Prachtige prints Snelle levering Goede plakband om verpakkingsfolie, deze zal niet snel aan het bestelde werk kleven Ik wil graag een echte doos

Geweldige prints en heel mooi verpakt. Veilig verzonden

Mooi prints op kwaliteitspapier. Goed dat het zo zorgvuldig verpakt is, dat kan ik heel erg waarderen, omdat dat gedeelte wel eens fout gaat bij andere bedrijven. Bedankt voor het goed verzorgde product. Ik ga zeker mijn prints voortaan hier laten drukken.

Het resultaat is fantastisch en wat ik heel erg fijn vind is dat er meegedacht wordt.

Echt de allerbeste printer van Nederland!

Ik ben heel erg blij dat ik fine art printing in Naarden heb gevonden. De prints zijn echt fantastisch mooi, zo zo blij mee. En ook zo goed ingepakt. Het duurde allemaal wat langer, maar ik werd persoonlijk opgebeld om het te melden. Echt fantastische service en de kwaliteit van de prints is ongeëvenaard

Professioneel bedrijf met top service!

In eerste instantie was ik teleurgesteld over het resultaat van mijn bestelling voor ArtPrints. Ik uitte mijn teleurstelling in een mail aan het bedrijf. Het bleek dat ikzelf de order niet correct had geplaatst. Ondanks dat is er alles aan gedaan om de order nogmaals (kosteloos) te verwerken, met een perfect resultaat!

excellent

Excellent quality and fast delivery.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service.

Super klantenservice en print!

Ik werd op tijd gebeld dat mijn bestelling wat later zou zijn ivm covid. Ik had geen haast, dus was het voor mij geen probleem. Ik ben heel blij met het eindresultaat, het is nog mooier dan ik had gedacht. Ook heel netjes verzonden.

Het was weer top!

Wederom prachtige art prints van de hoogte kwaliteit

Prettig persoonlijk contact en deskundig advies.

Geweldige service

Ik vind het een heldere site die goed helpt om de juiste keuzes te maken. Ook de bestelling werd vlot afgerond en degelijk opgestuurd. Heel tevreden!

Goede print kwaliteit

Een goede eerste ervaring, mooie print. Aan de rechter kant van de print is er een stukje van de foto weggevallen.

Altijd goede service

De heren zijn altijd ontzettend behulpzaam en leveren prachtige producten af. Heel tevreden!

Goed advies en mooi resultaat

Enorm veel keuze, we kregen goed advies en konden vervolgens makkelijk via de site bestellen, en het resultaat is erg mooi!

Uitmuntende service

Ten alle tijden bereikbaar om te helpen met photoshop problemen. Ze zorgen voor een mooie afwerking van mijn kunst. De kwaliteit en zorgvuldigheid van verpakking van de producten ben ik zeeer tevreden over. Ik blijf zeker bestellen! Arjan hartelijk dank voor alles!

Topklasse

Topklasse.

FineArt Printing denkt goed met je mee

Opdracht is goed uitgevoerd. De doorloopsnelheid vond ik wel wat lang (iets meer dan 1 week). En ik vond het wat verwarrend op de website dat je (bij bezorgopties) kan kiezen voor afhalen bij een PostNL punt waarbij het lijkt alsof dat een gratis bezorgoptie is. Dit bleek achteraf alleen te gelden bij het zelf ophalen in Naarden. Prijs per stuk vond ik wel wat aan de hoge kant liggen (maar misschien ben ik wat verwend met de drukkerijen in het oosten van het land). Maar daar staat tegenover dat ik goed ben geholpen toen bleek dat mijn afbeelding te groot was voor gekozen formaat.

Ik laat hier vaker dingen printen en ben altijd tevreden. Goed papier, makkelijke site, goed contact en heel goed verpakt!

Super snel en prachtige kwaliteit zoals ontworpen. Met aandacht ingepakt

Great Prints

I did a selection of prints to test various paper quality from FineArt Printing Naarden. I was very satisfied with the quality of the prints. I also tried the photo print on 1mm Aluminum which also turned out great. Each print came in a seperate transparent sleeve which was very much appreciated. My only comment would be to use a scotch tape that is easier to remove from the transparent sleeves without the tape tearing.

Thank you for your review. Thank you for taking the time to do this and giving us valuable advice. As of today, we will seal the seal bags with a different type of tape that leaves no sticky residue. Kind Regards, Arjan - FineArt Printing Naarden

Het was weer prima :)

Prachtige afdrukken

Al eerder foto’s laten inlijsten en nu 3 foto’s op Dibond laten afdrukken, fantastisch! Voor mij geen ander dan Fotoprint Naarden.

Top kwaliteit en service

Top kwaliteit en service, echt een aanrader.

Altijd fijn, altijd goed! Hele fijne service.