volledig naar verwachting

snelle service, je krijgt wat je bestelt en verwacht aan goede prijzen !

Perfect en goede kwaliteit

Snel gekozen op de duidelijke site, goed verpakt zodat het niet breekt onderweg!

Snelle respons van de Kaderspecialist

Toen ik merkte dat PostNL na 2 dagen het pakketje nog niet had opgehaald, nam ik contact op met het bedrijf. Ik kreeg dezelfde dag antwoord, en het werd verder heel goed opgevolgd. Ik kreeg uiteindelijk het pakje 2 dagen later dan voorzien, maar ik heb het gevoel dat dit een probleem bij PostNL was. Goederen waren ook goed verpakt. Ik bestel in de toekomst zeker nog terug bij de "Kaderspecialist".

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kader voor puzzel, mooi product !

Zowel de opgevraagde informaties rond artikel als levering verliepen vlekkeloos. Artikel past perfect.

Correcte service

De bestelde passe-partouts zijn op de juiste maat en correct geleverd!

hetgeen wat ik wilde

Stevige kader met glas mooi mooi

Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over het artikel zeer verzorgt verpakt en verzonden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede prestatie en service ; wel hoge prijs

Hallo, Ik ben zeer tevreden over de producten en de dienst. Ik vind de prijs wel behoorlijk hoog. Met vriendelijke groeten, José Beghein

• Zou u ons aanbevelen? Yes

ze hangen te stralen mijn foto's in jullie kader

ik ben heel blij heb jullie adres bijgehouden omdat ik nog kaders nodig heb , als mijn budget het toelaat , te bestellen . ik geef nooit een 10

Super kader voor puzzel

snelle levering en stevig materiaal en goed verpakt....

De beste kaderprijzen!

Na wat vergelijken komt kaderspecialist duidelijk als voordeligste optie uit de bus

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super service! Top materiaal.

kon een stuk beter.....

De lijst goed ontvangen, maar.... 2 stukken waren redelijk vervuilt met een zwarte vetachtige stof??? Ik heb redelijk wat moeten opschuren om die proper te krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi kader en snel geleverd

Ik mis info over de opties bij het bestellen van een kader (ophangsysteem etc). Dat is apart te betalen maar er is niets van info bij of dat nodig is etc. Dus dit kan verbeterd worden op de site. Voor de rest alles goed en duidelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

correcte levering in tijd, verpakking, materiaal

goede ervaring

Foute levering, prima klantendienst

Fout artikel geleverd maar snel geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie kaders en stipte levering

Kaders en passepartouts zijn mooi afgewerkt. Stipte levering. Alles uiterst correct.

Toppertje !

Snelle levering. Veilig verpakt. Correct.

Tevreden van de bestelling

Duidelijke website en contact vragen worden vlug en correct behandeld.

Perfect in orde

Zeer vriendelijk bedrijf die je goed helpt en alles eraan doet om te creëren wat er word gevraagd

perfect

UITSTEKENDE SERVICE VRIENDELIJKE MEDEWERKERS VLOTTE LEVERING

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Verzorgde levering, makkelijke en grote keuze.

Ik was op zoek naar een kader waar perfect een A4 formaat in past. In het verleden kaders gekocht in Woonwinkels. De formaten waren ongeveer A4, maar nooit correct. Hierdoor diende ik steeds wat weg te snijden om de foto in het kader te laten passen. Bij kaderspecialist gewoon gekeken naar glasmaat en het probleem was opgelost. Er is ruim voldoende keuze en de levering was perfect. Kaders waren goed beschermd. Ik had als optie een staander genomen en dacht dat ook het ophangsysteem nog ging aanwezig zijn. Dit was niet het geval. Is voor mij een minpuntje.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super blij met mijn kader.

mooie kader voor een scherpe prijs aan huis geleverd. Mijn poster van Kuifje ziet er super uit.

Correct geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goede kwaliteit

Tevreden van de levering en de wachttijd en het product.

Leeuweringerstraat 32 A

3421AC Oudewater

0032 38 084 475

Over Kaderspecialist

De Kaderspecialist is gespecialiseerd in het vervaardigen van kaders. Wij combineren ervaring en vakmanschap met een persoonlijke benadering en een moderne aanpak. Door de eigen productie kunnen wij ook voor u kaders op maat maken. Zoekt u een kader met speciale afmetingen of een eigen uitvoering dan is de kans groot dat wij dit voor u kunnen maken. Neem contact met ons op via [email protected]. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.