werd snel en correct geleverd

de opvolging en ondersteuning bij deze speciale bestelling was meer dan 100% in orde.

Alles top in orde

Alles geleverd en correct geleverd. Enkel positieve reactie!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Niet geschikt voor zakelijke bestellingen

Er wordt mogelijkheid gegeven tot zakelijk bestellen, maar er kan geen correcte factuur afgeleverd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering, vooral bijzonder goed veroakt voor transport! Helemaal ok.

Geen aanmerkingen

Snelle levering, zeer degelijke verpakking en snelle, efficiënte oplossing als er onverhoopt iets aan de hand is.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Op tijd geleverd en prima kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

tevreden over de geleverde kaders

tevreden over de geleverde kaders van de kaderspecialist, minder wat Post.nl betreft, deze vonden blijkbaar mijn adres niet en ben ik mijn pakket in het afhaalpunt moeten gaan afhalen

Mooie kaders

Kaders zijn mooi en goed van kwaliteit. Ik vind de kaders jammer genoeg iets te geel van kleur…Ik had een gouden rand besteld…Voor de rest wel prima hoor.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi product en snelle levering!

Mooi product en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Regelmatig een bestelling geplaatst bij de Kaderspecialist en alles was tot nu toe perfect. Geen lange leveringstermijnen, de artikels worden zorgvuldig verpakt en zonder brokstukken geleverd. Ik raad Kaderspecialist zeker aan.

Mooie kader.

Kader is een miskoop!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede en mooie kaders

Jammer bij de levering was er een glas gebroken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen, Spijtig te horen dat een glas van een kader gebroken aangekomen is. Wij verzenden al onze kaders met een verzekering. Kunt u de order doorsturen met enkele foto's van de breuk? Dan kunnen wij de schade claimen bij postnl en u ondertussen een nieuwe kader toesturen. met vriendelijke groet, Kaderspecialist

Perfect geleverd

Ik heb mijn kader sneller dan verwacht, in perfecte staat en in een professionele verpakking mogen ontvangen. Daarvoor mijn dank Mvg. Sven

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service ook bij beschadiging bij levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie kaders en baklijsten op maat voor betaalbare prijzen en met top service.

Zeer mooie kader

Vlotte, snelle levering van zeer mooie kader op maat.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Leveringstermijn ok Kwaliteit ok Dienst na verkoop ok Enkel tracing van de verzendingen zou er nog aan toegevoegd kunnen worden.

Degelijke kaders!

Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

correcte uitvoering van de afspraken

Correcte en tijdige uitvoering van de afspraak. Geleverd product volledig conform verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel correcte informatie en afhandeling.

Heel correcte informatie en afhandeling.

snelle levering, zoals beschreven

kader was snel geleverd en goed ingepakt zodat het onbeschadigd geleverd werd

geweldig

mooi op tijd en heel goed verpakt ( top )

Levering is ok

Misschien voorstellen om een passe-partout bij te bestellen als optie.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte levering en kwalitatief product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals gebruikelijk was alles dij in orde.

Zoals gebruikelijk was alles dij in orde.

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via info@kaderspecialist.be. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.