Perfect werk!

Maken van mijn werk echte kunstwerken. Goed geprint op mooi papier. Perfect verpakt. Denken met je mee!

I love it!

Again great quality of the giclée art print, beautiful papers, colors are perfectly matched and all together professionally and securely prepared for sending. Thank you! Definitely go-to-place for all high quality prints, I recommend it to everyone.

Snel en prachtige kwaliteit

Mijn bestelling werd snel geleverd en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. Ik had gekozen voor verschillende papiersoorten om te zien op welk papier mijn werk het beste uit zou komen, maar alle prints zien er boven verwachting mooi uit. De kleuren zijn prachtig, de prints zijn haarscherp. Kortom: ik ben er superblij mee!

Top kwaliteit, top service.

Ik word altijd erg blij van de prachtige afdrukken en lijsten van FineArt Printing. Ze zijn snel, professioneel en vakkundig. Aandacht voor elk individuele werk of het nou 1 afdruk van 20x30 is of 20 van 60x40. Snelheid en kwaliteit is een zeldzaam ding. Het is vaak of snel of van hoge kwaliteit. Goed werk mannen. Ik hoop dat ik in de toekomst nog veel bij jullie mag bestellen.

Uitstekende kwaliteit.

Heb nu meerdere malen wat eigen werk laten drukken. Elke keer is het eindresultaat perfect.

Helaas zitten er strepen in mijn prints.

Teleurstellend

Beste Sanne, Dit niet is wat hoort bij de kwaliteit die FineArt Printing Naarden levert en voor staat. Dit had nooit op deze manier onze deur uit mogen gaan. Onze excuses hiervoor. Wij sturen graag nieuwe prints op, maar na ons mailwisseling en telefonisch contact begrijp ik dat je geen gebruik wilt maken van deze oplossing. Wij hopen toch dat je in de toekomst onze service nog eens zou overwegen. Vriendelijke groet, Arjan FineArt Printing Naarden

Testprints waren tóp!!

Heb een aantal verschillende papiersoorten getest om mijn aquarellen en pentekeningen op af te drukken. Van sommige papiersoorten kon je niet eens zien dat het een print was. Echt een FineArt Print dus! Ook de verpakking en de verdere afhandeling waren zeer professioneel.

Top kwaliteit!

Super kwaliteit papier en druk. Enorm zorgvuldig ingepakt ook. Top!

Zoals altijd goede kwaliteit.

Meerdere keren al reproducties laten maken voor mijn klanten. Resultaten zijn zoals het hoort. Klein minpuntje zijn de verzendkosten. Die zijn aan de hoge kant.

Helemaal top

Mooie kwaliteit prints, goeie service en top dat de prints individueel verpakt worden in plastic zakjes!

Mee denkend, professioneel, initiatief nemend en perfekte resultaten

Fijne mensen die met je mee denken en voor uitstekende resultaten zorgen. In 1 woord geweldig!

goede service

Topproduct. Precies wat ik voor ogen had!

Snelle service, grote keuze uit papiersoorten voor hoowaardige reproducties.

Good service and quality

This was my first print and I am very happy with the quality and service. Arjan helped me a lot with the process and he provided feedback and options about the print. Many thanks to Arjan.

goede print en maatwerk

print is goed, snelle, vriendelijke service en vooral mogelijkheid tot maatwerk letterlijk en figuurlijk.

Super kwaliteit!

Zo blij met mijn eerste art prints ever. Heb verder geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vind ze prachtig.

Kwaliteit: super, snelheid: super, en netjes ingepakt

Kwaliteit en service

Prints zien er super uit, worden goed verpakt en iemand van het bedrijf kwam mijn (kleine) bestelling langsbrengen in verband met het corona virus. Heel fijn.

Niks op aan te merken

Goed geprint, kwam snel aan, goed verpakt!

mooie prints van top kwaliteit en een goede prijs

Alleen de verpakking (buitenkant) kan verbeterd worden. Er zat wel erg veel plakband en het was superlastig om het pakket open te maken. Er bestaan echter betere en professioneler verpakkingsoplossingen. De producten aan de binnenkant waren helemaal goed, dus top.

Uitstekende service, veel aandacht voor het ingestuurde werk en voor het versturen (heel goed ingepakt).

Ik ben heel tevreden met de kwaliteit van mijn prints en de professionele service en verpakking.

Uitstekende kwaliteit en hele goede service.

Ik heb de afgelopen maanden veelvuldig gebruik gemaakt van de diensten van FineArt Printing en ben enorm tevreden over de kwaliteit dat geleverd wordt. Daarnaast merk je heel duidelijk dat de heren van FineArt Printing sterk achter hun producten staan daar ze zelf hoge kwaliteitseisen stellen. Ik had prints laten maken en één van de prints had een minimaal mankement. Zonder het te hoeven vragen werd deze print ertussenuit gehaald en opnieuw geproduceerd. Dit is iets waar ik veel waardering voor heb!

Altijd fijn geholpen en de prints zijn prachtig

Ik heb voor mijn fotografie examen al mijn werk hier laten drukken. Toen ik een cadeau voor mijn moeder wilde laten drukken was dit natuurlijk een logische keuze. Pracht werk!

Heel blij mee!

Hele goede kwaliteit (papier en kleuren) en snel geleverd!