Super klantenservice en print!

Ik werd op tijd gebeld dat mijn bestelling wat later zou zijn ivm covid. Ik had geen haast, dus was het voor mij geen probleem. Ik ben heel blij met het eindresultaat, het is nog mooier dan ik had gedacht. Ook heel netjes verzonden.

Het was weer top!

Wederom prachtige art prints van de hoogte kwaliteit

Prettig persoonlijk contact en deskundig advies.

Geweldige service

Ik vind het een heldere site die goed helpt om de juiste keuzes te maken. Ook de bestelling werd vlot afgerond en degelijk opgestuurd. Heel tevreden!

Goede print kwaliteit

Een goede eerste ervaring, mooie print. Aan de rechter kant van de print is er een stukje van de foto weggevallen.

Altijd goede service

De heren zijn altijd ontzettend behulpzaam en leveren prachtige producten af. Heel tevreden!

Goed advies en mooi resultaat

Enorm veel keuze, we kregen goed advies en konden vervolgens makkelijk via de site bestellen, en het resultaat is erg mooi!

Uitmuntende service

Ten alle tijden bereikbaar om te helpen met photoshop problemen. Ze zorgen voor een mooie afwerking van mijn kunst. De kwaliteit en zorgvuldigheid van verpakking van de producten ben ik zeeer tevreden over. Ik blijf zeker bestellen! Arjan hartelijk dank voor alles!

Topklasse

Topklasse.

FineArt Printing denkt goed met je mee

Opdracht is goed uitgevoerd. De doorloopsnelheid vond ik wel wat lang (iets meer dan 1 week). En ik vond het wat verwarrend op de website dat je (bij bezorgopties) kan kiezen voor afhalen bij een PostNL punt waarbij het lijkt alsof dat een gratis bezorgoptie is. Dit bleek achteraf alleen te gelden bij het zelf ophalen in Naarden. Prijs per stuk vond ik wel wat aan de hoge kant liggen (maar misschien ben ik wat verwend met de drukkerijen in het oosten van het land). Maar daar staat tegenover dat ik goed ben geholpen toen bleek dat mijn afbeelding te groot was voor gekozen formaat.

Ik laat hier vaker dingen printen en ben altijd tevreden. Goed papier, makkelijke site, goed contact en heel goed verpakt!

Super snel en prachtige kwaliteit zoals ontworpen. Met aandacht ingepakt

Great Prints

I did a selection of prints to test various paper quality from FineArt Printing Naarden. I was very satisfied with the quality of the prints. I also tried the photo print on 1mm Aluminum which also turned out great. Each print came in a seperate transparent sleeve which was very much appreciated. My only comment would be to use a scotch tape that is easier to remove from the transparent sleeves without the tape tearing.

Thank you for your review. Thank you for taking the time to do this and giving us valuable advice. As of today, we will seal the seal bags with a different type of tape that leaves no sticky residue. Kind Regards, Arjan - FineArt Printing Naarden

Het was weer prima :)

Prachtige afdrukken

Al eerder foto’s laten inlijsten en nu 3 foto’s op Dibond laten afdrukken, fantastisch! Voor mij geen ander dan Fotoprint Naarden.

Top kwaliteit en service

Top kwaliteit en service, echt een aanrader.

Altijd fijn, altijd goed! Hele fijne service.

Zeer behulpzaam en goede kwaliteit fineart

Arjo heeft mij ontzettend fijn geholpen om het juiste soort papier te kiezen en zelfs met het bijsnijden van mijn product. Hij benaderde mij om mij te helpen, aangezien het bestand nog niet helemaal print klaar was. Hij hielp om het product naast de geweldige kwaliteit ook de juiste look geven. Ik kom zeker terug!

zeer goed

zeer tevreden over de resultaten.

Goede service en kwaliteit geleverd

Duidelijke website. Netjes dat er gebeld werd dat de bestelling een dagje vertraagd was. Goede service en de prints zijn netjes verpakt afgeleverd.

Persoonlijk en super servicegericht

Ik ben ontzettend blij met FineArt Printing Naarden. Ik laat art prints van mijn schilderijen maken en na even zoeken kwam ik hier terecht. De service is echt uitmuntend! Je wordt heel persoonlijk geholpen en er wordt goed met je mee gedacht naar wat passend is bij jouw wensen en situatie. De kwaliteit van de prints en producten is geweldig, beter krijg je het niet. Bestelling is snel klaar en ook bij spoed helpen ze graag. Ze nemen de tijd voor hun klanten, waardoor het ophalen van een bestelling een feestje op zich is. Ook bieden ze nog een stukje extra service met certificaten en evt. aanpassing van bestanden. Ik wil nooit meer ergens anders heen. Bedankt Arjan en Dick!

Betrokken en snel!

Er wordt goed meegedacht voor passende oplossingen.

Perfect werk!

Maken van mijn werk echte kunstwerken. Goed geprint op mooi papier. Perfect verpakt. Denken met je mee!

I love it!

Again great quality of the giclée art print, beautiful papers, colors are perfectly matched and all together professionally and securely prepared for sending. Thank you! Definitely go-to-place for all high quality prints, I recommend it to everyone.