Levering is ok

Misschien voorstellen om een passe-partout bij te bestellen als optie.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte levering en kwalitatief product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals gebruikelijk was alles dij in orde.

Zoals gebruikelijk was alles dij in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

exact gekregen waar ik om vroeg, en voor correcte prijs

Als hobby schilder steeds op zoek naar kaders aan gepaste prijs. Via internet voor eerste maal bij u terecht gekomen en na 1e levering tot grote tevredenheid tweede bestelling geplaatst.

Snel en correct.

Snel en correct.

Topkwaliteit !

Goeie kwaliteit, perfecte service en snelle levering.

perfect

veel keuze

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte transactie, 100% tevredenheid.

De bestelling is verlopen zoals het hoort. Snelle levering. Kaders op een beschermende manier zeer grondig verpakt. Uitstekend! Het product zelf perfect in orde. (vier kaders) Dit is een positieve koop ervaring. Aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte, vlotte en snelle levering

Om gegevens en maten voor lijsten en passe-partouts aan te geven is heel duidelijk. Enkel is er (volgens mij) nog geen ruimte voorzien om aan te geven als er verschillende maten voor boven en beneden gevraagd worden bij passe-partout.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

snelle levering, mooie kaders, maar klantenservice kan beter.

De kaders zijn van goede kwaliteit, maar spijtig veel problemen met de facturatie dienst en het aanvragen van samples. Na meerdere bestellingen blijft dit een probleem.

contact verloopt moeilijk

wij hebben u gevraagd om kaders met passe partout in een niet standaard formaat, na wat heen en weer e-mailberichten hebben wij een offerte gekregen. Deze hebben wij goed gekeurd op 18 mei en daarna zijn jullie van de radar verdwenen. Daarop heb ik telefonisch contact opgenomen en is mij bevestigd dat er iets is mis gelopen maar dat alles in orde komt en wij terug een bericht van jullie gaan ontvangen, iets wat nog steeds niet gebeurd is.

Beste Yvan, Helaas door een sterfgeval in de familiesfeer van de collega die uw aanvraag in behandeling had, is deze aanvraag verkeerd gearchiveerd. Uw kaders zijn volgens onze gegevens inmiddels ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team KaderSpecialist

perfecte kwaliteit

snelle levering, goed verpakt, super

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer mooie afgewerkte kader.

De kader is zeer mooi en oogt mooi met mijn werk, beslist een aanrader, fijne service en mooi verpakt en snel geleverd, er is er geen betere.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer tevreden. Prima kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top geleverd , goed ingepakt, mooie kader!

Mooie kader en goed ingepakt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

levering ok, jammer dat enkele hoekjes onvoldoende gekleefd zijn en wat open staan

van twee kaders staat er een hoekje wat open, dus onvoldoende gelijmd. dat is jammer want voor de rest picco bello service

• Zou u ons aanbevelen? Nee

positief . Voor herhaling vathbaar

Foute levering onmiddelijk hersteld zondrr kosten Zeer goede kader Zal zeker nog eens bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kader was in orde en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

veel mogelijkheden en gebruiksvriendelijk.

Heel handige website met een uitgebreid aanbod aan kadergroottes en de mogelijkheid van passe partouts op maat. De duidelijke uitleg ivm passe partouts was zeer nuttig. Vlotte levering en veilig ingepakt. Heel tevreden met de kader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Groot aanbod, uitstekende kwaliteit!

De fotokaders die ik ontvangen heb, zijn heel mooi afgewerkt en waren zeer goed verpakt voor transport. Ik heb alleen maar lof!

fantastische levering

Vlugge levering , mooie kaders en prijs waardig

Perfect in orde

Dit is de eerste keer dat ik besteld heb bij de kaderspecialist. Zeer goede kwaliteit. Zeer snelle levering. Groot assortiment. Mijn volgende kaders bestel ik terug bij julie

• Zou u ons aanbevelen? Yes

prima service tegen een goede prijs

van bestelling tot levering alles in orde en transparant qua opvolging

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prettig contact met het bedrijf aangaande informatie. Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Levering is perfect verlopen!

Alleen positief!

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via info@kaderspecialist.be. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.