Super service en levering.

Goede uitleg en snelle levering.

Snelle levering en behoorlijke kwaliteit

Snelle levering en behoorlijke kwaliteit

Mooie kader, snel geleverd

Ik had een poster die ik graag ingekaderd wilde, maar waar geen standaard kaders voor te vinden waren. Bij Kaderspecialist kon ik voor een kleine prijs een mooie kader volledig op maat laten maken. De kader werd tijdig geleverd en ziet er mooi en kwaliteitsvol uit.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel leuk dat de kader op maat kan tegen een degelijke prijs!

Heel leuk dat de kader op maat kan tegen een degelijke prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede en snelle klantendienst gecombineerd met kwalitatieve producten!

Ik had enkele Imperial Aluminium Kaders besteld in verschillende formaten. De grootste had een imperfectie in het glas, wat nog nooit was voorgekomen met andere bestellingen die ik al had geplaatst bij Kaderspecialist. Ik stuurde meteen een mail waarop binnen het half uur reactie kwam met een oplossing. Ik raad de diensten van Kaderspecialist aan voor iedereen die kwalitatieve kaders zoekt om beelden in te presenteren!

Zeer tevreden!

Had eerst de verkeerde maat besteld - kon dit nog wijzigen & had de nieuwe, juiste maat daarna zeer snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

perfecte leveringen aan goede prijzen

heel vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de telefoon en zoeken bij problemen ook oplossingen voor de klant

prachtig materiaal

alles ok

ontgoochelend

ik had gedacht een kant-en-klare kader te ontvangen... bleek het een zelfbouwpakket te zijn... veel geld voor 4 stukjes profiel en al helemaal toen bleek dat hoe ik ze ook tegen mekaar hield, de hoeken niet mooi bleken aan te sluiten... jullie kunnen duidelijker zijn op jullie site van wat we kunnen verwachten : geen achterkant, noch plexi... zo'n soort zaken...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Stefanie, Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent. Daarop hebben we naar onze mening een mooie oplossing aangeboden, waarop je helaas niet bent ingegaan. Een baklijst is een kader bedoeld voor canvas of andere doeken. Daardoor worden baklijsten nooit geleverd met achterwand en glas. Grotere maten dan 70x100 leveren wij in losse delen en zijn eenvoudig te monteren.

Mooie kaders !

Perfecte kaders ! Mooie afwerking

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super service, en super kaders!

Vlot contact met het bedrijf, snelle levering en kaders zijn top.

Snel en nuttig advies!

Heel behulpzaam. Vlotte service.

Waar naar geld.

Prima kwaliteit van het product. Zeer goed verpakt en stipt geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede kwaliteit van kader en samenwerking!

Grote aanbieding, makkelijk om te bestellen en een goede prijs!

Prachtig!

Heel mooie afwerking!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte service, product zoals omschreven

Goede prijskwaliteit, product zoals omschreven! Vlotte levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam Een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering stevige verpakking van de mooie fotokader

Altijd correct en snelle levering, degelijke fotokaders

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie kader, perfect op maat

Heel tevreden, stipte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed ingepakt; volgens verwachting!

Voor de eerste keer online besteld ; volgende bestellingen kunnen volgen

Mooi elegant en afgewerkt

De kader is zeer mooi en hangt nu aan de muur, het is echt heel mooi, Groeten, Lucas Leo

prijs/kwaliteit correct

Zeer tevreden over mijn eerste bestelling en vooral zeer goed verpakt. 2e bestelling is onderweg... 3e , .... Groeten,

mooie kaders!

mooie kaders!

Kader slecht geverfd

Beste, hier mijn beoordeling over de geleverde witte kader. De kader is goed vervaardigd maar een witte kleur was het verre van. Ik heb hem zelf nog moeten overschilderen. Verder heb ik geen klachten. M.v.g.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, perfecte kader op maat

Veel beter en nauwkeuriger dan andere online shops voor kaders op maat. En dat voor een competitieve prijs.

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via info@kaderspecialist.be. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.