betaald en niets ontvangen en niets gehoord

Al sinds 2 april aan het wachten op mijn bestelling. Nog steeds niets gehoord en ook geen reactie op mails om opheldering over de status van de bestelling. Let dus op. Hier wordt je opgelicht door onze zuiderburen

bestelling geplaatst, betaald, en na 6 maanden nog steeds niet ontvangen

Wij ontvingen dit kader nog steeds niet .... bestelnummer 4400002618 Jammer genoeg is het al betaald. Bij Post NL weten ze van niets. Dit vind ik allesbehalve goeie reclame!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Anna, Wij hebben elkaar ondertussen gesproken en uitgelegd dat wij helaas een hectische periode hebben gehad ivm personeelstekort en hoge ziekteverzuim in de periode dat u de order geplaatst hebt. Hierdoor is uw kader verkeerd verwerkt. Wij hebben afgelopen week een nieuw kader voor u gemaakt en opgestuurd. Wij gaan vanuit dat alles naar wens is afgehandeld en hopelijk bent u alsnog tevreden met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Kaderspecialist

snelle service

ik had kaders besteld kleine die ineen stond de andere was een grote en moest ik zelf ineen steken. Zou geen probleem zijn geweest moest alles deftig in elkaar passen maar niet dus het kwam niet overeen was ong. 0.5 cm. verschil dus dan maar aan elkaar geplakt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Anka, Wij geven duidelijk aan dat baklijsten groter dan 70*100cm ongemonteerd verstuurd worden. groter formaten kunnen niet verwerkt worden door PostNL of Bpost. Wij lezen dat er ook helaas iets fout is gegaan met de maatvoering. Excuses hiervoor. Neem aub contact met ons op voor een gepaste oplossing. klantenservice kaderspecialist

De kaders zijn perfect.

Wij hebben een goede ervaring opgedaan met deze bestelling: de kaders waren perfect en werden ook snel geleverd. Dank.

opnieuw en opnieuw

Telkens weer beland ik terug op deze site.... uiterst tevreden ... wordt bewaard in favorietenmap , daar hoort een webshop te zitten... houden zo!

super

Super content verzorgd verzending niets op aan te merken

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Rappe en correcte levering, mooi afgewerkt product

positief

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kaders zijn prachtig! Vlotte levering.

Geen negatieve commentaar.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service en topkwaliteit !

Een tevreden klant keert steeds terug ...

prachtkadertje

Heel mooi kadertje, perfect wat ik wilde. Werd verzonden met PostNL en was blijkbaar al enkele dagen geleverd in een afhaalpunt. Daar had ik geen melding van gekregen, Dat was jammer. Maar heel erg tevreden over het kadertje zelf.

snelle, en correcte levering

Goede informatie over kaders, schappelijke prijs; niets negatiefs te melden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Product zoals omschreven en vlugge levering...

Positieve ervaring...

stevig verpakt - snelle levering - handleiding zou nuttig zijn

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prachtige service en vlotte levering

Eenvoudige website en veel keuze aan te raden voor fotografen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

snelle, veilig verpakte levering.

Het was snel geleverd. De bestelling was gemakkelijk te plaatsen en de kader paste perfect.

Correcte en verzorgde levering

correct en betrouwbaar ;)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi afgwewerkte kaders, een vriendelijke klantenservice en snelle levering.

Het is de eerste keer dat ik gebruik maak van Kadersprecialist. Ik vond het een heel aangename ervaring en ben heel tevreden over mijn bestelling. :)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende service en goede kwaliteit.

Na al meerdere bestellingen geplaatst te hebben gedurende de laatste 2 jaren heb ik een degelijke partner gevonden om mijn inlijstingen mooi en degelijk uit te voeren.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Blij verrast met de prima kwaliteit en perfecte afwerking.

Fijne samenwerking, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd kwaliteit en op tijd

Ik ben de tel kwijt hoeveel kaders ik hier al besteld heb... blijft telkens verbazen hoe snel en kwaliteitsvol het is... keep it up!

Alles ok

Correcte nakoming van de afspraken en prijzen.goede verpakking

Degelijke kaders

Heel vlot geleverd, stevige kaders. Eén hendeltje achteraan brak af bij eerste gebruik maar omdat de overige drie wel goed vastzaten, kon dat geen kwaad.

Correct !

Goede kwaliteit, snelle levering.

top product

Heel stipte, vlugge en juiste levering. Prima !

dat ging vlot!

Een 30x40 kader besteld uit het ruime aanbod op de mooie en gebruiksvriendelijke website. Alle kaders worden mooi afgebeeld met meerdere foto's en duidelijk en gedetailleerd beschreven. Het winkelmandje afrekenen ging vlot en correct. De kader werd snel geleverd en was professioneel verpakt zoals het hoort voor transport. Prima winkel. De naam specialist zeker waardig. Ik heb ze gebookmarked voor als ik nog eens een kader nodig heb. Houden zo die kwaliteit en service!

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via [email protected]. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.