Altijd fijn geholpen en de prints zijn prachtig

Ik heb voor mijn fotografie examen al mijn werk hier laten drukken. Toen ik een cadeau voor mijn moeder wilde laten drukken was dit natuurlijk een logische keuze. Pracht werk!

Heel blij mee!

Hele goede kwaliteit (papier en kleuren) en snel geleverd!

Prachtig resultaat.Geweldige prijs.

Deskundig en persoonlijk advies op maat, heel fijn!

Ik heb een print online besteld en heb deze opgehaald op locatie in Naarden. Ik kreeg hier ook antwoorden op al mijn vragen en kreeg ook gepast advies over toekomstige bestellingen die ik zou willen doen, passend bij het type werk dat ik maak (portretfotografie). Ook fijn om alles papier- en inlijstopties te kunnen zien + voelen in de showroom.

Prachtige afdrukken op speciaal papier

Ik ben erg onder de indruk van de afdrukken! Prachtige kleuren, zeer scherp en mooi papier.

Snelle verwerking van opdracht

Ik had een fout gemaakt in de bestelling. Hierover heb ik gemaild. Ze hebben dit voor opgelost, alleen ze reageerde niet op mijn mail of dit was goed gekomen en of ze überhaupt mijn mail hadden gelezen. Hier kwam ik achter nadat ik er achteraan heb gebeld. Dus mail contact kan beter. Verder super mooi product

Meedenkend en profesioneel

Hele fijne en persoonlijke service. Goed luisterend naar wensen en daar goede voorstellen voor geven. En het resultaat van de prints is verbluffend. Echt met 3 d in de foto, fantastisch!

Zeer tevreden!

Aardige en behulpzame mensen, mooie producten en top service.

Top, mooie prints en uitstekend verpakt voor verzending

Top, mooie prints en uitstekend verpakt voor verzending

top kwaliteit fine art

Schitterend printwerk op prachtig papier en met de nieuwste print technologie. Dick en Arjen maken er iets heel fraais van!

Maatwerk, mooi resultaat

Een aantal bestanden die ik had toegestuurd, waren niet de juiste maat. Ik werd hier netjes op geattendeerd en heb de juiste toe kunnen zenden. Goede service! Het resultaat is ook erg mooi geworden, de kwaliteit van de prints is erg goed. Verzending was ook netjes geregeld, mooie stevige verpakking en geen beschadigingen.

schitterend vakwerk op het mooiste papier

prachtig printwerk, vakkwaliteit!

Super mooie kwaliteit!

Ik was ontevreden over de prints die ik bij een andere partij steeds afnam. Kleuren kwamen overeen en er zaten soms strepen in de prints. Na zoeken op internet kwam ik Fine Art Printing Naarden tegen. Twee vriendelijke mannen die je van goed advies voorzien en het resultaat is geweldig! Ze adviseren je over de meest bijpassende papiersoort en wat helemaal een mooie combinatie is is dat het onderdeel is van een lijstenmakerij. Deze combi zorgt ervoor dat je een compleet totaalproduct kan laten realiseren van een hele goede kwaliteit!