goede prijskwaliteit, snelle leveringen

goed prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering, bij problemen bv beschadiging door transport, wordt er snel en correct gereageerd met een oplossing

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer verzorgde kader en service

Het pakket is zeer goed verpakt geweest en de kader was of beter gezegd netjes afgewerkt, een echte aanrader, mooi verzorgd.

mooie kwaliteit

goede kwaliteit en snelle levering

Alles was perfect

Handig, gemakkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Yes

perfect, zeker aan te bevelen

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via info@kaderspecialist.be. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.