perfect

Duidelijke communicatie en verzorgd geleverd

baklijst

ik had gevraag voor een afmeting van 41 x 71 , kreeg 44.50 x 74.50 , is ergens een fout begaan , via mail , mijn schilderij is 40 x 70 ,zal na nieuwjaar zijn om verder te regelen , heb nu heel drukke dagen met mijn werk ( bakkerij )

goede kwaliteit snelle levering

correcte dienstverlening

Snelle en correcte behandeling

De kadermal is perfect.

Aanrader

Snelle levering, prijs - kwaliteit zijn wij zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

mijn bestelling is nog niet aangekomen

jammer maar helaas, maar mijn bestelling is nog streeds niet aangekomen. groet mark coenegracht

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Alles was prima in orde !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super leuke bakkader op maat, heel tevreden!

Zeer vlotte on-line samenwerking rond de bestelling van mijn kader. Gezien een kader op maat diende ik deze nog zelf te monteren dat ging heel vlot. Misschien zou het fijn zijn om er ook een handleiding bij te stoppen of on-line te zetten (voor mensen die minder handig zijn). De levering liep wat vertraging op mogelijks door actuele problemen bij postNL. Eind goed, al goed en zeer tevreden over het product/prijs/kwaliteit! Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service, prima verpakt en top kwaliteit

Daags na de bestelling was het pakje al onderweg en niet veel later ook geleverd. Ik bestelde een tiental kaders die samen verpakt waren en in prima staat toekwamen. Er was iets verkeerd geleverd en de dienst na verkoop kwam snel en adequaat tussen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi materiaal, P/Q in orde! Wel jammer dat er geen enkele bevestiging bij zit voor aan de muur. Heb nog 3 winkels moeten doen na ontvangst om een gepast montagestuk vinden. Dit kan minstens beter gemeld worden op de website dat dit een mogelijke optie is.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi product...levering en verpakking en communicatie correct

de leveringskosten zijn hoog wat mij betreft...een verbeterpunt misschien

• Zou u ons aanbevelen? Yes

werd snel en correct geleverd

de opvolging en ondersteuning bij deze speciale bestelling was meer dan 100% in orde.

Alles top in orde

Alles geleverd en correct geleverd. Enkel positieve reactie!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Niet geschikt voor zakelijke bestellingen

Er wordt mogelijkheid gegeven tot zakelijk bestellen, maar er kan geen correcte factuur afgeleverd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering, vooral bijzonder goed veroakt voor transport! Helemaal ok.

Geen aanmerkingen

Snelle levering, zeer degelijke verpakking en snelle, efficiënte oplossing als er onverhoopt iets aan de hand is.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Op tijd geleverd en prima kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

tevreden over de geleverde kaders

tevreden over de geleverde kaders van de kaderspecialist, minder wat Post.nl betreft, deze vonden blijkbaar mijn adres niet en ben ik mijn pakket in het afhaalpunt moeten gaan afhalen

Mooie kaders

Kaders zijn mooi en goed van kwaliteit. Ik vind de kaders jammer genoeg iets te geel van kleur…Ik had een gouden rand besteld…Voor de rest wel prima hoor.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi product en snelle levering!

Mooi product en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Regelmatig een bestelling geplaatst bij de Kaderspecialist en alles was tot nu toe perfect. Geen lange leveringstermijnen, de artikels worden zorgvuldig verpakt en zonder brokstukken geleverd. Ik raad Kaderspecialist zeker aan.

Mooie kader.

Kader is een miskoop!

Goede en mooie kaders

Jammer bij de levering was er een glas gebroken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen, Spijtig te horen dat een glas van een kader gebroken aangekomen is. Wij verzenden al onze kaders met een verzekering. Kunt u de order doorsturen met enkele foto's van de breuk? Dan kunnen wij de schade claimen bij postnl en u ondertussen een nieuwe kader toesturen. met vriendelijke groet, Kaderspecialist

Perfect geleverd

Ik heb mijn kader sneller dan verwacht, in perfecte staat en in een professionele verpakking mogen ontvangen. Daarvoor mijn dank Mvg. Sven

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service ook bij beschadiging bij levering

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via [email protected]. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.