Geweldige service en kwaliteit!

Ze staan mij altijd netjes en persoonlijk te woord. Of ik nu bel of mail, ik krijg altijd antwoord en fijne adviezen. Ik blijf zeker via Fineart printing Naarden bestellen!

Perfect service en prachtig eindresultaat.

Tijdens het proces van bestellen werd er contact gezocht over de foto en de uitsnijdingen hiervan. Perfect geholpen hiermee en zelfs een kleine wijziging door jullie aangebracht middels Photoshop om de foto optimaal te krijgen. Snelle levering, item was goed ingepakt en wat een prachtig eindresultaat! Erg blij met jullie service én het eindresultaat!

servicegericht, vakkundig, snel, goede kwaliteit, gastvrij, denken mee.

Snelle service, zorgvuldige afwerking.

Snel en schilderachtig!!

Tijd is belangrijk als je met deadlines werkt. Daarom is het heerlijk dat de aanlevering gemakkelijk online kan en dat je de prints kunt ophalen of laten bezorgen. Kwaliteit is uitstekend en alles is met zorg ingepakt.

Beautiful Outcome!

I had several art prints printed by Fine Art Printing Naarden and I am always impressed the moment I see the prints for the first time. They pay attention to details and the overall quality of the photos. Also their customer service is amazing and my special requests are always responded to promptly. Prints come flat in seperate nylon sleeves and very well packed for delivery. Looking forward doing more work with them :)

Goede service en een goed product, nog betere verpakking!

Professionele kwaliteit, scherp geprijsde

Zeer tevreden met het resultaat. De kunstprints zijn bijna niet te onderscheiden van de originelen. Daarnaast is de prijs ook nog erg goed, dus ga hier zeker vaker bestellen!

Super kwaliteit, fijne klantenservice en goed beschermd verpakt

Ik heb twee keer prints besteld en ben erg tevreden. De kwaliteit van de afdrukken is prachtig! Ook werd ik prettig geholpen door de klantenservice. Daarnaast waren de prints beide keren zorgvuldig en goed beschermd verpakt. Ik zou FineArt Printing zeker aanraden.

Goede kwaliteit, uitstekende webshop.

Prachtige foto’s afgedrukt. Alleen jammer dat het niet op een wat kleiner formaat kon.

Prachtige kwaliteit

Prachtige kwaliteit, scherp geprijsd, goede levering, alleen rekening houden dat wanneer je een fine-art print besteld en deze opgeplakt moet worden het minstens een week duurt voordat je hem in huis hebt.

Prachtige kwaliteit, goede service

De kwaliteit is echt prachtig en het wordt zorgvuldig verpakt. Ook het persoonlijke contact heb ik als zeer prettig ervaren.

Wederom topkwaliteit

Waanzinnig mooie kwaliteit en fijn persoonlijk contact.

Slechte afhandeling van mijn klacht

Helaas waren mijn prints niet naar verwachting en moesten opnieuw worden geprint. Heel makkelijk werd het probleem bij mij neergelegd terwijl de afdrukken er niet uitkwamen zoals op mijn en hun scherm. Zo kon ik ook zonder pardon twee keer de volle mep betalen waarbij er dus 2x winst wordt gemaakt op iets wat niet naar tevredenheid is. Erg jammer dat er werk de deur uit gaat wat niet gecontroleerd wordt en later blijkt niet goed te zijn. Voor mij de eerste en laatste keer.

Prachtige prints Snelle levering Goede plakband om verpakkingsfolie, deze zal niet snel aan het bestelde werk kleven Ik wil graag een echte doos

Geweldige prints en heel mooi verpakt. Veilig verzonden

Mooi prints op kwaliteitspapier. Goed dat het zo zorgvuldig verpakt is, dat kan ik heel erg waarderen, omdat dat gedeelte wel eens fout gaat bij andere bedrijven. Bedankt voor het goed verzorgde product. Ik ga zeker mijn prints voortaan hier laten drukken.

Het resultaat is fantastisch en wat ik heel erg fijn vind is dat er meegedacht wordt.

Echt de allerbeste printer van Nederland!

Ik ben heel erg blij dat ik fine art printing in Naarden heb gevonden. De prints zijn echt fantastisch mooi, zo zo blij mee. En ook zo goed ingepakt. Het duurde allemaal wat langer, maar ik werd persoonlijk opgebeld om het te melden. Echt fantastische service en de kwaliteit van de prints is ongeëvenaard

Professioneel bedrijf met top service!

In eerste instantie was ik teleurgesteld over het resultaat van mijn bestelling voor ArtPrints. Ik uitte mijn teleurstelling in een mail aan het bedrijf. Het bleek dat ikzelf de order niet correct had geplaatst. Ondanks dat is er alles aan gedaan om de order nogmaals (kosteloos) te verwerken, met een perfect resultaat!

excellent

Excellent quality and fast delivery.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service.

Super klantenservice en print!

Ik werd op tijd gebeld dat mijn bestelling wat later zou zijn ivm covid. Ik had geen haast, dus was het voor mij geen probleem. Ik ben heel blij met het eindresultaat, het is nog mooier dan ik had gedacht. Ook heel netjes verzonden.

Het was weer top!

Wederom prachtige art prints van de hoogte kwaliteit

Prettig persoonlijk contact en deskundig advies.

Geweldige service

Ik vind het een heldere site die goed helpt om de juiste keuzes te maken. Ook de bestelling werd vlot afgerond en degelijk opgestuurd. Heel tevreden!

Goede print kwaliteit

Een goede eerste ervaring, mooie print. Aan de rechter kant van de print is er een stukje van de foto weggevallen.