Ok

Goede ervaring

Ben zeer tevreden, snelle levering en mooie kaders. Ga zeker nog bestellen.Groetjes een tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dienstverlening oké. Kader is brol.

Hout van kader breekt af. Fineer eik lijkt wel van plastiek.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Mooie kader, vlot geleverd.

Zeer professioneel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede kwaliteit, snel en netjes

Prijs - kwaliteit

Prijs - kwaliteit

Alles zoals verwacht.

Snelle levering. Alles netjes en transportveilig verpakt. Toch enkele kaders met lichte schade (krasjes op de kader).

Fijne ervaring

Supergoede opvolging, snelle levering, perfect op maat.

alles was ok

mooie keuze en op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi maatwerk en snel geleverd!

Bijzonder blij met de kwaliteit van de bestelde kaders en passe-partouts. Omdat de maten afweken van de standaard voorgesteld, moesten de kaders en passe-partouts op maat worden gemaakt. Op vrijdag besteld en precies een week later waren ze binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service, passe-partout perfect op maat!

Heel handige site om zelf passe-partout op maat te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende kader, snelle klantenservice.

Het kader is van goede kwaliteit. Ik had een probleem met de levering, maar ik werd snel geholpen door de klantenservice. Ik raad de kaderspecialist aan!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zocht een kader voor mijn schilderwerk !

Bij jullie precies gevonden wat ik zocht. Het plaatje klopte nl juiste vorm, juiste kleur, juiste afmetingen ! Mijn schilderij komt nu nog beter tot haar recht !!

De kader was in orde

• Zou u ons aanbevelen? Yes

product zoals op de site

Ik had het enkel moeilijk met het uitzoeken van de gepaste maat omdat ik de inschatting niet kon maken hoe een ingevuld kader met de onderschreven afmetingen er kon uitzien. Ik wilde namelijk een grote rand laten aan de binnenzijde en dat is nu niet zo. Maar het schilderij past er wel in en het hangt op, de kwaliteit is degelijk en mooi.

Super. UItstekende service.

Jullie zijn top.

levering onverwacht

Ik bestelde de kaders en kreeg een bevestiging mail. Dus ik dacht dat ik wel een track & trace zou krijgen. Op vrijdagnamiddag sluit ik de pc af omstreeks 15 uur. Op zaterdag morgen omstreeks 11 uur staat opeens de pakjesdienst thuis voor de deur. Ik start mijn pc terug op en ik zie dat die track & trace wel degelijk is gekomen op 14/01/2022 21:44. Nogal een geluk dat ik thuis ws, maar ik moest in de namiddag weg.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Onze bestelling is nog niet onderweg!

Ai We ontvangen graag uw commercieel voorstel…

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Maat klopte niet met gevraagde maat

Correcte levering, spijtig dat de maten niet klopten en er niet bij vermeld stond dat er geen steun achteraan was voorzien.

Mooi product doch leveringsproblemen

Een mooi product en een fijne website. Orderopvolging was OK tot het moment van levering. Persoonlijke opvolging was noodzakelijk om het product geleverd te krijgen. Zeer goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vriendelijk, snel, betse kwaliteit.

De beste kaders die je kan vinden met perfecte afwerking. Verschillende glaskeuze is een meerwaarde. Ik koop ze nergens anders meer!

Kader was ok

Bestelling was makkelijk, website was duidelijk, levering via Post NL iets minder, levering 1 dag later geleverd dan initieel aangegeven

Onprofessioneel

Zeer slecht ingepakt, met als gevolg dat het glas was gebarsten. Heb dan 3 pogingen ondergaan om contact te maken met deze verkoper, maar kreeg geen antwoord. Heel spijtig en totaal onprofessioneel. Heb 120 euro betaald voor een kader die stuk is.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

helaas zijn wij door een verhuizing moeilijk telefonisch bereikbaar. per email kunt u contact met ons opnemen voor een oplossing wij verzenden alles verzekerd waardoor wij ten alle tijden een schade kunnen vervangen.

Goed en veilig verpakt!

De kaders werden heel goed verpakt thuis afgeleverd!

uitstekende service

kaders waren snel en zorgvuldig bezorgd en zeer goed verpakt alles dik in orde

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via [email protected]. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.