde informaties rond artikel als levering verliepen vlekkeloos. Artikel past perfect.

Correcte service

De bestelde passe-partouts zijn op de juiste maat en correct geleverd!

hetgeen wat ik wilde

Stevige kader met glas mooi mooi

Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over het artikel zeer verzorgt verpakt en verzonden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede prestatie en service ; wel hoge prijs

Hallo, Ik ben zeer tevreden over de producten en de dienst. Ik vind de prijs wel behoorlijk hoog. Met vriendelijke groeten, José Beghein

• Zou u ons aanbevelen? Yes

ze hangen te stralen mijn foto's in jullie kader

ik ben heel blij heb jullie adres bijgehouden omdat ik nog kaders nodig heb , als mijn budget het toelaat , te bestellen . ik geef nooit een 10

Super kader voor puzzel

snelle levering en stevig materiaal en goed verpakt....

De beste kaderprijzen!

Na wat vergelijken komt kaderspecialist duidelijk als voordeligste optie uit de bus

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super service! Top materiaal.

kon een stuk beter.....

De lijst goed ontvangen, maar.... 2 stukken waren redelijk vervuilt met een zwarte vetachtige stof??? Ik heb redelijk wat moeten opschuren om die proper te krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi kader en snel geleverd

Ik mis info over de opties bij het bestellen van een kader (ophangsysteem etc). Dat is apart te betalen maar er is niets van info bij of dat nodig is etc. Dus dit kan verbeterd worden op de site. Voor de rest alles goed en duidelijk!

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via info@kaderspecialist.be. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.